best leuke jongenquote:
echt serieusquote:Op donderdag 22 december 2005 21:54 schreef JohnDDD het volgende:
whha marlii.
Maandag is logischer, dan is het kerstquote:kerstspecial misschien morgen of maandag?
Maar Harmsen maakte alles weer goed toen hij in de grintbak vloog. En die dwaze blik erbijquote:Op donderdag 22 december 2005 21:59 schreef Beach het volgende:
Ik vond het geen leuke aflevering![]()
Ik wordt dat gedoe met Dennis en Saskia zooo zat.
En die zoon van Janinedat was echt te stom.
Ja die oude seniele dwaas zat nog bij louise met zn hoofdquote:Op donderdag 22 december 2005 22:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar Harmsen maakte alles weer goed toen hij in de grintbak vloog. En die dwaze blik erbij![]()
ja hij zou met zijn aftandse lada ook wel eens in haar grijze grindbakje willen vliegenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja die oude seniele dwaas zat nog bij louise met zn hoofd![]()
Hoe kan Sjors nou zwanger zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 22:14 schreef bar_rel het volgende:
Is Sjors zwanger? Die krijgt ook een al boller hoofd
Oh ja shit ze is nog maagdquote:Op donderdag 22 december 2005 22:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hoe kan Sjors nou zwanger zijn![]()
Vind hun twee veel leuker dan Charlie en Dennisquote:Op donderdag 22 december 2005 22:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Jaaa ik wil ook dat ze bij elkaar komen![]()
Ik vind dr kapsel wel aardigquote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Kwam ik net tegen. Wel een heel enge foto![]()
Yeps, Nick en Charliequote:Vind hun twee veel leuker dan Charlie en Dennis![]()
Over ongeveer 19 uur en 25 minuten, bij grove benaderingquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef Radegast het volgende:
Wanneer is Fritz nou terug?
Okee, morgen maar weer eens kijken dan, is toch al een paar jaartjes geleden...quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Over ongeveer 19 uur en 25 minuten, bij grove benadering![]()
De Phantom of the Opera?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Kwam ik net tegen. Wel een heel enge foto![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |