Gerda Havertong??? In heel GTST land geen Gerda te bekennen hoor!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Kan Gerda Havertong niet gewoon opzouten en een Dikkie Dik verhaal gaan voorlezen in Sesamstraat.
Oh niet echt op geletquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:47 schreef Frey het volgende:
Ze hadden Erik ook opgemaakt, hij zag lijkbleek
zeker, nu maar hopen dat hij nooit meer wakker wordtquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zal wel even genieten zijn geweest voor de Ludo haters![]()
Ludoquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:58 schreef digispeed het volgende:
[..]
zeker, nu maar hopen dat hij nooit meer wakker wordt![]()
Ik kan hem soms niet uitstaan, maar dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:58 schreef digispeed het volgende:
[..]
zeker, nu maar hopen dat hij nooit meer wakker wordt![]()
ik vind die man zo uitgemolken, helaas, want op zich is de rol goed gespeelt door een goed acteur, alleen het personage is niet meer wat het was.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kan hem soms niet uitstaan, maar dat hoeft nou ook weer niet.![]()
Ze moeten gewoon Huib en/of Martine terug laten komen, dan heeft Ludo weer ff wat te doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:13 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik vind die man zo uitgemolken, helaas, want op zich is de rol goed gespeelt door een goed acteur, alleen het personage is niet meer wat het was.
eigenlijk moet het personage even 2 seizoenen een break.
Of hij gaat Morris het leven zuur maken als hij erachter komt dat hij aan z'n prinses zit.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:17 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon Huib en/of Martine terug laten komen, dan heeft Ludo weer ff wat te doen![]()
Het kan beter idd (personage), maar wat afwisseling is ook niet verkeerd (vind ik dan)quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:13 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik vind die man zo uitgemolken, helaas, want op zich is de rol goed gespeelt door een goed acteur, alleen het personage is niet meer wat het was.
eigenlijk moet het personage even 2 seizoenen een break.
Dat geldt dan niet alleen voor hem.quote:
Ja dat wel.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
omdat we dat inderdaad te vaak gehad hebben.
Nee.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Is hij nu dood ?
Maar dat heb je ook met Charlotte Fischer. De moeder van Barbara, Valerie en Bas. Ze zeggen altijd tegen Charlie dat ze naar haar is vernoemd. Maar je hoort nooit wat over hun vader.quote:Op donderdag 30 maart 2006 04:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Na wat nachtelijk studeren zat ik eens te kijken bij de biografiën van gtst.nl en diverse malen wordt Maximiliaan Sanders als vader en grootvader genoemd.
Maar niet eenmaal de moeder van Ludo en Marcus, is haar eigenlijk ooit genoemd?
Het enige wat ik me kan herrineren is dat Ludo aan Meike vertelde dat ze overleed toen hij 6 jaar was en dat Maximiliaan hem sindsdien tot zijn 18e heeft mishandeld.....
Okee maar geen van beiden zijn ooit in beeld geweest, terwijl dit bij Maximiliaan wel het geval wasquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:31 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar dat heb je ook met Charlotte Fischer. De moeder van Barbara, Valerie en Bas. Ze zeggen altijd tegen Charlie dat ze naar haar is vernoemd. Maar je hoort nooit wat over hun vader.
en toch denk ik dat ze morgennog even op de begrafenis van frits verschijnt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:40 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]![]()
Jammer dat ze weg is, Sigrid was meesterlijk![]()
Ik weet het niet, maar ik hoop als de nieuwe slechterikquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:47 schreef digispeed het volgende:
[..]
en toch denk ik dat ze morgennog even op de begrafenis van frits verschijnt.
jack wordt toch de opvolger van augusta, maar waarin ???
Ze's behoorlijk knap voor een oma en ze heeft charisma.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Van zo dichtbij lijkt ze qua uiterlijk ook wel een beetje op Jack![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:40 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]![]()
Jammer dat ze weg is, Sigrid was meesterlijk![]()
Fos gaat het helemaal makenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:50 schreef pberends het volgende:
Ludo, Augusta en Hans weg. Wat blijft er dan nog over?
Barbara?
Hans is er nogquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:50 schreef pberends het volgende:
Ludo, Augusta en Hans weg. Wat blijft er dan nog over?
Barbara?
Tja, die is nou met de politie mee.quote:
En nu is tie er niet meerquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tja, die is nou met de politie mee.![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:13 schreef larsje_larsje het volgende:
als die gasten altijd zo snel komen als je nog niet eens 112 hebt gedruk....... pfwaaaaaaaaaaaaw
Bolognese was hetquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
"Elke week pasta nogiets" noemt Robert altijd hetzelfde!
Uit welk verwend nest komt deze man??
In Meerdijk is het nog 06-11.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:13 schreef larsje_larsje het volgende:
als die gasten altijd zo snel komen als je nog niet eens 112 hebt gedruk....... pfwaaaaaaaaaaaaw
Wat is het dagmenu, Jeff?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
"Elke week pasta nogiets" noemt Robert altijd hetzelfde!
Uit welk verwend nest komt deze man??
Om bij Ludo in de smaak te vallen. Maar Ludo merkt nu toch niks, dus nu mag ze van mij snel weer de oude Charlie wordenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:30 schreef Zhenar het volgende:
Waarom is Charlie op eens zo'n kaktrut geworden?
Komt wel weer goedquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:30 schreef Zhenar het volgende:
Waarom is Charlie op eens zo'n kaktrut geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:32 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Komt wel weer goedDan zal ze vreemd moeten gaan want dat gaat niet lukken bij NickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
Ik vind deze Charlie beter eigenlijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:31 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Om bij Ludo in de smaak te vallen. Maar Ludo merkt nu toch niks, dus nu mag ze van mij snel weer de oude Charlie worden
Toch wel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:38 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Dan zal ze vreemd moeten gaan want dat gaat niet lukken bij Nick![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was te verwachtenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:10 schreef pberends het volgende:
Ah Wiet is er weer, nu al een hekel aan der. Dat ze Sjors mag uitmoorden.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:13 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb helaas maar de helft gezien, maar vanavond zit ik op tijd klaar want dat belooft leuk te worden
(verkapte tvp)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedoel je?![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:19 schreef the_hunter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedoel je?![]()
![]()
opletten jongens, hans zei dat 'ie zichzelf had aangegeven . Ze kwamen 'm daar dus ophalen en niet doordat sjors gebelt hadquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:13 schreef larsje_larsje het volgende:
Klopt, maar dat die precies op dat moment aanbeltquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:06 schreef Liquidist het volgende:
[..]
opletten jongens, hans zei dat 'ie zichzelf had aangegeven . Ze kwamen 'm daar dus ophalen en niet doordat sjors gebelt had
quote:Wiet<-- niet meegaand, is weer eens wat anders
Sjors<-- naïef ding
Florien<-- gaat wel
Nina<-- irritante kutpuber
Barbara<-- zeikmoeder
Janine<-- ook wel lief
Laura<-- hypocriete doos.. en lelijk
Dorothea<-- gatverdamme, lelijk dik zeikwijf, maar ze bedoelt het vaak wel goed.
![]()
Charlie<-- zet zichzelf té vaak voor lul laatste tijd.. erg grappig, dus :
Rosa<-- zou onderhand weleens wat meer van haar willen zien.
Augusta<-- jammer dat ze dood is.. goeie actrice en aparte rol
Dian<-- lelijk, irritant, bah.
haha hmmz.. goed.. je hebt ongetwijfeld een puntquote:
Niet dat het niet goed was, maar gewoon eigen meningquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:42 schreef Liquidist het volgende:
[..]
haha hmmz.. goed.. je hebt ongetwijfeld een punt
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:27 schreef Liquidist het volgende:
Wiet : Geef ik nog een kans volgens mij is ze best leuk als ze maar geen Nina 2 word
Sjors : Irritand en stom
Florien<-- *kwijl
Nina : Leuke rol soms irritand
Barbara : was een tijdje hypocrieten super irritand de laatste tijd wel weer oke
Janine<-- ook wel lief
Laura<-- hypocriete doos.. en lelijk
Dorothea : Moet niet te lang doorzeiken .Ze was in het begin leuker.
Charlie : Geef mij Aukje maar weer
Rosa<-- zou niet graag haar man zijn, ze zit alleen maar bij Sanders thuis
Augusta<-- jammer dat ze dood is.. goeie actrice en aparte rol
Dian : Wel oke , Ze zit nog steeds in der eerste verhaalijn wil der nog zien in een andere voor mijn echte oordeel.
@ Charlie: Klopt, Aukje was leuker, maar Lv. Lexmond doet het ook goed vind ikquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:46 schreef Canisfire het volgende:
Charlie : Geef mij Aukje maar weer
Dian : Wel oke , Ze zit nog steeds in der eerste verhaalijn wil der nog zien in een andere voor mijn echte oordeel.
[..]
Staat er echt tussen hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:29 schreef Liquidist het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/
Waaaaar is Nina ?!!?![]()
Waren ze opgeslokt door walvissen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zo irritant is ze toch niet![]()
Ik heb me doodgelachen toen ze in Whales waren![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |