Wel 2 paasdagen en 2 pinksterdagen, en in principe ook 2 sinterklaasdagen want in Belgenland vieren ze het de 6equote:Op dinsdag 26 december 2006 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, het slaat inderdaad nergens op.
Je hebt toch ook geen 2 sinterklaasdagen.
En ik maar denken dat we allerergste al van hem gehad hadden zegquote:Op woensdag 27 december 2006 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind dat Joris dat verwarde best goed speelt.![]()
Hoebedoeluquote:Op woensdag 27 december 2006 00:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we allerergste al van hem gehad hadden zeg![]()
vind ik ook!quote:Op woensdag 27 december 2006 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind dat Joris dat verwarde best goed speelt.![]()
Je wilt Morris vermoorden ?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:14 schreef Theamerican het volgende:
yo mensen waar kan je naar die studio's gaan van gtst waar wordt dat opgenomen iemand adres?
Ik vond mijn idee dan leukerquote:Op woensdag 27 december 2006 14:12 schreef Theamerican het volgende:
[..]
neuh wil op de foto met jack![]()
Zijn gewoon de TV Studios in Aalsmeer. Zit vaak genoeg in de bus met die luiquote:Op woensdag 27 december 2006 12:14 schreef Theamerican het volgende:
yo mensen waar kan je naar die studio's gaan van gtst waar wordt dat opgenomen iemand adres?
Net of wij Hitkrant lezenquote:Op woensdag 27 december 2006 14:24 schreef Woelli het volgende:
Jongens is trouwens de winaar van de GTSTprijsvraag uit de hitkrant al bekend?
oh is dat voorbij dat winkelcentrum gevalquote:Op woensdag 27 december 2006 14:23 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Zijn gewoon de TV Studios in Aalsmeer. Zit vaak genoeg in de bus met die lui.
zelfde hierquote:Op woensdag 27 december 2006 17:51 schreef suus21 het volgende:
heb de afl. van gisteren gemist kan iemand me bij praten..?
Je weet waar z'n huis woont?quote:Op woensdag 27 december 2006 14:13 schreef Theamerican het volgende:
heb wel adres van koert jan ze huis
Toen Ludo het had over Carel Kortenaer zat ik er gewoon op te wachten. En ja hoor, de hele naam zelfs: Martine Hafkamp. We mogen haar dus vooral niet vergeten....quote:Op woensdag 27 december 2006 20:34 schreef Otmed het volgende:
Martine werd weer eens genoemd.
Het was gewoon te toevallig dat hij zei "Zijn vroegere vriendin, Martine Hafkamp..."quote:Op woensdag 27 december 2006 21:45 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Toen Ludo het had over Carel Kortenaer zat ik er gewoon op te wachten. En ja hoor, de hele naam zelfs: Martine Hafkamp. We mogen haar dus vooral niet vergeten....![]()
Ja! Dat is precies wat ik bedoel. Meestal praten ze over personages en negeren ze de namen volledig. Maar dat Ludo Martine Hafkamp aan zijn zin toevoegde en Sjors al twee uitzendingen heeft lopen zeuren over haar moeder, die ze niet alleen "mijn moeder" noemt, maar ook extra "Martine", wil toch wel wat zeggen.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:08 schreef Otmed het volgende:
[..]
Het was gewoon te toevallig dat hij zei "Zijn vroegere vriendin, Martine Hafkamp..."
Die naam had hij echt gewoon weg kunnen laten.![]()
Idem dito bij ONM, geen ene teringreet. Wat is er toch aan de hand met de scriptschrijvers...quote:Op woensdag 27 december 2006 21:12 schreef Pelgrim het volgende:
Er gebeurt weer ontiegelijk weinig de laatste tijd.
Of ze heeft in tussentijd dingen verzameld die haar onschuld bewijzen...quote:Op woensdag 27 december 2006 22:15 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ja! Dat is precies wat ik bedoel. Meestal praten ze over personages en negeren ze de namen volledig. Maar dat Ludo Martine Hafkamp aan zijn zin toevoegde en Sjors al twee uitzendingen heeft lopen zeuren over haar moeder, die ze niet alleen "mijn moeder" noemt, maar ook extra "Martine", wil toch wel wat zeggen.
Was het niet ook al zo opvallend dat men maar bleef praten over papa Frits van Houten en opeens staat zijn tweelingbroer Hans op de stoep?
Het enige probleem waar we, realistisch gezien, tegenaan lopen bij een eventuele terugkeer van Martine Hafkamp is dat ze een voortvluchtige, veroordeelde crimineel is. Zelfs al duikt ze op, dan zou ze binnen enkele minuten in de bak zitten. En dat moeten we niet hebben....![]()
ludo heeft vast nog wel de brief van carel aan isabella in de kluis waarin hij verklaart zelfmoord te hebben gepleegd.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Of ze heeft in tussentijd dingen verzameld die haar onschuld bewijzen...
let maar op.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:11 schreef Otmed het volgende:
En waarom ben je daar nou zo zeker van dan?
http://forum.fok.nl/topic/959372quote:Op woensdag 27 december 2006 23:13 schreef digispeed het volgende:
[..]
let maar op.
voorlopig echt geen martine - in ieder geval niet met inge ipenburg als actrice.
Mag ik nou nog even weten waarom je daar zo zeker van bentquote:Op woensdag 27 december 2006 23:13 schreef digispeed het volgende:
[..]
let maar op.
voorlopig echt geen martine - in ieder geval niet met inge ipenburg als actrice.
Waarom ben jij er zo zeker van dat ze terugkomt.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:18 schreef Otmed het volgende:
[..]
Mag ik nou nog even weten waarom je daar zo zeker van bent?
Ik merk dat ik dat ook heb. Maar bij mij is het meer een obsessie voor slechteriken in het algemeen... en omdat ik een hekel aan Ludo heb. Niet aan Erik de Vogel, niet aan Ludo in het algemeen, maar aan die zogenaamde 'slechte Ludo', die steeds wraak neemt en ontzettend arrogant is. Dat iemand hem aub eens goed op zijn nummer zet.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:22 schreef Otmed het volgende:
Ik ben er niet serieus zeker van dat ze terugkomt, maar ik hoop gewoon dat ze terugkomt, en daardoor zoek ik alle hints bij mekaar.
En nee, dat slaat inderdaad nergens op, maar ik heb nou eenmaal een obsessie voor dat wijf.
Wat? Een Award? Waar? Waarvoor?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
by the way: Van Bartelhoven, je bent in de race voor een Award
Die link heb ik je laatst nog gegeven en je zou zelf ook nog stemmen.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat? Een Award? Waar? Waarvoor?![]()
* Heer_van_Bartolhoven moet behalve gtst toch maar eens verder kijken in SHO![]()
Drommels dat is waar, ik ben weer eens de vestrooidheid zelvequote:Op donderdag 28 december 2006 01:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die link heb ik je laatst nog gegeven en je zou zelf ook nog stemmen.![]()
Nou...quote:Op donderdag 28 december 2006 01:45 schreef zhe-devilll het volgende:
enne waarom heeft niemand daar eens een opa of oma?
Ik mis soms echt famieleden hoor
Laat maar ik zie het al:quote:Op donderdag 28 december 2006 01:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Drommels dat is waar, ik ben weer eens de vestrooidheid zelve![]()
quote:Beautifull Hope Award – Meest afgrijselijke username Heer_ van -Bartelhoven
Ja dat duurt allemaal veel te lang.quote:Op donderdag 28 december 2006 08:59 schreef Theamerican het volgende:
ik wordt toch zo ziek van dat kind valentijn je ziet ze kop niet en heb nu al hoofdrol
reis naar belgie hjaal dat kind.
schijtziek
eerst weken wie is de moordenaar nu krijgen we weken waar is het kind.
waarom gooien ze dat zusje van janine er niet in. lijkt me ook wel leuk tante voor nina
Er staan wel al enkele mooie filmpjes van Martine Hafkamp op youtube. Ik hoop ook dat er nog enkele bij worden gezet. Ik vind de cliffhanger van seizoen twee wel mooi. Mijn favoriete slechteriken zitten er allemaal in en de Martine Hafkamp Theme is super daar. Ook ben ik Frey dankbaar voor onder andere de Ludo Sanders filmpjes. Het blijven de beste stukjes uit GTST.quote:Op donderdag 28 december 2006 05:21 schreef Otmed het volgende:
Als Martine toch haar comeback maakt morgen, verwacht ik wel dat het op youtube wordt gezet zodat we het allemaal terug kunnen zien he?
Bleh die vond ik helemaal niks.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:44 schreef Canisfire het volgende:
Aiydin !!!![]()
Ik hoop echt op een vaste rol.
dat hebben we dan gemeen.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:22 schreef Otmed het volgende:
Ik ben er niet serieus zeker van dat ze terugkomt, maar ik hoop gewoon dat ze terugkomt, en daardoor zoek ik alle hints bij mekaar.
En nee, dat slaat inderdaad nergens op, maar ik heb nou eenmaal een obsessie voor dat wijf.
Haha, het begint hier echt een Martine Hafkamp clan te worden zeg. Misschien dat GTST de vele berichten op internet opvangt en besluit onze favoriete vrouwelijke slechterik terug te brengen ergens in de toekomst.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:12 schreef Otmed het volgende:
Oke.weet je het zeker
? Nou. Shit.
Maar ik heb nog altijd hoop.
Jaaaquote:Op donderdag 28 december 2006 15:44 schreef Canisfire het volgende:
Aiydin !!!![]()
Ik hoop echt op een vaste rol.
Wow! Als je dat zou willen doen.... Super! Ik verheug me er nu al op!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:20 schreef digispeed het volgende:
ik zal vanavond wat filmpjes van martine hafkamp posten.
gaan we terug naar het beste soapseizoen ooit. seizoen 14.
Ja eerst moet 'ie niks van 'm hebben en nu is 'ie 'm ineens eeuwig dankbaar.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:37 schreef nWo4Life het volgende:
Nick die Jack om de nek vliegt... wonderen bestaan.
en jack binnenkort met zijn vrouw ligt te neuken.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja eerst moet 'ie niks van 'm hebben en nu is 'ie 'm ineens eeuwig dankbaar.Dat verandert nog wel als hij erachter komt dat ze speeksel hebben uitgewisseld.
![]()
Wie weet...quote:Op donderdag 28 december 2006 20:49 schreef digispeed het volgende:
[..]
en jack binnenkort met zijn vrouw ligt te neuken.
problemen met het rippen. alleen maar beeld en geen geluidquote:Op donderdag 28 december 2006 21:08 schreef Otmed het volgende:
Wanneer komen de filmpjes van Martine?
Terecht, Nick is een zuurpietje.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:49 schreef digispeed het volgende:
[..]
en jack binnenkort met zijn vrouw ligt te neuken.
Bar was voor het eerst sinds tijden weer geweldig! Eindelijk iemand met hersens.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:37 schreef nWo4Life het volgende:
Wat is Barbara ineens scherpzinnig aan het denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |