Of ze maken een spacecake voor op het personeelsfeestje.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:07 schreef pberends het volgende:
Deze aflevering zou je volgende week donderdag kunnen verwachten, maar waarom ie nu is snap ik niet. Gaat dus toch iemand nuchter Ludo vermoorden.
Volgens mij willen ze het plan toch zetten als ze niet meer stoned zijn, al denk ik dat er een paar terug zullen krabbelen,waardoor Bing het niet kan zijn.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:32 schreef Taurus het volgende:
Maar dit is toch heel raar?Want als ze straks niet meer stoned zijn dan vinden ze 't niet meer grappig natuurlijk. Dus dan lijkt 't me dat 't niet meer gebeurt. Cliffhanger is vrijdag pas, toch?
Ik denk ook Nick. Gewoon een voorgevoel dat ik heb.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze het plan toch zetten als ze niet meer stoned zijn, al denk ik dat er een paar terug zullen krabbelen,waardoor Bing het niet kan zijn.
Sjors is het ook niet volgens mij, want als het eenmaal gebeurd is gaat ze Bing natuurlijk weer verdenken terwijl die het niet is, waaruit blijkt dat ze het zelf niet is.
Charlie en Barbara kunnen het sowieso niet zijn, Robert die komt volgens mij ook weer op tijd bij zinnen, Morris en Nina komen wellicht weer bij elkaar, dus ik gok op Nick!![]()
Misschien Nina, die wil der vader dood hebbenquote:Op maandag 12 juni 2006 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze het plan toch zetten als ze niet meer stoned zijn, al denk ik dat er een paar terug zullen krabbelen,waardoor Bing het niet kan zijn.
Sjors is het ook niet volgens mij, want als het eenmaal gebeurd is gaat ze Bing natuurlijk weer verdenken terwijl die het niet is, waaruit blijkt dat ze het zelf niet is.
Charlie en Barbara kunnen het sowieso niet zijn, Robert die komt volgens mij ook weer op tijd bij zinnen, Morris en Nina komen wellicht weer bij elkaar, dus ik gok op Nick!![]()
Ja maar die streek die Ludo haar leverde, gebeurd zo vaak in gtst: stoken tussen 2 mensen, of dat nou de reden is om iemand te doden.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien Nina, die wil der vader dood hebben.
Nick zij een paar afleveringen geleden ook ''soms kan ik me vader wel vermoorden'' nu kan die het waarmaken !!!quote:Op maandag 12 juni 2006 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is dat echt zeker dan? HIj kan toch ook gewond raken, wij de hele zomer wachten en dan haalt hij het weer (zoals zooooveel anderen).quote:
JR is ook nog springlevend, dus er is nog hoop voor Ludo!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:08 schreef Beaudien het volgende:
Is dat echt zeker dan? HIj kan toch ook gewond raken, wij de hele zomer wachten en dan haalt hij het weer (zoals zooooveel anderen).
Ik ben geen echte Ludofan maar GTST zal zonder hem echt niet meer leuk zijn,vrees ik.
Dian heeft haar handen vol aan Donald en de aanstaande erfenis... en er zullen ook nog wel ergens 'neefjes' zijn die haar huwelijk gaan aanvechten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:20 schreef Sander170 het volgende:
Het kan ook net zo goed Dian Alberts zijn die Ludo vermoord, die vertrouw ik namelijk ook voor geen meter !
En ze is ook uit op zijn baan![]()
Maar dat extraatje van Ludo inpikken doet ze maar al te graag erbijquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dian heeft haar handen vol aan Donald en de aanstaande erfenis... en er zullen ook nog wel ergens 'neefjes' zijn die haar huwelijk gaan aanvechten.
post het in een spoiler ik ben benieuwtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:31 schreef kissa het volgende:
Ik heb 'ergens' gelezen wie/wat/waar en hoe, maar ik houd uiteraard mijn mond![]()
![]()
Vertel op aub, deel het met onsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:31 schreef kissa het volgende:
Ik heb 'ergens' gelezen wie/wat/waar en hoe, maar ik houd uiteraard mijn mond![]()
![]()
Je hoeft niet te zeggen wie natuurlijk,wat je wellicht wel kan doen is 'ergens' definiërenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:31 schreef kissa het volgende:
![]()
Zeg hetquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:31 schreef kissa het volgende:
![]()
Dat staat er ook nietquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:24 schreef Heer_van_Bartolhove... het volgende:
Misleidende TT trouwens, Ludo is nooit bang![]()
quote:
Kill Bill Ludoquote:Bang Bang (My Baby Shot Me Down)
Nancy Sinatra / Kill Bill Vol.1
I was five and he was six
We rode on horses made of sticks
He wore black and I wore white
He would always win the fight
Bang bang, he shot me down
Bang bang, I hit the ground
Bang bang, that awful sound
Bang bang, my baby shot me down.
Seasons came and changed the time
When I grew up, I called him mine
He would always laugh and say
"Remember when we used to play?"
Bang bang, I shot you down
Bang bang, you hit the ground
Bang bang, I used to shoot you down.
Music played, and people sang
Just for me, the church bells rang.
Now he's gone, I don't know why
And till this day, sometimes I cry
He didn't even say goodbye
He didn't take the time to lie.
Bang bang, he shot me down
Bang bang, I hit the ground
Bang bang, my baby shot me down...
Nou wil ik het ook wel weten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:31 schreef kissa het volgende:
![]()
Toch niet toevallig: Janine schiet Ludo neer op het personeelsfeest van Sanders Inc.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:31 schreef kissa het volgende:
![]()
Duh, ik zei het ook alleen maar voor de grapquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat staat er ook niet.
bang bang, van een pistool!
Ik vond Nick en Robert gister ook erg sterk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:56 schreef BVO het volgende:
Wat slecht gisteravond weer zeg, dat acteren dat ze stoned zijn, vooral Morris. Enkel Sjors deed het okay.
Een extra kamer verhuren en in de Rozenboom slapen levert meer op.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:11 schreef Canisfire het volgende:
Waarom slaapt Jack niet in Teluma ?
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
post het in een spoiler ik ben benieuwt![]()
Uhu, en we horen het pas begin 2007 ofzoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:20 schreef Dizer het volgende:
Ja.. en de moordenaar? Is totaaaaaal iemand anders. Wedden!?
Jack slikt het goedje gewoon door.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
Poetst Jack zonder schuim, en zonder daarna z'n mond leeg te spugen? Wat een superman!
Met de kerstafleveringquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhu, en we horen het pas begin 2007 ofzo.
Ja dat moet er goed uitzien hequote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:22 schreef Shirley het volgende:
Ik begrijp niet waarom Bing zo debiel doet over Ludo. Hij heeft alleen de politie maar gebeld.
Maar ook kutquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:36 schreef heaven7 het volgende:
Hoe gaaf zou het zijn als ze echt dood gaat!!
Ja maar dat gebeurt toch niet dan wisten we dat wel dus ik vind het niet meer spannendquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:36 schreef heaven7 het volgende:
Hoe gaaf zou het zijn als ze echt dood gaat!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha heb je die fan girl weerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:39 schreef digispeed het volgende:
het zou mooi zijn als martine ludo doodschiet.
als ik iemand die rol gun...........
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:40 schreef kissa het volgende:Test gehaaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
wat is daar mis mee, de een steekt ludo een veer in zn reetquote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:40 schreef kissa het volgende:Hij doet het hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou nog de goeie tekst erin.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Iddquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:45 schreef Canisfire het volgende:
Haha kissa dat wisten we al het ging er om wie ze verwisselt
Ik vind der lichaam raarder dan der hoofd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:44 schreef digispeed het volgende:
[quote]Op dinsdag 13 juni 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
Rare actie van Morris, na al het terreur lag Nina voor het oprapen.
En ben ik de enige die
ze is mismaakt ze heeft een raar gezicht, is totaal niet sysmetrisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |