quote:Prijsvraag: win een exclusief Teluma T-shirt
Als vaste bezoeker heb je het natuurlijk al gemerkt: de laatste tijd kun je heel veel winnen op de officiële site van jouw lievelingssoap. We begonnen met het weggeven van de kopjes uit Café 1753 en tot en met dit weekend kun je een echt Teluma-shirt winnen . En vanaf volgende week geven we mooie pakketten weg met haaraccessoires waarmee je zo een coupe à la Sjors in elkaar zet.

Half miljoen voor de helft van het café, nou die Dennis is niet armquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:09 schreef Canisfire het volgende:
Ludo noemt Dennis een gevaar voor anderen

Neemt nog niet weg dat je moet gaan zuipen. Ik heb ook iets heel ergs meegemaakt, maar ik zuip me niet te pletter..quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Lekker veel begrip voor Dennis die net uit een coma is en 2 nieuwe ouders heeft.

Gelukkig, anders was dat ook Janins' cliche nummer 24587quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:39 schreef Frey het volgende:
Het mooiste is dat Janine ook nog akkoord gaat met Ludo's plan![]()

Heb je dat bijgehoudenquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gelukkig, anders was dat ook Janins' cliche nummer 24587![]()

Ik vond dat Patrick Martens (Morris 1) wel goed kon acteren, dat personage zelf had alleen weinig mogelijkheden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:19 schreef pberends het volgende:
Morris is nog nooit door een goede acteur gespeeld.

Ben ik redelijk met je eens. Patrick Martens was inderdaad geen slechte acteur.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond dat Patrick Martens (Morris 1) wel goed kon acteren, dat personage zelf had alleen weinig mogelijkheden.

quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je kan er toch vanuit gaan dat een nieuwe impuls voor de figuur harmsen meer zal inhouden dan ademend rekwisiet zijn
waarom zouden ze hem anders terughalen?
Ik vrees mede op basis hiervan, dat als hij terugkomt, hij inderdaad niet veel meer zal zijn dan een ademend rekwisiet. Dat doet Wik en zijn personage geen eer en zelf denk ik dan ook dat hij er ook niet veel voor zal voelen. Jarenlang heb je een rol gehad die de laatste paar seizoenen steeds kleiner werd, je verlaat vervolgens de serie en mag dan terugkomen om te gaan fungeren als iemand waarover wel gepraat wordt, maar verder amper in beeld is? Ik zou bedanken, dat weet ik wel. Ik zie ook niet in waarom Harmsen onmisbaar is voor de serie, ik kan niet zeggen dat ik hem gemist heb sinds hij vertrokken is. Ik had al min of meer afscheid genomen van zijn personage voordat hij de serie daadwerkelijk verliet omdat hij de laatste paar maanden al zo weinig meer in beeld was en zijn verhaallijnen er weinig meer toe deden.quote:Een opmerkelijk artikel deze week in tijdschrift de 'Party'. Hierin staat namelijk dat Wik Jongsma weer terugkeert in GTST. Hij verliet op 27 januari 2006 de serie, omdat hij teveel gezondheidsklachten zou hebben. De producers hebben echter ingezien dat het personage Govert Harmsen onmisbaar is voor de serie. Daarom keert hij volgend seizoen weer terug in GTST. Hij zal echter wel een kleinere rol hebben dan voorheen.

Ik denk dat wij geen van beiden kunnen zeggen hoe 'de kijker in het algemeen' hem beleefd heeft, ik heb d'e kijker in het algemeen' niet gepeild hierover.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En over het personage, Ik vind niet dat je dat echt kan zeggen van iemand die er voor ons gevoel (de kijker in het algemeen) er twee weken ingezeten heeft.

Ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dalijk willen ze iemand nog terug ook al is diegene dood. Ik vond Harmsen leuk en heb me er bij neergelegd dat het niet meer kon. Als ik Wik was zou ik het niet doen. Zijn personage heeft een mooi afscheid gehad. En zo moeten ze het laten.

dat hebben ze toch al gedaan? kijk nou naar frits. dat was nou ook niet bepaald een spetterend succesquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dalijk willen ze iemand nog terug ook al is diegene dood. Ik vond Harmsen leuk en heb me er bij neergelegd dat het niet meer kon. Als ik Wik was zou ik het niet doen. Zijn personage heeft een mooi afscheid gehad. En zo moeten ze het laten.

Ik doelde op als een acteur dood is en niet een personage. En omdat ze Wik persé terugwillen, terwijl hij niet voor niets is gestopt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat hebben ze toch al gedaan? kijk nou naar frits. dat was nou ook niet bepaald een spetterend succes

Klopt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:55 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij was wik niet geheel vrijwillig gestopt maar onder aandrang van de vorige regisseur

Louisequote:Op zaterdag 29 april 2006 22:25 schreef lady-wrb het volgende:
misschien gaat hij de volgende keer wel dood.
hij is per slot van rekening (een van) de oudste speler(s)
maar van mij mag hij met hoe-heet-ze-ook-alweer terugkomen uit denemarken

GTST had dit seizoen 7 verschillende regisseurs: Kaj Driessen, Jorkos Damen, Michiel Geijskes, Gert-Jan Booy, Aart van Asperen, Dennis Bots en Annemarie Mooren.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:55 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij was wik niet geheel vrijwillig gestopt maar onder aandrang van de vorige regisseur

Misschien laten ze Govert wel terugkomen voor Anita's exit.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:25 schreef lady-wrb het volgende:
misschien gaat hij de volgende keer wel dood.
hij is per slot van rekening (een van) de oudste speler(s)
maar van mij mag hij met hoe-heet-ze-ook-alweer terugkomen uit denemarken

Ludo is als het zijn familie aangaat aardig serieus. Hij wil zijn kleinkind ten koste wat het kost bij zich houden en zal Charlie dus accepteren (of misschien beter gezegd gedogen). Dat wil overigens niet zeggen dat hij er een traan om zal laten als Charlie en Nick weer uit elkaar zullen gaan (wat in de toekomst ongetwijfeld zal gaan gebeuren).quote:

Ik dacht dat Ludo nog Charlie vol zou blaffen?quote:Op maandag 1 mei 2006 20:46 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ludo is als het zijn familie aangaat aardig serieus. Hij wil zijn kleinkind ten koste wat het kost bij zich houden en zal Charlie dus accepteren (of misschien beter gezegd gedogen). Dat wil overigens niet zeggen dat hij er een traan om zal laten als Charlie en Nick weer uit elkaar zullen gaan (wat in de toekomst ongetwijfeld zal gaan gebeuren).

Neuh, ik had zoiets uiteindelijk wel verwacht, zie je wel vaker dat mensen in die soap eerst de hele tijd ruzie hebben en dat ze dan uiteindelijk toch goed met elkaar kunnen opschieten.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:47 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ludo nog Charlie vol zou blaffen?

Ik hoop dat het een zoon wordt, wanneer het een dochter wordt worden die verhaallijntjes altijd zo truttig en bovendien behalve Lucas en Guusje zijn al die kinderen altijd meisjes geweest.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:01 schreef Cheesecake het volgende:
In het vooruitzicht van vandaag stond trouwens dat Nick wil dat Ludo zijn kleinZOON accepteert, maar daar hoorde ik vandaag niemand meer over. Alleen Nick even in 1753 met 'een meisje is ook goed'.

Ben ik wel met je eens. Nina is tot nu toe echt leuk uit de verf gekomen maar ik vraag me af of dat met een volgend meisje weer lukt. Je blijft dan vergelijken met Nina. Een jongen is wat dat betreft iets meer blanco (er is natuurlijk nog wel Lucas, maar dat is geen 'echte' nazaat van Ludo).quote:Op maandag 1 mei 2006 21:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een zoon wordt, wanneer het een dochter wordt worden die verhaallijntjes altijd zo truttig en bovendien behalve Lucas en Guusje zijn al die kinderen altijd meisjes geweest.

Hij is nog een tijdje het aanhangsel geweest van café-eigenaar Tara #1 (ONM), toen die haar entree maakte in de toen nog Yorin-soap.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
De haardracht van die nieuwe café-eigenaar![]()
. Zeker zelfde stylist als Morris.

quote:Op maandag 1 mei 2006 21:21 schreef Canisfire het volgende:
Is die tweede eigaar nou fake of is dat echt een toffe gast?
zou wel fake zijn ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl

Ik vind Nina een regelrechte acteerrampquote:Op maandag 1 mei 2006 21:13 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Nina is tot nu toe echt leuk uit de verf gekomen maar ik vraag me af of dat met een volgend meisje weer lukt. Je blijft dan vergelijken met Nina. Een jongen is wat dat betreft iets meer blanco (er is natuurlijk nog wel Lucas, maar dat is geen 'echte' nazaat van Ludo).

De man met de staart heet Michiel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:30 schreef tessie het volgende:
(die andere manager in de Koning, geen idee hoe ie heet)

Dat is niet waar, er zijn meer jongens geboren in gtst. Je vergeet Sil, Jarmo, Jonas, Jeffrey.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een zoon wordt, wanneer het een dochter wordt worden die verhaallijntjes altijd zo truttig en bovendien behalve Lucas en Guusje zijn al die kinderen altijd meisjes geweest.

Behalve Sil hebben die anderen bij elkaar een dag of 2 in gtst gespeeldquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:37 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Dat is niet waar, er zijn meer jongens geboren in gtst. Je vergeet Sil, Jarmo, Jonas, Jeffrey.

quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:51 schreef Torio het volgende:
Barbara's zinnen zijn beperkt tot:
'"Hebben jullie soms ruzie jongens...?'
'Stoor ik...?'
'Is er iets aan de hand...?'
'Je kan me altijd alles vertellen'
![]()

Wat stom, ik wil helemaal niet dat Bing in de gevangenis terechtkomtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:04 schreef Canisfire het volgende:
Bing belandt in de gevangenis!
Er zijn laptops gestolen bij Sanders INC. Ludo is razend, en verdenkt Bing van diefstal. Al snel weet hij ervoor te zorgen dat Bing wordt opgepakt. Bing vertelt aan de politie dat hij niets met de inbraak te maken heeft, maar ze geloven hem niet. Hij heeft namelijk al eerder in de gevangenis gezeten. Bing raakt totaal in paniek in zijn cel, want hij lijdt aan claustrofobie. Sjors weet hoe moeilijk Bing het vindt om in een kleine ruimte te moeten zitten, en wil dat Jack haar helpt om Bing vrij te krijgen. Ondertussen komt Bing erachter dat Patricia achter de inbraak zit..

Houwe zoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:59 schreef Canisfire het volgende:
Ja wat hebben we Sjors weining gezien de afgelopen dagen.![]()

Fokkit, heb ik dat weer gemist!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:40 schreef Canisfire het volgende:
btw best cool om Nick en Jack zo samen te zien.
Ook hoe ze die kerel helemaal er in luizen.,
Zijn toch echt de twee zonen van uberslechteriken uit gtst.

Ow wacht, ze komt zeker uit Nederland.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Goh, Patricia met der kleding á 1500 euri, ik wist niet dat ze zo rijk waren in Suriname? (BNP: 4500$).

Ludo is een karikatuur van zichzelf.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:08 schreef Dizer het volgende:
Meent Ludo nou wat hij zegt tegen Morris?

Wat? dat over Nina?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:08 schreef Dizer het volgende:
Meent Ludo nou wat hij zegt tegen Morris?

Die jongen die door Ludo is ingehuurd, die jongen met die staart (Michiel).quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:32 schreef tessie het volgende:
Ik heb het gemist! Heeft ludo nú al Dennis zn helft ook? Wow! Ik d8 dat dat lijntje nog wel langer zou duren! Hoe is dat gebeurt dan??

Nee voor ¤ 500.001,00quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Die jongen die door Ludo is ingehuurd, die jongen met die staart (Michiel).
Die heeft Dennis als het ware dronken zitten voeren.
Toen Dennis eenmaal dronken was heeft hij Dennis de andere helft ook laten ondertekenen,
en daar stond in dat Dennis de kroeg voor ¤ 1,00 euro aan Ludo Sanders toe eigend.
Dus kortom Dennis is nu werkloos en Ludo heeft het hele cafe/kroeg de Koning in zijn bezit.
En dat voor maar ¤ 1,00 euro.
Lullig hoor van Ludo![]()

Het is me al duidelijk, Ludo geeft er zowat niks aan uitquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:01 schreef Angelic_Rose het volgende:
Hij bedoelt dat Ludo in het totaal voor ¤ 500.001,00 het cafe heeft gekocht..![]()

Nee pappie had toezicht moeten houdenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wel een kutstreek van Ludo. En Dennis had naar z'n pappie moeten luisteren om niks te tekenen.![]()

Oke je hebt een punt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee pappie had toezicht moeten houden![]()

waarom? dennis is toch een volwassen vent? (ook al gedraagt hij zich niet zoquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |