Wel 2 paasdagen en 2 pinksterdagen, en in principe ook 2 sinterklaasdagen want in Belgenland vieren ze het de 6equote:Op dinsdag 26 december 2006 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, het slaat inderdaad nergens op.
Je hebt toch ook geen 2 sinterklaasdagen.
En ik maar denken dat we allerergste al van hem gehad hadden zegquote:Op woensdag 27 december 2006 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind dat Joris dat verwarde best goed speelt.![]()
Hoebedoeluquote:Op woensdag 27 december 2006 00:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we allerergste al van hem gehad hadden zeg![]()
vind ik ook!quote:Op woensdag 27 december 2006 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind dat Joris dat verwarde best goed speelt.![]()
Je wilt Morris vermoorden ?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:14 schreef Theamerican het volgende:
yo mensen waar kan je naar die studio's gaan van gtst waar wordt dat opgenomen iemand adres?
Ik vond mijn idee dan leukerquote:Op woensdag 27 december 2006 14:12 schreef Theamerican het volgende:
[..]
neuh wil op de foto met jack![]()
Zijn gewoon de TV Studios in Aalsmeer. Zit vaak genoeg in de bus met die luiquote:Op woensdag 27 december 2006 12:14 schreef Theamerican het volgende:
yo mensen waar kan je naar die studio's gaan van gtst waar wordt dat opgenomen iemand adres?
Net of wij Hitkrant lezenquote:Op woensdag 27 december 2006 14:24 schreef Woelli het volgende:
Jongens is trouwens de winaar van de GTSTprijsvraag uit de hitkrant al bekend?
oh is dat voorbij dat winkelcentrum gevalquote:Op woensdag 27 december 2006 14:23 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Zijn gewoon de TV Studios in Aalsmeer. Zit vaak genoeg in de bus met die lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |