* Eensch isquote:Op maandag 5 december 2005 22:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer
Charlie #3 is toch echt veel leuker
quote:Op maandag 5 december 2005 23:02 schreef Zhenar het volgende:
Prinses is trouwens gewoon met twee s'en
Nou maak je me dus helemaal gek. In het Nederlands is het toch ook met 1 s?quote:Op maandag 5 december 2005 23:07 schreef Zhenar het volgende:Zo kan het ook, met twee s'en op het eind.
Maar volgens mij bedoelde Dizer de Nederlandse variant.
Maar hij had het een c, waar wilde je die tweede s kwijtquote:Op maandag 5 december 2005 23:07 schreef Zhenar het volgende:Zo kan het ook, met twee s'en op het eind.
Maar volgens mij bedoelde Dizer de Nederlandse variant.
Ja dat bedoelde ik. Duh.quote:Op maandag 5 december 2005 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar hij had het een c, waar wilde je die tweede s kwijt??? Of bedoelde je prinses
Dank jequote:Op maandag 5 december 2005 23:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mijn waarde Dizer, een werkelijk prachtige OP, alleen kan zo een criticus als ik het niet laten.
Wanneer je zegt ....bloeit....uit dan spreekt men van een contaminatie.
Het is opbloeien en uitkomen![]()
Maar voor de rest![]()
Ik vond Charlie I beter Charlie spelen zoals Charlie toen was, ik vind Charlie II Charlie zoals ze vandaag de dag is beter spelen.quote:Op maandag 5 december 2005 22:55 schreef Svensational het volgende:
Ik vond de eerste Charlie het leukst.
Alleen zou ze er nu niet meer tussen passen, dus mag Lieke blijven als ze maar niet weer te irritant wordt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:32 schreef babette21 het volgende:
oh en Charlie 1 was uiteraard de leukste
Inderdaad Lieke, dat vind ik ook ! Oké ze is soms irritantquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alleen zou ze er nu niet meer tussen passen, dus mag Lieke blijven als ze maar niet weer te irritant wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |