Geweldige OP weer! En dat bedoel ik vooral de TT!quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geweldige OP weer! En dat bedoel ik vooral de TT!![]()
Daar kan niks en niemand aan tippen![]()
Dankjequote:Op woensdag 14 februari 2007 23:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Nog wat shots van vrijdag om te gebruiken![]()
Zo dan!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe erg die andere was![]()
![]()
Echt zo typisch inderdaad, kwam bij Rik en Anita ook meerdere malen voor en als ze het dan wil gaan vertellen draaft hij dan natuurlijk weer helemaal enzovoorts.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:03 schreef heaven7 het volgende:
Samenwerking he![]()
Maar ik ben het met Frey eens, Ludo is de enige die nog echt boeit. Zeker nu Morris weggaat (gaat ie ook echt de serie uit?) en het allemaal weer een beetje gesust is. Doet Charlie wel een poging het weer aan te wakkeren maar mij doet het niet veel
Lekker overdreven ook weer dat Nick dan zo superlief doet, juist als ze het niet verdient enzo. Beetje voorspelbaar.
Iddquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Echt zo typisch inderdaad, kwam bij Rik en Anita ook meerdere malen voor en als ze het dan wil gaan vertellen draaft hij dan natuurlijk weer helemaal enzovoorts.
Vergeet jezelf niet, jij kwam met het ideequote:Op woensdag 14 februari 2007 23:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Weer een prachtig topic dankzij mijnheer Frey en mevrouw Heaven![]()
Alles behalve dat, ik vond haar zo een zeikerd, afgrijselijk gewoon, een soort Anita in het kwardraatquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:06 schreef heaven7 het volgende:
Maar he, Isabella kan toch terugkomen? Die leeft immers nog
Ja maar wat moeten ze anders?quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alles behalve dat, ik vond haar zo een zeikerd, afgrijselijk gewoon, een soort Anita in het kwardraat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |