D'r tieten ontsnappen bijna.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:35 schreef Rorata het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=d9J6KNba4vU&mode=related&search=
Jef in een MC Donalds reclame in 1989
De laatste weken is de wapenhandel echt spannendquote:Op maandag 18 juni 2007 20:33 schreef Otmed het volgende:
Jezus wat een toffe aflevering was dit!
Iddquote:Op maandag 18 juni 2007 20:35 schreef Frey het volgende:
[..]
De laatste weken is de wapenhandel echt spannend![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:35 schreef Frey het volgende:
[..]
De laatste weken is de wapenhandel echt spannend![]()
De altijd zo koele Jack die nu helemaal radeloos wasquote:Op maandag 18 juni 2007 20:38 schreef Otmed het volgende:
[..]
Vooral het begin van de aflevering vond ik tof.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:41 schreef Frey het volgende:
[..]
De altijd zo koele Jack die nu helemaal radeloos was![]()
Ik vond het erg goed gespeeld.
Ook hij was geweldigquote:Op maandag 18 juni 2007 21:00 schreef digispeed het volgende:
wat is die nick toch een vieze engerd.
Hij heef Jack verradenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:00 schreef digispeed het volgende:
wat is die nick toch een vieze engerd.
Vergeet Vadim nietquote:Op maandag 18 juni 2007 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Jack speelde het goed ja !
samen met Nick is hij toch de sterkhouder van het moment
Nu het spannend is wel ja. Jammer dat het pas spannend wordt als de zomercliff nadertquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:47 schreef Otmed het volgende:
Vadim is tof. De cliff is volgende week he? Gaat snel zeg.
![]()
Ach, gelukkig kan ik na de zomercliff elke avond Comedy Central kijken, en hoef ik niet elke zaterdagnacht de herhalingen te kijken van That '70s Show.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu het spannend is wel ja. Jammer dat het pas spannend wordt als de zomercliff nadert![]()
Nou ik vind dat Vadim-lijntje al een hele tijd behoorlijk spannender dan de gemiddelde verhaallijn, maar het zal rond de cliff inderdaad naar een nog hoger niveau worden getildquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu het spannend is wel ja. Jammer dat het pas spannend wordt als de zomercliff nadert![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:43 schreef alors het volgende:
Waah check die cliffhanger foto![]()
http://gtstcourant.web-log.nl/
Hoe vetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:43 schreef alors het volgende:
Waah check die cliffhanger foto![]()
http://gtstcourant.web-log.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
romeinse gewaden zo te zienquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:46 schreef suus21 het volgende:
wat hebben ze aan op die foto?
Lol Jef was toen best leuk.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:35 schreef Rorata het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=d9J6KNba4vU&mode=related&search=
Jef in een MC Donalds reclame in 1989
Morris ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Frank Steggerda werd weer genoemd![]()
Een arend straalt macht uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:49 schreef Otmed het volgende:
[..]
Die doet me altijd aan een arend denken.
Ik hoop dat iedereen Dian de schuld geeft.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Machtig is hij zeker, ik hoop alleen niet dat hij zijn welopgebouwde reputatie nu te grabbel gooit..
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:35 schreef Frey het volgende:
Jack: Vadim is hier. Nee, niet in mijn kamer! In Meerdijk!![]()
Inderdaad, eindelijk weer! Die liefdesperikelen van Nina, Florien, Fos en Noudquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:04 schreef Frey het volgende:
Nu zijn er tenminste weer 2 boeiende lijntjes, dus meer kans dat er iets spannends in de aflevering zit
Ze komt morgen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:29 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Inderdaad, eindelijk weer! Die liefdesperikelen van Nina, Florien, Fos en Noud.
Is dat kind alweer geweest? Amy? Zo niet, dan komt zij Ludo eer tot orde roepen. Echter, ik hoop het niet
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |