Geweldige OP weer! En dat bedoel ik vooral de TT!quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geweldige OP weer! En dat bedoel ik vooral de TT!![]()
Daar kan niks en niemand aan tippen![]()
Dankjequote:Op woensdag 14 februari 2007 23:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Nog wat shots van vrijdag om te gebruiken![]()
Zo dan!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe erg die andere was![]()
![]()
Echt zo typisch inderdaad, kwam bij Rik en Anita ook meerdere malen voor en als ze het dan wil gaan vertellen draaft hij dan natuurlijk weer helemaal enzovoorts.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:03 schreef heaven7 het volgende:
Samenwerking he![]()
Maar ik ben het met Frey eens, Ludo is de enige die nog echt boeit. Zeker nu Morris weggaat (gaat ie ook echt de serie uit?) en het allemaal weer een beetje gesust is. Doet Charlie wel een poging het weer aan te wakkeren maar mij doet het niet veel
Lekker overdreven ook weer dat Nick dan zo superlief doet, juist als ze het niet verdient enzo. Beetje voorspelbaar.
Iddquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Echt zo typisch inderdaad, kwam bij Rik en Anita ook meerdere malen voor en als ze het dan wil gaan vertellen draaft hij dan natuurlijk weer helemaal enzovoorts.
Vergeet jezelf niet, jij kwam met het ideequote:Op woensdag 14 februari 2007 23:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Weer een prachtig topic dankzij mijnheer Frey en mevrouw Heaven![]()
Alles behalve dat, ik vond haar zo een zeikerd, afgrijselijk gewoon, een soort Anita in het kwardraatquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:06 schreef heaven7 het volgende:
Maar he, Isabella kan toch terugkomen? Die leeft immers nog
Ja maar wat moeten ze anders?quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alles behalve dat, ik vond haar zo een zeikerd, afgrijselijk gewoon, een soort Anita in het kwardraat![]()
Anders ga je eerst een keer kijken en kom je dan terug?quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:59 schreef SoupNazi het volgende:
Was die Ludo niet dood?
Een nieuwe slechterik erin, het liefst gespeeld door een wat oudere man.quote:
Wel oude personages terug halen uit seizoen 1t/m9, maar zeker geen zeikpersonages van daarna en gewoon een nieuwe über bad guy van het niveau Frits-Martine-Ludo(in zijn vroegere jaren) verzinnenquote:
Werkte Jef niet in een meubelfabriek?quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:59 schreef SoupNazi het volgende:
Was die Ludo niet dood?
Nee man, die zwerft toch op straat??quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Werkte Jef niet in een meubelfabriek?![]()
Mmmja oke, beetje jammer als er idd WEER een verloren kind (Amy) aan komt wapperen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wel oude personages terug halen uit seizoen 1t/m9, maar zeker geen zeikpersonages van daarna en gewoon een nieuwe über bad guy van het niveau Frits-Martine-Ludo(in zijn vroegere jaren) verzinnen![]()
Hoe moeilijk kan het zijn![]()
Ooit een Amy in de verre toekomst is niet erg, Isabella daarentegen welquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:11 schreef heaven7 het volgende:
Mmmja oke, beetje jammer als er idd WEER een verloren kind (Amy) aan komt wapperen.
Aydin heet die gast...quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:12 schreef Ticootje het volgende:
hoe is het nu met dian en alwin?
Jeetje zeg die blijven ook maar draaien he? Toch vind ik het wel een leuk stel. Dian vind ik ook wel goed bij jack passen.
ja!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:23 schreef Frey het volgende:
En hier is dan het filmpje van de flashbacks.
Heerlijk om te horen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:14 schreef Frey het volgende:
We hebben gewoon weer een soort Herman Hogendoorn nodig.
Ik heb liever een lieve oudere man.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Een nieuwe slechterik erin, het liefst gespeeld door een wat oudere man.
Jij bent echt ooit door je opa misbruikt hequote:Op donderdag 15 februari 2007 17:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb liever een lieve oudere man.![]()
OMG nee er hoeft toch niet persé iets achter te zitten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij bent echt ooit door je opa misbruikt he![]()
bij spuiten en slikken was laatst iets over dat je eerste sexuele ervaring voor de rest van je leven een soort fetish voor je blijft. als je bijvoorbeeld voor het eerst een borst ziet in het zwembad vind je sex in het zwembad extra geil voor de rest van je leven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
OMG nee er hoeft toch niet persé iets achter te zitten.![]()
Inderdaad, het zegt eerder iets als je zoiets erachter zoektquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
OMG nee er hoeft toch niet persé iets achter te zitten.![]()
Dat heb ik gezien ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
bij spuiten en slikken was laatst iets over dat je eerste sexuele ervaring voor de rest van je leven een soort fetish voor je blijft. als je bijvoorbeeld voor het eerst een borst ziet in het zwembad vind je sex in het zwembad extra geil voor de rest van je leven.
Nou nee.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je bedoelt neem ik aan een soort Govert Harmsen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |