Zijn dit geen spoilersquote:Op maandag 24 april 2006 14:06 schreef MakzBokz het volgende:
Inhoud komende week:
[..]
Ik kan maar een ding zeggen:
Jack, laat die Anita maar zitten, mij kun je krijgen zonder HIV
enne oja, laat jij weer eens lekker die ongeschoren look aangroeien, that was HOT!
maar dat is hij ookquote:Op maandag 24 april 2006 20:46 schreef digispeed het volgende:
gadverdamme ludo moet weer even laten zien dat hij god is.
quote:Op maandag 24 april 2006 22:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Yes!! Ludo moet weer even laten zien dat hij god is.
WOW wat een geweldige vent
Hij was gevallen zei die.quote:Op maandag 24 april 2006 20:32 schreef digispeed het volgende:
even een domme vraaag, maar wat heeft fos in zijn gezicht ???
Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is voor de meeste mensen, maar voor zo een die-hard Ludo fan als ikzelf ben is het gewoon puur genietenquote:Op maandag 24 april 2006 22:15 schreef Canisfire het volgende:
Ik zeg het niet graag maar Digispeed heeft nu wel een beetje gelijk hoor.
Een arrogante Ludo is leuk, Maar ze moeten het niet gaan overdrijven de man is nog geen week uit het ziekenhuis en bemoeit zich op het moment even veel met andermans levens als Dorothea een paar weken terug. En hij reageert meer dan overdreven over die gebroken nagels van Nina.
En hoe die op Charlie reageert is natuurlijk net zo voorspelbaar als dat Talpa slecht is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:59 schreef pberends het volgende:
Als je dacht dat de amulet een onrealistisch GTST-verhaal was, check dit dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:59 schreef pberends het volgende:
Als je dacht dat de amulet een onrealistisch GTST-verhaal was, check dit dan:Waar ze zin in hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Het woord Amulet, maar dan andresomquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:43 schreef suus21 het volgende:
waar komt die naam van de nieuwe Scala vandaan? Is het de naam van de bijbel en heeft Jack die bijbel gewoon zelf of heeft ie die verkocht?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:43 schreef suus21 het volgende:
waar komt die naam van de nieuwe Scala vandaan? Is het de naam van de bijbel en heeft Jack die bijbel gewoon zelf of heeft ie die verkocht?
Origineel he suusquote:
Ik vond die eerste reactie van Dian geweldigquote:
Wat zei ze ook alweer dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond die eerste reactie van Dian geweldig![]()
Zie je niet liever een Ludo die zich met duistere zaakjes bezighoudt om zijn familie te beschermen en zo in de problemen raakt ? Of een Ludo die wraak op iemand neemt om een goeie reden?quote:Op maandag 24 april 2006 23:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is voor de meeste mensen, maar voor zo een die-hard Ludo fan als ikzelf ben is het gewoon puur genieten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |