Wel 2 paasdagen en 2 pinksterdagen, en in principe ook 2 sinterklaasdagen want in Belgenland vieren ze het de 6equote:Op dinsdag 26 december 2006 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, het slaat inderdaad nergens op.
Je hebt toch ook geen 2 sinterklaasdagen.
En ik maar denken dat we allerergste al van hem gehad hadden zegquote:Op woensdag 27 december 2006 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind dat Joris dat verwarde best goed speelt.![]()
Hoebedoeluquote:Op woensdag 27 december 2006 00:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we allerergste al van hem gehad hadden zeg![]()
vind ik ook!quote:Op woensdag 27 december 2006 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind dat Joris dat verwarde best goed speelt.![]()
Je wilt Morris vermoorden ?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:14 schreef Theamerican het volgende:
yo mensen waar kan je naar die studio's gaan van gtst waar wordt dat opgenomen iemand adres?
Ik vond mijn idee dan leukerquote:Op woensdag 27 december 2006 14:12 schreef Theamerican het volgende:
[..]
neuh wil op de foto met jack![]()
Zijn gewoon de TV Studios in Aalsmeer. Zit vaak genoeg in de bus met die luiquote:Op woensdag 27 december 2006 12:14 schreef Theamerican het volgende:
yo mensen waar kan je naar die studio's gaan van gtst waar wordt dat opgenomen iemand adres?
Net of wij Hitkrant lezenquote:Op woensdag 27 december 2006 14:24 schreef Woelli het volgende:
Jongens is trouwens de winaar van de GTSTprijsvraag uit de hitkrant al bekend?
oh is dat voorbij dat winkelcentrum gevalquote:Op woensdag 27 december 2006 14:23 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Zijn gewoon de TV Studios in Aalsmeer. Zit vaak genoeg in de bus met die lui.
zelfde hierquote:Op woensdag 27 december 2006 17:51 schreef suus21 het volgende:
heb de afl. van gisteren gemist kan iemand me bij praten..?
Je weet waar z'n huis woont?quote:Op woensdag 27 december 2006 14:13 schreef Theamerican het volgende:
heb wel adres van koert jan ze huis
Toen Ludo het had over Carel Kortenaer zat ik er gewoon op te wachten. En ja hoor, de hele naam zelfs: Martine Hafkamp. We mogen haar dus vooral niet vergeten....quote:Op woensdag 27 december 2006 20:34 schreef Otmed het volgende:
Martine werd weer eens genoemd.
Het was gewoon te toevallig dat hij zei "Zijn vroegere vriendin, Martine Hafkamp..."quote:Op woensdag 27 december 2006 21:45 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Toen Ludo het had over Carel Kortenaer zat ik er gewoon op te wachten. En ja hoor, de hele naam zelfs: Martine Hafkamp. We mogen haar dus vooral niet vergeten....![]()
Ja! Dat is precies wat ik bedoel. Meestal praten ze over personages en negeren ze de namen volledig. Maar dat Ludo Martine Hafkamp aan zijn zin toevoegde en Sjors al twee uitzendingen heeft lopen zeuren over haar moeder, die ze niet alleen "mijn moeder" noemt, maar ook extra "Martine", wil toch wel wat zeggen.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:08 schreef Otmed het volgende:
[..]
Het was gewoon te toevallig dat hij zei "Zijn vroegere vriendin, Martine Hafkamp..."
Die naam had hij echt gewoon weg kunnen laten.![]()
Idem dito bij ONM, geen ene teringreet. Wat is er toch aan de hand met de scriptschrijvers...quote:Op woensdag 27 december 2006 21:12 schreef Pelgrim het volgende:
Er gebeurt weer ontiegelijk weinig de laatste tijd.
Of ze heeft in tussentijd dingen verzameld die haar onschuld bewijzen...quote:Op woensdag 27 december 2006 22:15 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ja! Dat is precies wat ik bedoel. Meestal praten ze over personages en negeren ze de namen volledig. Maar dat Ludo Martine Hafkamp aan zijn zin toevoegde en Sjors al twee uitzendingen heeft lopen zeuren over haar moeder, die ze niet alleen "mijn moeder" noemt, maar ook extra "Martine", wil toch wel wat zeggen.
Was het niet ook al zo opvallend dat men maar bleef praten over papa Frits van Houten en opeens staat zijn tweelingbroer Hans op de stoep?
Het enige probleem waar we, realistisch gezien, tegenaan lopen bij een eventuele terugkeer van Martine Hafkamp is dat ze een voortvluchtige, veroordeelde crimineel is. Zelfs al duikt ze op, dan zou ze binnen enkele minuten in de bak zitten. En dat moeten we niet hebben....![]()
ludo heeft vast nog wel de brief van carel aan isabella in de kluis waarin hij verklaart zelfmoord te hebben gepleegd.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Of ze heeft in tussentijd dingen verzameld die haar onschuld bewijzen...
let maar op.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:11 schreef Otmed het volgende:
En waarom ben je daar nou zo zeker van dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |