Ik kan maar een ding zeggen:quote:Maandag 24 april
Ludo doet Morris een fantastisch aanbod: een topbaan in Tokyo. Nina en Florien verzinnen een plan om te zorgen dat Bing niet mee kan naar de gynaecoloog. Als Stanley de scheiding wil doorzetten, brengt Dian hem aan het twijfelen.
Dinsdag 25 april
Dennis drinkt zich moed in vanwege de rechtszaak. Charlie vertelt Ludo dat hij opa wordt en vraagt hem te gaan praten met Nick. Nina wil mee naar Tokyo. Tijdens een etentje praat Bing tot Floriens frustratie alleen maar over de baby. Fos maakt zich zorgen over Florien en belt Fay.
Woensdag 26 april
Het lukt Anita maar niet om Nina voor zich te winnen. Dan vangt Nina ook nog eens op dat Anita HIV besmet is. Nick wordt door Sjors aan het denken gezet om toch een vruchtbaarheidstest te doen. Als Jack Anita verrast om samen te vieren dat ze praktisch is aangenomen als lerares, vertelt ze hem dat ze een kind heeft.
Donderdag 27 april
Janine hoort dat Ludo Ray wil opsporen en eist een verklaring. Als Dorothea ingaat op Stanleys uitnodiging om samen een hapje te eten, besluit Jef een kijkje te nemen. Dennis heeft een indrukwekkende ontmoeting met een verkeersslachtoffer.
Vrijdag 28 april
Stanley bekent aan Dorothea dat hij nog van haar houdt en niet wil scheiden. Charlie weigert om met Nick mee te gaan naar het ziekenhuis: ze weet niet of hun relatie nog toekomst heeft. Robert schrikt als hij begrijpt dat Dennis door Ludo wordt bedreigd en stapt op Ludo af.
Ik heb ook geen HIV dus...quote:Op maandag 24 april 2006 14:06 schreef MakzBokz het volgende:
Inhoud komende week:
[..]
Ik kan maar een ding zeggen:
Jack, laat die Anita maar zitten, mij kun je krijgen zonder HIV
enne oja, laat jij weer eens lekker die ongeschoren look aangroeien, that was HOT!
...en Makz heeft daarnaast ook nog eens geen kind, so Jack, anytime, honey...quote:Op maandag 24 april 2006 15:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook geen HIV dus...![]()
Dat was idd HOT ja.![]()
Ik heb ook geen kind.quote:Op maandag 24 april 2006 15:55 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
...en Makz heeft daarnaast ook nog eens geen kind, so Jack, anytime, honey...![]()
![]()
Je hebt helemaal gelijk, zo bedoelde ik het ook, viel er inderdaad niet makkelijk uit te halen.quote:Op zondag 23 april 2006 23:59 schreef Omnifacer het volgende:
Mag ik even corrigeren: Hun bedrijf heette niet AA&F, het heette Flash. Het werd pas AA&F toen ze fuseerden met Alberts en Alberts. Later heette het AA&V, want Variety kwam er ook weer bij ofzo, met die pannenlap van een Suzanne Balk![]()
Voordat Suzanne riooljournalist werd liet ze zich overigens neuken voor geld. De huiskamervraag luidt: wie was haar pooier?
Al was het de 2e keer min of meer vrijwillig. De eerste keer had Ludo het te danken aan Pete Jenssensquote:Op maandag 24 april 2006 16:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, zo bedoelde ik het ook, viel er inderdaad niet makkelijk uit te halen.
Daarna werd AA&V van Ludo en hij schrapte die V omdat Suzanne toch wel was, dus werd het weer Alberts&Alberts.
Toen stapten Robert en Jef eruit begonnen de Garage en A&A ging onder Stefano al snel failliet.
Later werd het weer Alberts en Alberts genoemd en ironisch genoeg kwam het toch weer onder Ludo terecht![]()
Misschien wel, maar ik weet dat dit soort personages weer na enige tijd toch weer irritant worden.quote:
Cool!quote:Op maandag 24 april 2006 19:26 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Alle GTST-fans opgelet, er komt een GTST DVD-box uit.
Deze box bevat alle 195 afleveringen van het eerste seizoen GTST.
Dat is in totaal 82 uur kijkplezier verdeeld over twintig DVD's! Het is nog wel even geduld hebben, want de GTST DVD box zal pas in september 2006 te koop zijn. Maar je kunt het wel alvast op je verlanglijstje zetten natuurlijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had even hoop dat Ludo Morris een snelle exit zou gaan bezorgen. M.U.H.R. !quote:Ludo: "Heb je last van hoogtevrees?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |