abonnement Unibet Coolblue
pi_38790946
Eindelijk gaat hij eruit. !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_38791065
Deze aflevering zou je volgende week donderdag kunnen verwachten, maar waarom ie nu is snap ik niet. Gaat dus toch iemand nuchter Ludo vermoorden .
  maandag 12 juni 2006 @ 21:08:37 #3
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_38791119
quote:
Op maandag 12 juni 2006 21:07 schreef pberends het volgende:
Deze aflevering zou je volgende week donderdag kunnen verwachten, maar waarom ie nu is snap ik niet. Gaat dus toch iemand nuchter Ludo vermoorden .
Of ze maken een spacecake voor op het personeelsfeestje.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_38791125
quote:
Op maandag 12 juni 2006 20:32 schreef Taurus het volgende:
Maar dit is toch heel raar? Want als ze straks niet meer stoned zijn dan vinden ze 't niet meer grappig natuurlijk. Dus dan lijkt 't me dat 't niet meer gebeurt. Cliffhanger is vrijdag pas, toch?
Volgens mij willen ze het plan toch zetten als ze niet meer stoned zijn, al denk ik dat er een paar terug zullen krabbelen,waardoor Bing het niet kan zijn.
Sjors is het ook niet volgens mij, want als het eenmaal gebeurd is gaat ze Bing natuurlijk weer verdenken terwijl die het niet is, waaruit blijkt dat ze het zelf niet is.
Charlie en Barbara kunnen het sowieso niet zijn, Robert die komt volgens mij ook weer op tijd bij zinnen, Morris en Nina komen wellicht weer bij elkaar, dus ik gok op Nick!
Een heer met stijl
  Moderator maandag 12 juni 2006 @ 21:10:57 #5
42184 crew  DaMart
pi_38791235
quote:
Op maandag 12 juni 2006 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Volgens mij willen ze het plan toch zetten als ze niet meer stoned zijn, al denk ik dat er een paar terug zullen krabbelen,waardoor Bing het niet kan zijn.
Sjors is het ook niet volgens mij, want als het eenmaal gebeurd is gaat ze Bing natuurlijk weer verdenken terwijl die het niet is, waaruit blijkt dat ze het zelf niet is.
Charlie en Barbara kunnen het sowieso niet zijn, Robert die komt volgens mij ook weer op tijd bij zinnen, Morris en Nina komen wellicht weer bij elkaar, dus ik gok op Nick!
Ik denk ook Nick. Gewoon een voorgevoel dat ik heb.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_38792365
quote:
Op maandag 12 juni 2006 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Volgens mij willen ze het plan toch zetten als ze niet meer stoned zijn, al denk ik dat er een paar terug zullen krabbelen,waardoor Bing het niet kan zijn.
Sjors is het ook niet volgens mij, want als het eenmaal gebeurd is gaat ze Bing natuurlijk weer verdenken terwijl die het niet is, waaruit blijkt dat ze het zelf niet is.
Charlie en Barbara kunnen het sowieso niet zijn, Robert die komt volgens mij ook weer op tijd bij zinnen, Morris en Nina komen wellicht weer bij elkaar, dus ik gok op Nick!
Misschien Nina, die wil der vader dood hebben .
pi_38793256
quote:
Op maandag 12 juni 2006 21:39 schreef pberends het volgende:

[..]

Misschien Nina, die wil der vader dood hebben .
Ja maar die streek die Ludo haar leverde, gebeurd zo vaak in gtst: stoken tussen 2 mensen, of dat nou de reden is om iemand te doden.
Ludo zit Nick gewoon lettelijk 24 uur per dag op de fokken, zowel thuis als op het werk...
Een heer met stijl
pi_38793583
edit: verkeerd topic.

[ Bericht 85% gewijzigd door pberends op 12-06-2006 22:15:58 ]
pi_38793792
Zeg wat zullen we nou krijgen?
Een heer met stijl
  dinsdag 13 juni 2006 @ 01:01:37 #10
32015 suus21
Andre rocks!
pi_38800469
Ludo gaat toch niet echt dood?
He is tha man....
fijn!
pi_38800499
Ludo gaat niet dood. Ludo is de duivel.
Back in business.
pi_38800536
quote:
Op maandag 12 juni 2006 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Volgens mij willen ze het plan toch zetten als ze niet meer stoned zijn, al denk ik dat er een paar terug zullen krabbelen,waardoor Bing het niet kan zijn.
Sjors is het ook niet volgens mij, want als het eenmaal gebeurd is gaat ze Bing natuurlijk weer verdenken terwijl die het niet is, waaruit blijkt dat ze het zelf niet is.
Charlie en Barbara kunnen het sowieso niet zijn, Robert die komt volgens mij ook weer op tijd bij zinnen, Morris en Nina komen wellicht weer bij elkaar, dus ik gok op Nick!
Nick zij een paar afleveringen geleden ook ''soms kan ik me vader wel vermoorden'' nu kan die het waarmaken !!!
pi_38800878
Ludo de zombie.
pi_38800887
Ludo de Pudo
  dinsdag 13 juni 2006 @ 07:50:46 #15
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_38802397
Ik zeg, het is Rosa die het gedaan heeft.
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_38802542
quote:
Op maandag 12 juni 2006 21:04 schreef Svensational het volgende:
Eindelijk gaat hij eruit. !
Is dat echt zeker dan? HIj kan toch ook gewond raken, wij de hele zomer wachten en dan haalt hij het weer (zoals zooooveel anderen).
Ik ben geen echte Ludofan maar GTST zal zonder hem echt niet meer leuk zijn,vrees ik.
Age is something you grow on
pi_38802567
Wel grappig dat we inderdaad opeens een agressieve Sjors hebben gezien. Anders had niemand gedacht dat ze er toe in staat zou zijn. Maar als je op iemand kan inrammen met een kandelaar, kun je ook wel kogels verwisselen, toch?

Maar ik wil niet dat Ludo doodgaat!
Age is something you grow on
  † In Memoriam † dinsdag 13 juni 2006 @ 08:51:11 #19
37843 lady-wrb
kortaf
pi_38803025
ik vond het eigenlijk nogal tegenvallen.
pi_38803071
Fos en Florien hebben het gedaan want die hebben de cake gemaakt
pi_38803076
Ik denk dat we de leden van het kaartclubje van gisteren wel kunnen schrappen als verdachten. Het zou wel erg zwak zijn als we de dader in hapklare brokken voorgeschoteld zouden krijgen... en de meest uitgerekte aflevering van Baantjer ooit. Daarom een alternatief verdachtenlijstje:

1) Nina Sanders
Poetic justice. Ludo wordt om zeep geholpen door de 2 mensen waarvan hij het meeste houdt: Janine en Nina.

2) Quirine Andretti
Quirine is verbitterd over het feit dat Ludo geen poot uitsteekt om haar man te helpen. Niet dat ze het erg vindt dat Vito in de bak zit, maar het betekent wel dat ze haar grote hobby, shoppen, onmogelijk is gemaakt nu al hun bezittingen in beslag zijn genomen en de bankrekeningen zijn bevroren.

3) De 'alter' van Barbara Fischer
Door haar nieuwe baan als directeur van Fischer Events is Barbara overwerkt geraakt en heeft ze weer last gekregen van haar oude aandoening D.I.S. (Dissociatieve Identiteits Stoornis), een stoornis waarvoor ze vroeger ook al is behandeld. Barbara kan zich niets herinneren van wat haar alter heeft gedaan, maar wanneer haar oogappel Morris wordt gearresteerd krijgt ze last van flashbacks...

4) Fos Fischer
Na zijn obsessie voor Janine is Fos nu helemaal in de ban van Nina. Hij weet dat Ludo zijn aanstaande relatie met Nina nooit zal accepteren: een Fischer is niet goed genoeg voor zijn prinses. Er zit dus maar één ding op: de koning van Meerdijk omleggen! Fos wordt geschrapt als verdachte nadat technisch onderzoek heeft uitgewezen dat Fos de kogels nooit heeft kunnen verwisselen omdat zijn sleutelbeen gebroken is. Als Fos echter thuis is ziet de kijker hoe hij z'n mitella afdoet, waarna hij bewegingen maakt die je normaal gesproken niet kunt maken als je sleutelbeen gebroken is, dit alles terwijl hij met een duivelse blik kijkt naar een foto van zijn Nina.

Reserve verdachte:
5) Arnie Alberts:
Arnie is jaloers op Dennis, die zijn plaats in de familie Alberts helemaal overgenomen lijkt te hebben. Hoe moeilijk kan het zijn om Dennis, die alle reden heeft om Ludo uit de weg te ruimen, een moord in de schoenen te schuiven?

Ik ben benieuwd of we à la Baantjer de dader mogen SMS-en... 'De Cock en de (poging tot) moord in Meerdijk'... met als hoofdprijs het complete eerste seizoen van GTST op dvd.

BTW: De schrijvers hebben wel humor. De rechercheur die de mishandeling van Eric onderzoekt heet Klap.
pi_38803110
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 08:08 schreef Beaudien het volgende:
Is dat echt zeker dan? HIj kan toch ook gewond raken, wij de hele zomer wachten en dan haalt hij het weer (zoals zooooveel anderen).
Ik ben geen echte Ludofan maar GTST zal zonder hem echt niet meer leuk zijn,vrees ik.
JR is ook nog springlevend, dus er is nog hoop voor Ludo!
pi_38803154
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 08:15 schreef pberends het volgende:
Robert en z'n bloedworst .
Ik had toen eigenlijk wel een flashback naar het spijkerpistoolincident verwacht.
pi_38811717
Het kan ook net zo goed Dian Alberts zijn die Ludo vermoord, die vertrouw ik namelijk ook voor geen meter !

En ze is ook uit op zijn baan
pi_38813973
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:20 schreef Sander170 het volgende:
Het kan ook net zo goed Dian Alberts zijn die Ludo vermoord, die vertrouw ik namelijk ook voor geen meter !

En ze is ook uit op zijn baan
Dian heeft haar handen vol aan Donald en de aanstaande erfenis... en er zullen ook nog wel ergens 'neefjes' zijn die haar huwelijk gaan aanvechten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')