Ow wacht, ze komt zeker uit Nederland.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Goh, Patricia met der kleding á 1500 euri, ik wist niet dat ze zo rijk waren in Suriname? (BNP: 4500$).
Ludo is een karikatuur van zichzelf.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:08 schreef Dizer het volgende:
Meent Ludo nou wat hij zegt tegen Morris?
Wat? dat over Nina?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:08 schreef Dizer het volgende:
Meent Ludo nou wat hij zegt tegen Morris?
Die jongen die door Ludo is ingehuurd, die jongen met die staart (Michiel).quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:32 schreef tessie het volgende:
Ik heb het gemist! Heeft ludo nú al Dennis zn helft ook? Wow! Ik d8 dat dat lijntje nog wel langer zou duren! Hoe is dat gebeurt dan??
Nee voor ¤ 500.001,00quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Die jongen die door Ludo is ingehuurd, die jongen met die staart (Michiel).
Die heeft Dennis als het ware dronken zitten voeren.
Toen Dennis eenmaal dronken was heeft hij Dennis de andere helft ook laten ondertekenen,
en daar stond in dat Dennis de kroeg voor ¤ 1,00 euro aan Ludo Sanders toe eigend.
Dus kortom Dennis is nu werkloos en Ludo heeft het hele cafe/kroeg de Koning in zijn bezit.
En dat voor maar ¤ 1,00 euro.
Lullig hoor van Ludo![]()
Het is me al duidelijk, Ludo geeft er zowat niks aan uitquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:01 schreef Angelic_Rose het volgende:
Hij bedoelt dat Ludo in het totaal voor ¤ 500.001,00 het cafe heeft gekocht..![]()
Nee pappie had toezicht moeten houdenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wel een kutstreek van Ludo. En Dennis had naar z'n pappie moeten luisteren om niks te tekenen.![]()
Oke je hebt een punt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee pappie had toezicht moeten houden![]()
waarom? dennis is toch een volwassen vent? (ook al gedraagt hij zich niet zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |