Ik denk dat het Morris of Nick is eerlijk gezegd, het zal niet de eerste keer zijn dat Ludo een 'zoon' tot waanzin drijftquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Sjors, Bing en Morris die Ludo zat zijn en hem willen stoppen. Daarmee zijn zij de eerste 3 verdachten.
quote:Op zondag 11 juni 2006 01:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat het Morris of Nick is eerlijk gezegd, het zal niet de eerste keer zijn dat Ludo een 'zoon' tot waanzin drijft![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 11 juni 2006 11:52 schreef Frey het volgende:
[..]Ik hoop dat dat hele gedoe metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorbij is
Friends don't let friends remain beardless...
Wanneer is de cliff?quote:Op zondag 11 juni 2006 12:03 schreef Frey het volgende:
Ik ga er overigens wel vanuit dat jij een mooi zomercliff topic in elkaar gaat zetten, Dizer![]()
Je bent toch wel op tijd terug voor de cliff?
quote:Op zondag 11 juni 2006 11:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat hele gedoe metIk dacht dat jij dat juist zo mooi vond!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorbij is[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Kon weer es niet op Fok!quote:
Dan ben ik net een dag terugquote:Op zondag 11 juni 2006 13:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Kon weer es niet op Fok!
Naja, op 23 juni.
Ja voor eventjes... maar niet jaar in jaar uitquote:Op zondag 11 juni 2006 12:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat juist zo mooi vond!?
Het ligt er echt niet dik op.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:11 schreef Canisfire het volgende:
Iedereen is nou wel expres anti Ludo ofzo
* Shirley ookquote:Op maandag 12 juni 2006 20:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
* Heer_van_Bartolhoven wacht op de spacecake![]()
Nu gaat iedereen haar het verwijt maken dat ze het niet verteld heeftquote:Op maandag 12 juni 2006 20:12 schreef pberends het volgende:
Janine probeert Morris het van Ludo te vertellen, luistert ie niet en loopt ie boos weg.
Janine probeert Nina het van Ludo te vertellen, luistert ze niet en loopt ze boos weg.
Janine probeert Barbara het van Ludo te vertellen, luistert ze niet en loopt ze boos weg.![]()
.
Of juist niet, misschien is het Nina, of Rosa.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:29 schreef Canisfire het volgende:
Sjors
Nick
Bing
Robert
Morris
Een van die is het dus...
Nina Laura Barbara of Dennis danquote:Op maandag 12 juni 2006 20:30 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Of juist niet, misschien is het Nina, of Rosa.
Volgende week vrijdag.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:32 schreef Taurus het volgende:
Maar dit is toch heel raar?Want als ze straks niet meer stoned zijn dan vinden ze 't niet meer grappig natuurlijk. Dus dan lijkt 't me dat 't niet meer gebeurt. Cliffhanger is vrijdag pas, toch?
Hier kunnen jij en Iwan wel een mooie op van maken toch ?quote:
Ludo gaat iig dood.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:33 schreef Shirley het volgende:
Geweldig! Wat een heerlijk stuk om te zien, zo maf aan de spacecake. Al denk ik niet dat Bing Ludo gaat vermoorden...
Sorry... ben mijn koffer aan het inpakken... geen tijdquote:Op maandag 12 juni 2006 20:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hier kunnen jij en Iwan wel een mooie op van maken toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |