Geweldige OP weer! En dat bedoel ik vooral de TT!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:48 schreef heaven7 het volgende:
Éh Voilaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stukje voorgeschiedenis enzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:50 schreef Canisfire het volgende:
De op is geowon leeg hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geweldige OP weer! En dat bedoel ik vooral de TT!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar kan niks en niemand aan tippenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:50 schreef Frey het volgende:
veel beterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heaven7om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan je nagaan hoe erg die andere wasquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:50 schreef Canisfire het volgende:
De op is geowon leeg hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog wat shots van vrijdag om te gebruikenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:51 schreef heaven7 het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dankjequote:Op woensdag 14 februari 2007 23:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Nog wat shots van vrijdag om te gebruikenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo dan!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe erg die andere wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat de neuk doe jequote:
Echt zo typisch inderdaad, kwam bij Rik en Anita ook meerdere malen voor en als ze het dan wil gaan vertellen draaft hij dan natuurlijk weer helemaal enzovoorts.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:03 schreef heaven7 het volgende:
Samenwerking heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik ben het met Frey eens, Ludo is de enige die nog echt boeit. Zeker nu Morris weggaat (gaat ie ook echt de serie uit?) en het allemaal weer een beetje gesust is. Doet Charlie wel een poging het weer aan te wakkeren maar mij doet het niet veelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lekker overdreven ook weer dat Nick dan zo superlief doet, juist als ze het niet verdient enzo. Beetje voorspelbaar.
Iddquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Echt zo typisch inderdaad, kwam bij Rik en Anita ook meerdere malen voor en als ze het dan wil gaan vertellen draaft hij dan natuurlijk weer helemaal enzovoorts.
Vergeet jezelf niet, jij kwam met het ideequote:Op woensdag 14 februari 2007 23:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Weer een prachtig topic dankzij mijnheer Frey en mevrouw Heavenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alles behalve dat, ik vond haar zo een zeikerd, afgrijselijk gewoon, een soort Anita in het kwardraatquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:06 schreef heaven7 het volgende:
Maar he, Isabella kan toch terugkomen? Die leeft immers nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja maar wat moeten ze anders?quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alles behalve dat, ik vond haar zo een zeikerd, afgrijselijk gewoon, een soort Anita in het kwardraatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop