quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:12 schreef Liquidist het volgende:
[..]
jij doet mij een beetje aan Haaibaaike denken..
Da's waar, maar wat toezicht had geen kwaad gekund.quote:Op donderdag 4 mei 2006 06:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waarom? dennis is toch een volwassen vent? (ook al gedraagt hij zich niet zo)
De server waar die plaatjes op staan is plat ofzo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef Canisfire het volgende:
Is het een gelovige dag vandaag?
Ik zie zoveel kruizen
Dodenherdenking. GTST begint daarom een kwartier later (en aangezien het normaal al 10 minuten later begint, moet je rekening houden met 25 minutenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef Canisfire het volgende:
Is het een gelovige dag vandaag?
Ik zie zoveel kruizen
In het begin duurde het gewoon echt een half uur, nu slechts een dik kwartier bij elkaar, want:quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Dodenherdenking. GTST begint daarom een kwartier later (en aangezien het normaal al 10 minuten later begint, moet je rekening houden met 25 minuten)
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In het begin duurde het gewoon echt een half uur, nu slechts een dik kwartier bij elkaar, want:
20.10-20.15 GTST deel 1
20.15-20.23 Reclame
20.23-20.32 GTST deel 2
![]()
Modern issie he.quote:
Janine haar ouders leven toch niet meer?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:49 schreef Dizer het volgende:
Dat zou trouwens wel heeeeeeel gaaf zijn! Janine der moeder in GTST die het Ludo heel zwaar maakt omdat ze hem niet mag, maar Ludo niks terug kan doen![]()
Dat weet ik dus nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:06 schreef kissa het volgende:
[..]
Janine haar ouders leven toch niet meer?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |