Bolognese was hetquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
"Elke week pasta nogiets" noemt Robert altijd hetzelfde!
Uit welk verwend nest komt deze man??
In Meerdijk is het nog 06-11.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:13 schreef larsje_larsje het volgende:
als die gasten altijd zo snel komen als je nog niet eens 112 hebt gedruk....... pfwaaaaaaaaaaaaw
Wat is het dagmenu, Jeff?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
"Elke week pasta nogiets" noemt Robert altijd hetzelfde!
Uit welk verwend nest komt deze man??
Om bij Ludo in de smaak te vallen. Maar Ludo merkt nu toch niks, dus nu mag ze van mij snel weer de oude Charlie wordenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:30 schreef Zhenar het volgende:
Waarom is Charlie op eens zo'n kaktrut geworden?
Komt wel weer goedquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:30 schreef Zhenar het volgende:
Waarom is Charlie op eens zo'n kaktrut geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:32 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Komt wel weer goedDan zal ze vreemd moeten gaan want dat gaat niet lukken bij NickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
Ik vind deze Charlie beter eigenlijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:31 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Om bij Ludo in de smaak te vallen. Maar Ludo merkt nu toch niks, dus nu mag ze van mij snel weer de oude Charlie worden
Toch wel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:38 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Dan zal ze vreemd moeten gaan want dat gaat niet lukken bij Nick![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |