Die was goed te hebben idd.quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wil een screenshot van Jack, van daarnet daar buiten, dat was lekker![]()
![]()
Ik sluit mij hierbij aan.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vlak voor sluitingstijd van het vorige deel:
[..]
![]()
Wow, dat is meer zo'n onderwerp voor tijdens de grote vakantie, als er niks boeiends is.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:31 schreef Remzz het volgende:
Nina en Morris zo bij Jensen
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:31 schreef Remzz het volgende:
Nina en Morris zo bij Jensen
Ja krijg nou wat!quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 00:37 schreef fleur22 het volgende:
Ik vind Nina zo leuk.![]()
Dat toontje van d'r..met die verwaande kop....en dan ''Ik zeg het tegen mun vaderrrr'' met een enorme Gooise R.....hahaha.
Ja, leuke rol.
Commando Jack, kan van die 5 miljoen vast ook wel een scheerapparaat aanschaffen.![]()
dus er is weer een reden om naar GTST te kijkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:25 schreef MakzBokz het volgende:
Dat shot waarin Jack die bijbel afpakt afpakt van Dian....
Dat ie met die grote blauwe ogen RECHT de kamera inkijkt, met hair all wild.... WOOW HOT-DAMN!!
![]()
Half jaar in een soap en hij heeft nog steeds niemand gepakt. Hij's zeker zo monogaam als de ziekte.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:25 schreef MakzBokz het volgende:
Dat shot waarin Jack die bijbel afpakt afpakt van Dian....
Dat ie met die grote blauwe ogen RECHT de kamera inkijkt, met hair all wild.... WOOW HOT-DAMN!!
![]()
Of hij is lid van sportclub 'De Roze Gympies'.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:46 schreef pberends het volgende:
Half jaar in een soap en hij heeft nog steeds niemand gepakt. Hij's zeker zo monogaam als de ziekte.
Wies Veldman... was dat niet de volleybalstalker van Simon Dekker?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:55 schreef murp het volgende:
kennen jullie wies nog?
Ja dat viel me ook al op ja. Of hij is de persoon die Charlie zwanger heeft gemaaktquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Half jaar in een soap en hij heeft nog steeds niemand gepakt. Hij's zeker zo monogaam als de ziekte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |