Als er gras op groeit mag je d'r op spelen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:17 schreef Dizer het volgende:
Damn... na alle bejaarden sex, incest.. nu ook pedofiele sex?![]()
Wat niet rekt dat schuurt welquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:19 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als er gras op groeit mag je d'r op spelen.
Hoe dichter bij de 0, hoe strakker om de ...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat niet rekt dat schuurt wel![]()
![]()
(Slaat meer op Bing...
)
het gras van nina of van morrisquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:19 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als er gras op groeit mag je d'r op spelen.
Zestien dacht ik. Marly herself is 18.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:21 schreef Yeahinho het volgende:
Florien ziet er na de restyle een stuk beter uit.
Hoe oud moet Nina eigenlijk voorstellen, en hoe oud is dat meske in het echt?
Scheurt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat niet rekt dat schuurt wel![]()
![]()
(Slaat meer op Bing...
)
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef Terreros85 het volgende:
dat heb ik ook, maar dan van de stem van Ireen Wüst![]()
16. 18. Volgens mij.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:21 schreef Yeahinho het volgende:
Florien ziet er na de restyle een stuk beter uit.
Hoe oud moet Nina eigenlijk voorstellen, en hoe oud is dat meske in het echt?
-edit-
M'n eerste post in een GTST-topic, waar gaat dit heen?
Als je 18 bent en je praat als een neuroot van 12 die gevallen is bij de geboorte doe je wat fout.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:22 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Zestien dacht ik. Marly herself is 18.
je weet toch dat ik mezelf voor jou bewaarquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:17 schreef Svensational het volgende:
Hoezo, jij hebt ook eindelijk iemand ontmoet?
Beetje hetzelfde als mijn 'ik moet schijten maar ik kan niet'-face.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:23 schreef Terreros85 het volgende:
Nina met haar ''ik wil neuken''-face![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als mijn 'ik moet schijten maar ik kan niet'-face.
als Nina haar zin had gekregen, dan was dat beeld vast direct bijgetrokkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Al die meisjes die nu GTST krijgen een wel heel positieve review van de eerste keer. Wat gaan er veel balen de komende weken.
of het huilgezicht van Dianquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Bing krijgt veel vrouwen in bed met zo'n face.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |