Haha, het begint hier echt een Martine Hafkamp clan te worden zeg. Misschien dat GTST de vele berichten op internet opvangt en besluit onze favoriete vrouwelijke slechterik terug te brengen ergens in de toekomst.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:12 schreef Otmed het volgende:
Oke.weet je het zeker
? Nou. Shit.
Maar ik heb nog altijd hoop.
Jaaaquote:Op donderdag 28 december 2006 15:44 schreef Canisfire het volgende:
Aiydin !!!![]()
Ik hoop echt op een vaste rol.
Wow! Als je dat zou willen doen.... Super! Ik verheug me er nu al op!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:20 schreef digispeed het volgende:
ik zal vanavond wat filmpjes van martine hafkamp posten.
gaan we terug naar het beste soapseizoen ooit. seizoen 14.
Ja eerst moet 'ie niks van 'm hebben en nu is 'ie 'm ineens eeuwig dankbaar.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:37 schreef nWo4Life het volgende:
Nick die Jack om de nek vliegt... wonderen bestaan.
en jack binnenkort met zijn vrouw ligt te neuken.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja eerst moet 'ie niks van 'm hebben en nu is 'ie 'm ineens eeuwig dankbaar.Dat verandert nog wel als hij erachter komt dat ze speeksel hebben uitgewisseld.
![]()
Wie weet...quote:Op donderdag 28 december 2006 20:49 schreef digispeed het volgende:
[..]
en jack binnenkort met zijn vrouw ligt te neuken.
problemen met het rippen. alleen maar beeld en geen geluidquote:Op donderdag 28 december 2006 21:08 schreef Otmed het volgende:
Wanneer komen de filmpjes van Martine?
Terecht, Nick is een zuurpietje.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:49 schreef digispeed het volgende:
[..]
en jack binnenkort met zijn vrouw ligt te neuken.
Bar was voor het eerst sinds tijden weer geweldig! Eindelijk iemand met hersens.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:37 schreef nWo4Life het volgende:
Wat is Barbara ineens scherpzinnig aan het denken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |