quote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef Remzz het volgende:
Daantje komt terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
TTquote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef Svensational het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!!!!!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dat was een veel beter vond ik eigenlijkquote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
TTom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is Martine naar Engeland gevaren?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef digispeed het volgende:
het was inderdaad dezelfde actrice die de schoonmaakster speelde.
Daar ben ik ook benieuwd naar van Amber -aka Saskia en Dennis.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef Muziekstad2000 het volgende:
*Benieuwd is naar Amber in de aflevering van morgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een medische keuring is wel een must voordat ze terugkeert in Meerdijk. Je weet maar nooit met dat vogelgriepvirus.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef Remzz het volgende:
Daantje komt terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is niet andersquote:Op woensdag 14 december 2005 21:51 schreef Dizer het volgende:
Remzz... je kleurtje is wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat krijg je als het van Houten bloed door je aderen stroomt he!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Schandalig trouwens hoe Jack met die schoonmaker omging.
Vond het gewoon zielig voor dat mensje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da's niks vergeleken met wat Rosa in al die jaren naar haar hoofd geslingerd heeft gekregen.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Schandalig trouwens hoe Jack met die schoonmaker omging.
Vond het gewoon zielig voor dat mensje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo Vader Zo Zoon kun je wel stellenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je als het van Houten bloed door je aderen stroomt he!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welke actrice was dat dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef digispeed het volgende:
het was inderdaad dezelfde actrice die de schoonmaakster speelde.
Ik ken haar ook nergens vanquote:Op woensdag 14 december 2005 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Welke actrice was dat dan?
De schoonmaakster werd gespeeld door Mabel Gonzalez. Zij was in seizoen 14 te zien in de rol van Maria Verduren.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Welke actrice was dat dan?
De medegevangene van Martine Hafkamp.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
Wie is Maria Verduren dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De zus van Luis Duarte.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
Wie is Maria Verduren dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop