SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:47 schreef Frey het volgende:
Oh mijn god, Fos wil maandag dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh mijn god, Fos wil maandag dat:Echt?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom probeert ie het niet bij Morris? Dan heeft ie meer kans
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Oh mijn god, Fos wil maandag dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
![]()
![]()
Alcohol doet wonderen!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:40 schreef Cheesecake het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Fos dat gaat brengen. Zal hij stille hints geven of eruit flappen dat het tijd wordt dat hij en Janine het bed induiken?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:41 schreef JohnDDD het volgende:
waar was dat hele janine-kinderachtig en fos-geheime-aanbidder lijntje nu goed voor? tenzij het alsnog gebeurt natuurlijk
of is het al gebeurd, ofzo? want janine was laat thuis, en ze dachten dat fos iemand in zijn bed had? krijgen we dat later te horen? zo van janine ging achter fos aan?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je ook maar 1 moment dacht dat je ze daadwerkelijk van bil zou zien gaan?![]()
Nou dan krijg je misschien toch nog gelijk JohnDDDquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ik dacht dat het op tijd zou stoppen
maar janine doet blijkbaar erg kinderachtig de laatste tijd
ik dacht dat het gewoon goed opgebouwd werd daarnaartoe ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |