Voor zijn moordenares of voor:quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:54 schreef Frey het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
![]()
Nu alquote:
Dit is in het eerste Ludo huis!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:02 schreef Frey het volgende:
En ook in hun vroegere tijden![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Goh, zou jij dit topic heel misschien en heel toevallig zo geweldig vinden omdat het over Ludo (en Janine) gaat?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu al![]()
Vooruit dan maar, omdat het zo'n meester topic is![]()
Ja ik ben trouwens wel blij dat Dizer niet meer zo anti-Ludo is, maar ik heb het altijd al gedacht en zeg het nu nog eens, ooit zullen jullie er allemaal achter komen hoe goed hij eigenlijk wel niet isquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik ben trouwens wel blij dat Dizer niet meer zo anti-Ludo is, maar ik heb het altijd al gedacht en zeg het nu nog eens, ooit zullen jullie er allemaal achter komen hoe goed hij eigenlijk wel niet is![]()
Wat een reactiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:41 schreef Liquidist het volgende:
laura heeft een vies gebit zeg.. bah
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik ben trouwens wel blij dat Dizer niet meer zo anti-Ludo is, maar ik heb het altijd al gedacht en zeg het nu nog eens, ooit zullen jullie er allemaal achter komen hoe goed hij eigenlijk wel niet is![]()
Dat krijg je als je veel rooktquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:41 schreef Liquidist het volgende:
laura heeft een vies gebit zeg.. bah
Ludo is uit de kunst.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:18 schreef Frey het volgende:
Hij is degene die GTST zelfs in mindere tijden nog staande weet te houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |