Ik kan maar een ding zeggen:quote:Maandag 24 april
Ludo doet Morris een fantastisch aanbod: een topbaan in Tokyo. Nina en Florien verzinnen een plan om te zorgen dat Bing niet mee kan naar de gynaecoloog. Als Stanley de scheiding wil doorzetten, brengt Dian hem aan het twijfelen.
Dinsdag 25 april
Dennis drinkt zich moed in vanwege de rechtszaak. Charlie vertelt Ludo dat hij opa wordt en vraagt hem te gaan praten met Nick. Nina wil mee naar Tokyo. Tijdens een etentje praat Bing tot Floriens frustratie alleen maar over de baby. Fos maakt zich zorgen over Florien en belt Fay.
Woensdag 26 april
Het lukt Anita maar niet om Nina voor zich te winnen. Dan vangt Nina ook nog eens op dat Anita HIV besmet is. Nick wordt door Sjors aan het denken gezet om toch een vruchtbaarheidstest te doen. Als Jack Anita verrast om samen te vieren dat ze praktisch is aangenomen als lerares, vertelt ze hem dat ze een kind heeft.
Donderdag 27 april
Janine hoort dat Ludo Ray wil opsporen en eist een verklaring. Als Dorothea ingaat op Stanleys uitnodiging om samen een hapje te eten, besluit Jef een kijkje te nemen. Dennis heeft een indrukwekkende ontmoeting met een verkeersslachtoffer.
Vrijdag 28 april
Stanley bekent aan Dorothea dat hij nog van haar houdt en niet wil scheiden. Charlie weigert om met Nick mee te gaan naar het ziekenhuis: ze weet niet of hun relatie nog toekomst heeft. Robert schrikt als hij begrijpt dat Dennis door Ludo wordt bedreigd en stapt op Ludo af.
Ik heb ook geen HIV dus...quote:Op maandag 24 april 2006 14:06 schreef MakzBokz het volgende:
Inhoud komende week:
[..]
Ik kan maar een ding zeggen:
Jack, laat die Anita maar zitten, mij kun je krijgen zonder HIV
enne oja, laat jij weer eens lekker die ongeschoren look aangroeien, that was HOT!
...en Makz heeft daarnaast ook nog eens geen kind, so Jack, anytime, honey...quote:Op maandag 24 april 2006 15:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook geen HIV dus...![]()
Dat was idd HOT ja.![]()
Ik heb ook geen kind.quote:Op maandag 24 april 2006 15:55 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
...en Makz heeft daarnaast ook nog eens geen kind, so Jack, anytime, honey...![]()
![]()
Je hebt helemaal gelijk, zo bedoelde ik het ook, viel er inderdaad niet makkelijk uit te halen.quote:Op zondag 23 april 2006 23:59 schreef Omnifacer het volgende:
Mag ik even corrigeren: Hun bedrijf heette niet AA&F, het heette Flash. Het werd pas AA&F toen ze fuseerden met Alberts en Alberts. Later heette het AA&V, want Variety kwam er ook weer bij ofzo, met die pannenlap van een Suzanne Balk![]()
Voordat Suzanne riooljournalist werd liet ze zich overigens neuken voor geld. De huiskamervraag luidt: wie was haar pooier?
Al was het de 2e keer min of meer vrijwillig. De eerste keer had Ludo het te danken aan Pete Jenssensquote:Op maandag 24 april 2006 16:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, zo bedoelde ik het ook, viel er inderdaad niet makkelijk uit te halen.
Daarna werd AA&V van Ludo en hij schrapte die V omdat Suzanne toch wel was, dus werd het weer Alberts&Alberts.
Toen stapten Robert en Jef eruit begonnen de Garage en A&A ging onder Stefano al snel failliet.
Later werd het weer Alberts en Alberts genoemd en ironisch genoeg kwam het toch weer onder Ludo terecht![]()
Misschien wel, maar ik weet dat dit soort personages weer na enige tijd toch weer irritant worden.quote:
Cool!quote:Op maandag 24 april 2006 19:26 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Alle GTST-fans opgelet, er komt een GTST DVD-box uit.
Deze box bevat alle 195 afleveringen van het eerste seizoen GTST.
Dat is in totaal 82 uur kijkplezier verdeeld over twintig DVD's! Het is nog wel even geduld hebben, want de GTST DVD box zal pas in september 2006 te koop zijn. Maar je kunt het wel alvast op je verlanglijstje zetten natuurlijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had even hoop dat Ludo Morris een snelle exit zou gaan bezorgen. M.U.H.R. !quote:Ludo: "Heb je last van hoogtevrees?"
Zijn dit geen spoilersquote:Op maandag 24 april 2006 14:06 schreef MakzBokz het volgende:
Inhoud komende week:
[..]
Ik kan maar een ding zeggen:
Jack, laat die Anita maar zitten, mij kun je krijgen zonder HIV
enne oja, laat jij weer eens lekker die ongeschoren look aangroeien, that was HOT!
maar dat is hij ookquote:Op maandag 24 april 2006 20:46 schreef digispeed het volgende:
gadverdamme ludo moet weer even laten zien dat hij god is.
quote:Op maandag 24 april 2006 22:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Yes!! Ludo moet weer even laten zien dat hij god is.
WOW wat een geweldige vent
Hij was gevallen zei die.quote:Op maandag 24 april 2006 20:32 schreef digispeed het volgende:
even een domme vraaag, maar wat heeft fos in zijn gezicht ???
Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is voor de meeste mensen, maar voor zo een die-hard Ludo fan als ikzelf ben is het gewoon puur genietenquote:Op maandag 24 april 2006 22:15 schreef Canisfire het volgende:
Ik zeg het niet graag maar Digispeed heeft nu wel een beetje gelijk hoor.
Een arrogante Ludo is leuk, Maar ze moeten het niet gaan overdrijven de man is nog geen week uit het ziekenhuis en bemoeit zich op het moment even veel met andermans levens als Dorothea een paar weken terug. En hij reageert meer dan overdreven over die gebroken nagels van Nina.
En hoe die op Charlie reageert is natuurlijk net zo voorspelbaar als dat Talpa slecht is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:59 schreef pberends het volgende:
Als je dacht dat de amulet een onrealistisch GTST-verhaal was, check dit dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:59 schreef pberends het volgende:
Als je dacht dat de amulet een onrealistisch GTST-verhaal was, check dit dan:Waar ze zin in hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Het woord Amulet, maar dan andresomquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:43 schreef suus21 het volgende:
waar komt die naam van de nieuwe Scala vandaan? Is het de naam van de bijbel en heeft Jack die bijbel gewoon zelf of heeft ie die verkocht?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:43 schreef suus21 het volgende:
waar komt die naam van de nieuwe Scala vandaan? Is het de naam van de bijbel en heeft Jack die bijbel gewoon zelf of heeft ie die verkocht?
Origineel he suusquote:
Ik vond die eerste reactie van Dian geweldigquote:
Wat zei ze ook alweer dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond die eerste reactie van Dian geweldig![]()
Zie je niet liever een Ludo die zich met duistere zaakjes bezighoudt om zijn familie te beschermen en zo in de problemen raakt ? Of een Ludo die wraak op iemand neemt om een goeie reden?quote:Op maandag 24 april 2006 23:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is voor de meeste mensen, maar voor zo een die-hard Ludo fan als ikzelf ben is het gewoon puur genieten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 24 april 2006 20:35 schreef Radegast het volgende:
Ken je die verhaallijn dat Morris en Nina naar Tokyo zouden gaan?
Ze gingen niet.![]()
en waarom zeg jij dat niet graag ?????quote:Op maandag 24 april 2006 22:15 schreef Canisfire het volgende:
Ik zeg het niet graag maar Digispeed heeft nu wel een beetje gelijk hoor.
Een arrogante Ludo is leuk, Maar ze moeten het niet gaan overdrijven de man is nog geen week uit het ziekenhuis en bemoeit zich op het moment even veel met andermans levens als Dorothea een paar weken terug. En hij reageert meer dan overdreven over die gebroken nagels van Nina.
En hoe die op Charlie reageert is natuurlijk net zo voorspelbaar als dat Talpa slecht is.
Dat zou hem alleen maar nog leuker maken voor ons fansquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zie je niet liever een Ludo die zich met duistere zaakjes bezighoudt om zijn familie te beschermen en zo in de problemen raakt ? Of een Ludo die wraak op iemand neemt om een goeie reden?
Juist om deze reactiequote:Op dinsdag 25 april 2006 18:55 schreef digispeed het volgende:
[..]
en waarom zeg jij dat niet graag ?????
Next target: Rosa.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:22 schreef Cheesecake het volgende:
Fos is stiekum een beetje vlieft op Nina...wat heeft hij toch met de Sanders-vrouwen?
Zou wel flauw zijn voor de 2e keer.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
Zeg, Charlie gaat toch geen miskraam krijgen he?
Haha, Ludo speelt weer de vermoorde onschuld... of zou hij echt niet meer weten dat hij zijn zwemmertjes bij Charlie heeft achtergelaten?!quote:Ludo Sanders: "Ik weet niet wat mijn bijdrage zou kunnen zijn bij deze... onverkwikkelijke situatie." (tegen Charlie Fischer)
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:42 schreef Frey het volgende:
Ludo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
De nieuwe liefde van Fos.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
Anita is leuk... ze moet weer wat ondernemen. Dat hele school gebeuren is
Hebben ze wel eens gehad danquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Haha, Ludo speelt weer de vermoorde onschuld... of zou hij echt niet meer weten dat hij zijn zwemmertjes bij Charlie heeft achtergelaten?!![]()
Nee hoor.quote:
Speelt Sabine Koning nu ook nog in die serie op Nickelodeon eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
Anita is leuk... ze moet weer wat ondernemen. Dat hele school gebeuren is
Nee, naar ik heb begrepen is ze daar weg.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Speelt Sabine Koning nu ook nog in die serie op Nickelodeon eigenlijk?
Lijkt me ook behoorlijk druk zeg.
Het was op die avond dat Charlie stomdronken was en Ludo last had van z'n meningitis. Dan wil je nog wel eens bij de verkeerde in bed belanden! Wel frappant dat hij door de alcohol zowel een dochter (bijna) kwijtraakte als erbij krijgt. Te zijner tijd krijgen we ongetwijfeld een mooie flashback te zien à la toen Robin de laatste hersencel van Pascale op non-actief zette.quote:
Ja, tis inderdaad vrij IN-YOUR-FACE zoals dat dan heet (letterlijk in dit gevalquote:Op woensdag 26 april 2006 10:36 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Oei, hier heeft iemand een nieuwe TV en/of bril nodig.
Ik weet niet of het door je usericonquote:Op woensdag 26 april 2006 00:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het was op die avond dat Charlie stomdronken was en Ludo last had van z'n meningitis. Dan wil je nog wel eens bij de verkeerde in bed belanden! Wel frappant dat hij door de alcohol zowel een dochter (bijna) kwijtraakte als erbij krijgt. Te zijner tijd krijgen we ongetwijfeld een mooie flashback te zien à la toen Robin de laatste hersencel van Pascale op non-actief zette.
Ik gok op een 'Who shot Ludo?'-verhaallijn. GTST kennende rekken ze het verhaal flink op. Na een hele rits mogelijke verdachten, want wie wil de Koning van Meerdijk nou niet om zeep helpen, komt als een duveltje uit een doosje boven tafel dat Ludo een zelfmoordpoging heeft gedaan, omdat hij het niet kon verkroppen dat hij met die koffiejuf met die penetrante rotlucht in één bed heeft gelegen, laat staan dat hij er een kind van krijgt.
Kroonprins Nick keert Koning Ludo voorgoed de rug toe en begint met Lady Dian een nieuw bedrijfje, ongetwijfeld met weer zo'n achterlijke naam: Lekitset (=Testikel) Inc.
De zone onder zijn neus ziet er anders ook nog uit alsof die een grote beuk heeft gehad, maar dat het gestolde bloed nooit is weggepoetst...quote:
Wat een onzin commentaar, iedereen flikkert wel eens op zijn bekquote:Op woensdag 26 april 2006 01:23 schreef Perico het volgende:
Ik vind die open wonden op het gezicht van Fos echt wanstaltig, de wormen krioelen er nog net niet uit.
Zijn attitude is overigens wel ok.
En inderdaad, Charlie die weer es een miskraam krijgt... Florien die een miskraam moet faken... maar dan merkt dat ze toch echt zwanger is (Bing is immers een potente swa).
De plaat vd scriptschrijvers hangt al lang vast...
Oh, is dat zoquote:Op woensdag 26 april 2006 12:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een onzin commentaar, iedereen flikkert wel eens op zijn bek.
Oh, ga je nu ook uithalen naar brandwondenslachtoffers?quote:Op woensdag 26 april 2006 12:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh, is dat zo![]()
![]()
Ik heb m'n gezicht nog nooit open gehad.![]()
Huh? Nee hoezo? En "ook"? Nou mis ik iets denk ik.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh, ga je nu ook uithalen naar brandwondenslachtoffers?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
Zeg, Charlie gaat toch geen miskraam krijgen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is leukquote:Op woensdag 26 april 2006 00:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Kroonprins Nick keert Koning Ludo voorgoed de rug toe en begint met Lady Dian een nieuw bedrijfje, ongetwijfeld met weer zo'n achterlijke naam: Lekitset (=Testikel) Inc.
Gaan geruchten dat hij in het echte leven tijdens het uitgaan inelkaar is geslagen.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:21 schreef Perico het volgende:
[..]
De zone onder zijn neus ziet er anders ook nog uit alsof die een grote beuk heeft gehad, maar dat het gestolde bloed nooit is weggepoetst...
Ik dacht al dat ik wat gemist had en dat een mannetje van Ludo hem alsnog voor de lol te grazen had genomen...
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]helemaal mee eens, het wordt hoogtijd dat die ludo voor eens en altijd wordt uitgeschakeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
god wat haat ik dat peronage. echt alles is van sanders inc. tijd dat iemand hem de nek omdraait en dan voorgoed.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
Hier ben ik het dan weer niet mee eens.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:50 schreef digispeed het volgende:
[..]
helemaal mee eens, het wordt hoogtijd dat die ludo voor eens en altijd wordt uitgeschakeld.
god wat haat ik dat peronage. echt alles is van sanders inc. tijd dat iemand hem de nek omdraait en dan voorgoed.
nee hoor, ik kan soap nog wel los zien van realiteit hoor, maar het personage irriteert me gewoon matig. kwam onze iep maar weer terug. kan ze hem zn nek omdraaienquote:Op woensdag 26 april 2006 18:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan weer niet mee eens.![]()
Maar jouw haat zit veel dieper Digispeed, namelijk omdat hij Martine heeft uitgeschakeld, maar vergeet niet dat het maar een soap is en dat Inge Iepenburg zelf weg wilde, daar heeft het personage Ludo echt niks aan bijgedragen, de makers hebben zijn personage er slechts voor gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |