quote:
Ja, dat was een veel beter vond ik eigenlijkquote:
Is Martine naar Engeland gevaren?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef digispeed het volgende:
het was inderdaad dezelfde actrice die de schoonmaakster speelde.
Daar ben ik ook benieuwd naar van Amber -aka Saskia en Dennis.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef Muziekstad2000 het volgende:
*Benieuwd is naar Amber in de aflevering van morgen
Een medische keuring is wel een must voordat ze terugkeert in Meerdijk. Je weet maar nooit met dat vogelgriepvirus.quote:
Dat krijg je als het van Houten bloed door je aderen stroomt he!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Schandalig trouwens hoe Jack met die schoonmaker omging.
Vond het gewoon zielig voor dat mensje.![]()
Da's niks vergeleken met wat Rosa in al die jaren naar haar hoofd geslingerd heeft gekregen.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Schandalig trouwens hoe Jack met die schoonmaker omging.
Vond het gewoon zielig voor dat mensje.![]()
Zo Vader Zo Zoon kun je wel stellenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je als het van Houten bloed door je aderen stroomt he!
Welke actrice was dat dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef digispeed het volgende:
het was inderdaad dezelfde actrice die de schoonmaakster speelde.
Ik ken haar ook nergens vanquote:Op woensdag 14 december 2005 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Welke actrice was dat dan?
De schoonmaakster werd gespeeld door Mabel Gonzalez. Zij was in seizoen 14 te zien in de rol van Maria Verduren.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Welke actrice was dat dan?
De medegevangene van Martine Hafkamp.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |