Nou, daarna hebben ze het er niet meer over gehad, lijkt me nogal duidelijk aan wie het lag dus...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach ja, dat weet ik nog wel...
maar dat was echt alleen maar inlikken, dus dat telt niet
Nou, ik denk dat als Bing aan Florien vertelt dat hij niet op haar verliefd is, de tuinbroek weer terug komtquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind echt dat de makers ons nu niet meer mogen pesten door Florien nu nog eens in zo een tuinbroek te stoppen, voortaan moet ze er gewoon lekker bijlopen!![]()
Freakeah!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:28 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
zoek de verschillen????
Hoeveel? Anders zoek ik me dadelijk een ongeluk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:28 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
zoek de verschillen????
Dat wordt wel een hele spannende droom... of zou het toch echt zijn?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:21 schreef pberends het volgende:
Zometeen komt Sjors bij Laura binnen, zal Florien zich toch achter een gordijn moeten verstoppen ofzo.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:39 schreef Frey het volgende:
Laura keek laatst trouwens naar een "oude" foto van haar, Daantje en Dennis, waar ze er samen nog gelukkig uitzagen. Maar toen Daantje eruit ging had Laura nog rood haar![]()
Dat viel mij ook op.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:04 schreef Frey het volgende:
In de terugblik is weer meer te zien dan in de echte cliff![]()
... en zijn stomme bondkraagje...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:04 schreef TrenTs het volgende:
Ik kots nu echt definitief op Jack. Met zijn ' beheerste' (lees: monotone, dreunende) stem.
It's the inside what's underneath that's counts.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:05 schreef babette21 het volgende:
had ik al gezegd dat Florien echt een vreselijk lelijke jurk aanheeft?!
[of moet ik inmiddels al aanhád zeggen?!]
Ja, hij loopt er echt bij van 'ik ben de man... jeweettoch *kijkt betekenisvol en alwetend*quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
... en zijn stomme bondkraagje...
en de ongeloofwaardigheid waarmee hij de ex-commando uithangt....
Damn you're right... het was mij ook al opgevallen... Niet dat de cliff duidelijker kon, maar goedquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:04 schreef Frey het volgende:
In de terugblik is weer meer te zien dan in de echte cliff![]()
Negers hebben een kleinere penis dan blanken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:09 schreef babette21 het volgende:
Bing is zich danig bewust van zijn neger-zijn:
"ik heb je toch geen pijn gedaan?"![]()
Hij is gesponserd door het oude 3FM kuiken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:11 schreef babette21 het volgende:
Morris was z'n rooie vestje eindelijk zat?!
kan niet zeggen dat geel hem heel veel beter staat
daar moest ik ook aan denken!! [aan kuikens dus haha]quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:11 schreef TrenTs het volgende:
Hij is gesponsort door het oude 3FM kuiken.
Nou quote je me met 2 dikke spelfouten omdat ik omgedraaid aan het typen was.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar moest ik ook aan denken!! [aan kuikens dus haha]
Welcome to the world of men.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:09 schreef babette21 het volgende:
Bing is zich danig bewust van zijn neger-zijn:
"ik heb je toch geen pijn gedaan?"![]()
Ik word ook wel es schreeuwend en bezweet wakker van de stem van Nina.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben gestopt met GTST kijken en ik heb besloten ook minder in dit topic te komen omdat ik geestelijke klachten heb overgehouden aan de walgelijke metamorfose van Florien. Dat was totaal misplaatst en vunzig.
dat heb ik ook, maar dan van de stem van Ireen Wüstquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik word ook wel es schreeuwend en bezweet wakker van de stem van Nina.
ach even kijken kan geen kwaad, zo lelijk is hij nou ook weer nietquote:
Wil je d'r over praten?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
is het vandaag nationale ontmaagd-dag ofzo?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |