Gerda Havertong??? In heel GTST land geen Gerda te bekennen hoor!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Kan Gerda Havertong niet gewoon opzouten en een Dikkie Dik verhaal gaan voorlezen in Sesamstraat.
Oh niet echt op geletquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:47 schreef Frey het volgende:
Ze hadden Erik ook opgemaakt, hij zag lijkbleek
zeker, nu maar hopen dat hij nooit meer wakker wordtquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zal wel even genieten zijn geweest voor de Ludo haters![]()
Ludoquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:58 schreef digispeed het volgende:
[..]
zeker, nu maar hopen dat hij nooit meer wakker wordt![]()
Ik kan hem soms niet uitstaan, maar dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:58 schreef digispeed het volgende:
[..]
zeker, nu maar hopen dat hij nooit meer wakker wordt![]()
ik vind die man zo uitgemolken, helaas, want op zich is de rol goed gespeelt door een goed acteur, alleen het personage is niet meer wat het was.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kan hem soms niet uitstaan, maar dat hoeft nou ook weer niet.![]()
Ze moeten gewoon Huib en/of Martine terug laten komen, dan heeft Ludo weer ff wat te doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:13 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik vind die man zo uitgemolken, helaas, want op zich is de rol goed gespeelt door een goed acteur, alleen het personage is niet meer wat het was.
eigenlijk moet het personage even 2 seizoenen een break.
Of hij gaat Morris het leven zuur maken als hij erachter komt dat hij aan z'n prinses zit.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:17 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon Huib en/of Martine terug laten komen, dan heeft Ludo weer ff wat te doen![]()
Het kan beter idd (personage), maar wat afwisseling is ook niet verkeerd (vind ik dan)quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:13 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik vind die man zo uitgemolken, helaas, want op zich is de rol goed gespeelt door een goed acteur, alleen het personage is niet meer wat het was.
eigenlijk moet het personage even 2 seizoenen een break.
Dat geldt dan niet alleen voor hem.quote:
Ja dat wel.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
omdat we dat inderdaad te vaak gehad hebben.
Nee.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Is hij nu dood ?
Maar dat heb je ook met Charlotte Fischer. De moeder van Barbara, Valerie en Bas. Ze zeggen altijd tegen Charlie dat ze naar haar is vernoemd. Maar je hoort nooit wat over hun vader.quote:Op donderdag 30 maart 2006 04:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Na wat nachtelijk studeren zat ik eens te kijken bij de biografiën van gtst.nl en diverse malen wordt Maximiliaan Sanders als vader en grootvader genoemd.
Maar niet eenmaal de moeder van Ludo en Marcus, is haar eigenlijk ooit genoemd?
Het enige wat ik me kan herrineren is dat Ludo aan Meike vertelde dat ze overleed toen hij 6 jaar was en dat Maximiliaan hem sindsdien tot zijn 18e heeft mishandeld.....
Okee maar geen van beiden zijn ooit in beeld geweest, terwijl dit bij Maximiliaan wel het geval wasquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:31 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar dat heb je ook met Charlotte Fischer. De moeder van Barbara, Valerie en Bas. Ze zeggen altijd tegen Charlie dat ze naar haar is vernoemd. Maar je hoort nooit wat over hun vader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |