Voor zijn moordenares of voor:quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:54 schreef Frey het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
![]()
Nu alquote:
Dit is in het eerste Ludo huis!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:02 schreef Frey het volgende:
En ook in hun vroegere tijden![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Goh, zou jij dit topic heel misschien en heel toevallig zo geweldig vinden omdat het over Ludo (en Janine) gaat?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu al![]()
Vooruit dan maar, omdat het zo'n meester topic is![]()
Ja ik ben trouwens wel blij dat Dizer niet meer zo anti-Ludo is, maar ik heb het altijd al gedacht en zeg het nu nog eens, ooit zullen jullie er allemaal achter komen hoe goed hij eigenlijk wel niet isquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik ben trouwens wel blij dat Dizer niet meer zo anti-Ludo is, maar ik heb het altijd al gedacht en zeg het nu nog eens, ooit zullen jullie er allemaal achter komen hoe goed hij eigenlijk wel niet is![]()
Wat een reactiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:41 schreef Liquidist het volgende:
laura heeft een vies gebit zeg.. bah
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik ben trouwens wel blij dat Dizer niet meer zo anti-Ludo is, maar ik heb het altijd al gedacht en zeg het nu nog eens, ooit zullen jullie er allemaal achter komen hoe goed hij eigenlijk wel niet is![]()
Dat krijg je als je veel rooktquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:41 schreef Liquidist het volgende:
Ludo is uit de kunst.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:18 schreef Frey het volgende:
Hij is degene die GTST zelfs in mindere tijden nog staande weet te houden![]()
wilde je met 'r zoenen dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:41 schreef Liquidist het volgende:
Was sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
één sigaret in 3000 afleveringen..... 't is maar wat je veel noemt![]()
Alsof Bruni zo'n bejaarde is.... valt voor mij gewoon in de categorie "Laura en Robert"...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Bruni Heinke zal vanaf nu namelijk 'het oudje' van de serie zijn.
ONM en GTST hebben dezelfde producer: Endemolquote:omdat hij ook bij 'Yorin' al veel problemen had met de producers.
Sebastiaan, de journalistquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:35 schreef miki het volgende:
Ze had toch nog eens een keer wat met zo'n man (ben de naam vergeten) en Ludo had hem opgesloten...daarna is nooit meer wat hem vernomen. Ik weet nog dat ik dat zo raar vond! Weet iemand over wie ik het heb?
Het enige lichtpuntje was de lieve Rosaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:40 schreef babette21 het volgende:
Anyway: beroerde aflevering gisteren...
Is er hier íemand die op Charlie/Dennis zit te wachten? Of op het commentaar van Morris?
Zelfs Nina wist de boel niet te redden......... *zucht*
Ja, inderdaadquote:
Niet helemaal waar natuurlijk. Ludo liet hem verdwijnen, omdat Sebastiaan had ontdekt dat Ludo achter de ontvoering van Meike en Lucas zat. Een tijdje later wist hij toch nog een brief naar Janine te sturen met alles daarin. Na een lange ruzie vergaf ze hem uiteindelijk en waren er weinig problemen, totdat Roxy breedbek opdookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:35 schreef miki het volgende:
daarna is nooit meer wat hem vernomen.
Tja, aan de ene kant toch wel te begrijpen. Ludo heeft de relatie met Janine nooit beëindigt, dat kwam altijd van haar kant. En nu komt zij opeens naar hem. Maar gelukkig beseft hij nu weer van wie hij echt houdtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
en met Valerie is gegaan terwijl Janine op hem stond te wachten
Ja, dat klopt, die brief was er idd. Maar daarna was er (volgens mij) geen enkele rouw of whatsoever, over dat hij er niet meer was...ze ging meteen vrolijk verder met haar leven, alsof er niks gebeurd was...maar dat is soap eigen denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Niet helemaal waar natuurlijk. Ludo liet hem verdwijnen, omdat Sebastiaan had ontdekt dat Ludo achter de ontvoering van Meike en Lucas zat. Een tijdje later wist hij toch nog een brief naar Janine te sturen met alles daarin. Na een lange ruzie vergaf ze hem uiteindelijk en waren er weinig problemen, totdat Roxy breedbek opdook![]()
Zeg zoek je ruzie???quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Niet helemaal waar natuurlijk. Ludo liet hem verdwijnen, omdat Sebastiaan had ontdekt dat Ludo achter de ontvoering van Meike en Lucas zat. Een tijdje later wist hij toch nog een brief naar Janine te sturen met alles daarin. Na een lange ruzie vergaf ze hem uiteindelijk en waren er weinig problemen, totdat Roxy breedbek opdook![]()
GTST Club?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Die Morris mag van mij ook weg![]()
Eerder werd al bekend gemaakt dat Bruni Heinke in januari 2006 terugkeert in GTST. Erg opmerkelijk vonden veel mensen, omdat er al een erg oud persoon inzat, namelijk Govert Harmsen. Dit weekend werd bekend dat Wik Jongsma na vijftien jaar GTST gaat verlaten. Voor vele fans vielen de puzzelstukjes op zijn plaats. Bruni Heinke zal vanaf nu namelijk 'het oudje' van de serie zijn. Het geeft volgens de kenners iets vertrouwds aan de serie. Wik zijn personage Govert Harmsen zal in december voor het laatst te zien zijn. In januari zal Helen Helmink dan weer terugkeren. Maar dat is nog niet alles, want ook Sietse Remmers, Amber Teterissa en Babette van Veen komen de cast versterken. Maar nu beweren ook boze tongen dat Robin Rienstra overloopt van ONM naar GTST. Inmiddels is het al wel bekend geworden dat er inderdaad gesprekken zijn geweest tussen de producers en Robin Rienstra, maar vooralsnog ziet het er niet naar uit dat Robin naar GTST zal komen, omdat hij ook bij 'Yorin' al veel problemen had met de producers. Hij kwam namelijk erg vaak te laat op de set. 'Als ik een avondje uit ben geweest is het niet altijd even gemakkelijk om de volgende ochtend vroeg uit bed te komen, maar ik begrijp het wel, want het is niet leuk voor je collega`s om zo lang op iemand te moeten wachten iedere ochtend..' reageert Robin laconiek deze week in de 'Privé' | GTST Club
Mij vergeef je wel, vergeet niet hoe je aan die avatar komtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:44 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Zeg zoek je ruzie???![]()
![]()
Wat?! Is dat weer Orginialquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
GTST Club?
De puzzelstukjes vallen inderdaad op elkaar![]()
Weg!
Het zou kunnenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat?! Is dat weer Orginial![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |