SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:47 schreef Frey het volgende:
Oh mijn god, Fos wil maandag dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh mijn god, Fos wil maandag dat:Echt?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom probeert ie het niet bij Morris? Dan heeft ie meer kans
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Oh mijn god, Fos wil maandag dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
![]()
![]()
Alcohol doet wonderen!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:40 schreef Cheesecake het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Fos dat gaat brengen. Zal hij stille hints geven of eruit flappen dat het tijd wordt dat hij en Janine het bed induiken?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:41 schreef JohnDDD het volgende:
waar was dat hele janine-kinderachtig en fos-geheime-aanbidder lijntje nu goed voor? tenzij het alsnog gebeurt natuurlijk
of is het al gebeurd, ofzo? want janine was laat thuis, en ze dachten dat fos iemand in zijn bed had? krijgen we dat later te horen? zo van janine ging achter fos aan?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je ook maar 1 moment dacht dat je ze daadwerkelijk van bil zou zien gaan?![]()
Nou dan krijg je misschien toch nog gelijk JohnDDDquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ik dacht dat het op tijd zou stoppen
maar janine doet blijkbaar erg kinderachtig de laatste tijd
ik dacht dat het gewoon goed opgebouwd werd daarnaartoe ja
Op de scooter van Nina blijft ook hilarisch.quote:
Hij was gewoon bang voor Jackquote:
Ik word juist misselijk van Bing met zijn uitgestreken hoofdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Bing kijkt altijd zo lief, vandaar dat ie zo populair is bij de meisjes.
Ja hij mag weleens wat haren laten groeien op de kale koppiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:53 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik word juist misselijk van Bing met zijn uitgestreken hoofd![]()
Jaa, die snotpork!! Nou, voor ik me de kamer uit liet zetten door een puberdochter!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:27 schreef babette21 het volgende:
"kun je ons alleen laten" en die debiele Janine gaat nog ook
Van een elektrische schok hoef je helemaal niet dood te gaan, dat is een flinke misvatting die heleboel mensen hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:47 schreef Netflier het volgende:
Ik zag een paar dagen terug Casper van Bohemen in de rol van Frits van Houten. Toen ik het heel lang geleden echt volgde had ik gezien dat Frits van Houten door zijn überlabiele secretaresse werd geëlektrocuteerd.
Dat weet je dus nietquote:Toen was hij dood.
Helaas (nog) nietquote:En nu leeft hij opeens.![]()
Zou dit een gevatte grap moeten voorstellen?quote:....Heeft Laura de bosheks hem soms opgegraven en tot leven gewekt om wraak te nemen op Ludo Sanders of weet ik wat? .....
Sjors moet idd niet vergeten om straks aan Oma te vertellen dat Ludo die drie miljoen van Frists achterover heeft gedrukt. Dan krijgen we hopelijk vuurwerk...quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat ik weleens zou willen zien is een confrontatie tussen Augusta en Ludo![]()
Ludo zou huilend wegkruipen bij dr denk ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat ik weleens zou willen zien is een confrontatie tussen Augusta en Ludo![]()
quote:
OF je volgt de serie OF je volgt hem niet, maar kraak het niet af als je alleen de klok hebt horen luiden en niet weet waar de klepel hangtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:47 schreef Netflier het volgende:
Ik zag een paar dagen terug Casper van Bohemen in de rol van Frits van Houten. Toen ik het heel lang geleden echt volgde had ik gezien dat Frits van Houten door zijn überlabiele secretaresse werd geëlektrocuteerd. Toen was hij dood. En nu leeft hij opeens.![]()
Wat is er gebeurd? Heeft Laura de bosheks hem soms opgegraven en tot leven gewekt om wraak te nemen op Ludo Sanders of weet ik wat? Slaat GTST nog wel ergens op?
Ik denk eerder dat Ludo haar niet serieus zal nemen, ooit heeft Louis Duarte hem ook geprobeerd te bedreigen, net zoals allerlei andere maffiosi dus wat dat betreft is hij wel wat gewend.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:58 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ludo zou huilend wegkruipen bij dr denk ik.
Ja en die bedreiging van Luis Duarte was gelukkig echquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Ludo haar niet serieus zal nemen, ooit heeft Louis Duarte hem ook geprobeerd te bedreigen, net zoals allerlei andere maffiosi dus wat dat betreft is hij wel wat gewend.
uh ja, die was echt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja en die bedreiging van Luis Duarte was gelukkig ech![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |