abonnement Unibet Coolblue
pi_44952747
Ja, en hier verder.

OP Volgt (is er een txt-file van )
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:56:49 #2
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_44952810
tvp
pi_44952925
Het duurt weer veel te lang met die Morris en dan al die andere dramatische figuren: Dennis, Barbara, Anita, enz.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:01:33 #4
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_44952953
Ik hoop dat Morris binnenkort met een bijl door een deur gaat hakken en roept: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERE'S MORRIS!'
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_44953132
Oh nee Noudje is aan het handelen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:11:07 #6
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_44953266
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:01 schreef TrenTs het volgende:
Ik hoop dat Morris binnenkort met een bijl door een deur gaat hakken en roept: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERE'S MORRIS!'
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:12:16 #7
32015 suus21
Andre rocks!
pi_44953306
alsof je een psychose (of whatever) kan uitlokken.....
fijn!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:19:12 #8
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_44953561
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:12 schreef suus21 het volgende:
alsof je een psychose (of whatever) kan uitlokken.....
.....ja..?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_44953584
Grote God, wie gaat er dan ook in de keuken van Laura urenlang dvd's kopiëren, waar Jef, Laura, Bing, Sjors en Dorothea elk moment kunnen binnen wandelen
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:28:49 #10
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_44953913
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:19 schreef pberends het volgende:
Grote God, wie gaat er dan ook in de keuken van Laura urenlang dvd's kopiëren, waar Jef, Laura, Bing, Sjors en Dorothea elk moment kunnen binnen wandelen
Laura en Barbara zijn allebei even erg. Die hebben echt niets te doen op een dag....
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_44953919
bing en sjors wonen in teluma...
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_44954310
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:29 schreef Beach het volgende:
bing en sjors wonen in teluma...
Ze zullen de sleutel vast wel hebben, ze zijn er zo vaak.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:23:44 #13
32015 suus21
Andre rocks!
pi_44956060
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:19 schreef TrenTs het volgende:

[..]

.....ja..?
ik geloof er niks van, tenzij die persoon dat al eerder heeft gehad. Ik vind het sowieso een aanstellerige verhaallijn
fijn!
pi_44956135
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:19 schreef pberends het volgende:
Grote God, wie gaat er dan ook in de keuken van Laura urenlang dvd's kopiëren, waar Jef, Laura, Bing, Sjors en Dorothea elk moment kunnen binnen wandelen
Inderdaad, net alsof dat huis maar 1 woonkamer heeft, soms vind ik het weleens irritant dat je altijd maar 1 kamer te zien krijgt.
Even opsommen

Huize Laura nu:

Alleen de woonkamer met keuken.

vroeger
De slaapkamer van Robert en Laura
De slaapkamer van Arnie
De zolder waar Laura weleens schilderde

Anita's huis:

Hoewel ze altijd een ruim en vrijstaands huis laten zien van buiten, zien we nooit meer dan de woonkamer.

Jef's huis (dat Barbara nog steeds bezet houdt, ze lijkt wel op dat turkenvolk met Cyprus):

Behalve de woonkamer laten ze bij wijze van hoge uitzondering weleens 1 slaapkamer zien

Huize Sanders
Eigenlijk tegenwoordig alleen de woonkamer en af en toe de slaapkamer van Charlie en Nick

vroeger
Een gang met een hele grote trap.
De werkkamer van Ludo.
Het zwembad.
Maar kom op zeg, dat huis moet nog zeker wel een kamer of 15 hebben

Wat ik me tot slot weleens van Teluma/Scala afvraag, heeft het complex eigenlijk ramen? Je mag aannemen dat ze daar wel up to date moeten blijven qua brandveiligheid
Een heer met stijl
pi_44956187
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:23 schreef suus21 het volgende:

[..]

ik geloof er niks van, tenzij die persoon dat al eerder heeft gehad. Ik vind het sowieso een aanstellerige verhaallijn
ik vind Morris toch wel zielig worden hoor... ben trouwens benieuwd of Ludo nog wat tegen Nina zegt over dat telefoontje naar Morris toe
pi_44956629
Heeft Ludo trouwens een nieuwe telefoon?
Ik meende dat hij aan het bellen was met een Samsung P310. Kan dat kloppen?

Ter illustratie:
pi_44956844
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:35 schreef T1andonly het volgende:
Heeft Ludo trouwens een nieuwe telefoon?
Ik meende dat hij aan het bellen was met een Samsung P310. Kan dat kloppen?

Ter illustratie:
[afbeelding]
Dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat nadat Nina er met haar dikke kont op heeft gezeten, het gebruikte apparaat een 'hot item' moet zijn geworden voor Nina fans.
Een heer met stijl
pi_44956993
Nou het apparaat is meer een hot-item omdat ik toevallig zelf van plan ben om die telefoon te bestellen.

En dan heeft Ludo hem ook dat moet toch overtuigen om dat ding eens te kopen.
pi_44957747
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Inderdaad, net alsof dat huis maar 1 woonkamer heeft, soms vind ik het weleens irritant dat je altijd maar 1 kamer te zien krijgt.
Even opsommen

Huize Laura nu:

Alleen de woonkamer met keuken.

vroeger
De slaapkamer van Robert en Laura
De slaapkamer van Arnie
De zolder waar Laura weleens schilderde

Anita's huis:

Hoewel ze altijd een ruim en vrijstaands huis laten zien van buiten, zien we nooit meer dan de woonkamer.

Jef's huis (dat Barbara nog steeds bezet houdt, ze lijkt wel op dat turkenvolk met Cyprus):

Behalve de woonkamer laten ze bij wijze van hoge uitzondering weleens 1 slaapkamer zien

Huize Sanders
Eigenlijk tegenwoordig alleen de woonkamer en af en toe de slaapkamer van Charlie en Nick

vroeger
Een gang met een hele grote trap.
De werkkamer van Ludo.
Het zwembad.
Maar kom op zeg, dat huis moet nog zeker wel een kamer of 15 hebben

Wat ik me tot slot weleens van Teluma/Scala afvraag, heeft het complex eigenlijk ramen? Je mag aannemen dat ze daar wel up to date moeten blijven qua brandveiligheid
.

Geweldig inderdaad, RTL probeert natuurlijk op allerlei manieren weer minder geld aan GTST uit te geven. Zie ook de belabberde acteurs.
pi_44958012
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:59 schreef pberends het volgende:

[..]

.

Geweldig inderdaad, RTL probeert natuurlijk op allerlei manieren weer minder geld aan GTST uit te geven. Zie ook de belabberde acteurs.
En dan te bedenken dat ze tonnen uitgeven aan de Rozeboom, want wij zouden zeer geïnterresseerd zijn in die brede entree en al die vergaderzalen en natuurlijk is het kantoor van Laura helemaal de klap op de vuurpijl.

Ik heb laatst weer een aflevering uit seizoen 2 bekeken, ze hadden het nog niet eens zo gek bedacht met die decors van toen.
Je kon toen gewoon de bocht omgaan, niet alles liep in elkaar over, zoals die geweldige constructie in Huize Alberts met de keuken, woonkamer en de entree die in een ring met elkaar verbonden waren
Een heer met stijl
pi_44958192
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Huize Sanders
Eigenlijk tegenwoordig alleen de woonkamer en af en toe de slaapkamer van Charlie en Nick

vroeger
Een gang met een hele grote trap.
De werkkamer van Ludo.
Het zwembad.
Maar kom op zeg, dat huis moet nog zeker wel een kamer of 15 hebben
heeel soms laten ze nog welns die lelijke roze kamer van het prinsesje zien
pi_44958328
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:10 schreef warezguy05 het volgende:
heeel soms laten ze nog welns die lelijke roze kamer van het prinsesje zien
Ja inderdaad, de zeer slecht omgebouwde kamer van Charlie en Nick

Ook bij Sanders Inc. doen ze wel of ze van de ene naar de andere verdieping reizen, maar iedereen weet dat het slechts bestaat uit een grijzige armoedige gang(dat Roberts kantoor moest voorstellen) en de kamer van Ludo.

Het kantoor van Nico Stenders uit seizoen 1, waar niet eens genoeg ruimte was voor de opgestelde camera's kwam nog echter over
Een heer met stijl
pi_44958437
en als je het gebouw van Sanders Inc. van buiten ziet dan is dat het enige wat de skyline van Meerdijk vult.
pi_44958550
De makers hebben één groot probleem: ze zijn verblind geraakt door wat de soap heeft bereikt en missen daardoor ieder oog voor detail en de simpele eenvoud die een programma leuk kunnen maken.

[Edit:]Aanvulling: En ze denken dat in 1 klap kunnen compenseren door figuren als Take That en die Mary Borsato even voor enkele minuten in de soap te laten meedoen.[/Edit]

[ Bericht 15% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 02-01-2007 23:30:44 ]
Een heer met stijl
pi_44961689
Vroeger had je ook veel meer buiten opnames is het niet ?
Niet alleen maar bij een spannende cliff. Nu weet je van te voren als het buiten is dat er iets ergs gaat komen.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')