abonnement Unibet Coolblue
pi_42857873


quote:
Take That speciaal voor GTST #200 in Nederland



Dé boyband uit de jaren negentig komt naar Meerdijk! Speciaal voor GTST komt Take That over twee weken naar Nederland om een scène op te nemen en hun nieuwste single ‘Patience’ te zingen. En jij kan er bij zijn!

Take That was in de jaren negentig zo hot als maar kan. Miljoenen tranen stroomden dan ook toen de jongens besloten uit elkaar te gaan. Gelukkig is niets voor altijd, dat blijkt maar weer nu de idolen druk bezig zijn met een reünietour. Binnenkort komen ze speciaal voor GTST naar Nederland. Als Sjors en Bing voor de kerk gaan trouwen, krijgen de tortelduifjes wel een heel bijzonder huwelijksgeschenk. Take That zingt hun speciaal voor hun (en hun gasten natuurlijk) hun single Patience. Deze uitzending is pas aan het einde van dit jaar op televisie te zien, maar wordt al over twee weken opgenomen.

Het mooiste van dit alles komt nog, want jij kan er bij zijn! Van maandag 23 tot en met 27 oktober kun je iedere dag een figurantenrol winnen voor deze scène. Als jij één van de gelukkige winnaars bent, dan sta jij dus straks niet alleen in een opname met Bing en Sjors, maar ook met Take That. Houd dus volgende week de uitzendingen van GTST, maar natuurlijk ook de site in de gaten voor alle informatie.

bron




Binnenkort op FOK: Stud-double klapt uit de school over moord op Ludo Sanders.
quote:
Vorige topics

Wegens technische problemen (nog) niet beschikbaar...


[ Bericht 6% gewijzigd door Iwan1976 op 21-10-2006 10:51:45 ]
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:55:15 #2
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_42858207
Mooi OP !
Eindelijk ziet de rozenboom er is uit zoals het eruit moet zien. Nieuwe locatie !
Volgens mij is dat in het echt kasteel vaals.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:08:39 #3
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_42858395
Iwan

Deze Rozenboom ziet er echt prachtig uit van buiten. Ben benieuwd naar de binnenkant straks.
En de makers van www.gtst.nl lezen hier ook mee, want ze hebben inmiddels hun fout herstelt

En oh ja. 200 Topics

[ Bericht 46% gewijzigd door Frey op 21-10-2006 11:16:57 ]
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_42858510
als dat de rozenboom is is het echt heel mooi geworden!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:22:00 #5
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_42858587
God wat heb ik een hekel aan Charlie.
  † In Memoriam † zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:27:45 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42858683
ik vind lieve irritant. het ligt er gewoon te dik bovenop dat die wat in dr schild voert.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:28:55 #7
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_42858706
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
God wat heb ik een hekel aan Charlie.
Ik heb er geen probleem mee dat ze de Nick verdenkers buiten smijt, maar nu draait ze toch echt door. Maar dat komt natuurlijk allemaal door Stoute.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:14:54 #8
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_42859668
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:28 schreef Frey het volgende:

[..]

Stoute.
!

Enniewee, weten jullie wat me nu echt een goed plan lijkt, Sjors en bing samen in een reclame voor klisma's.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:18:02 #9
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_42859752
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_42860880
Toffe op Iwan goed gedaan
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:34:25 #11
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42861222
Take That... die cd moet ik nog ergens hebben liggen

beroerde aflevering gisteren, maar de details zijn me gelukkig ontschoten tijdens het wachten op een nieuw topic. Staat me alleen nog bij dat Sjors er zo sletterig bij loopt, het wordt tijd dat ze achter de tralies belandt* want ik ben haar goed zat...

* onschuldig natuurlijk, want Isabella heeft 't gedaan
pi_42863065
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:27 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind lieve irritant. het ligt er gewoon te dik bovenop dat die wat in dr schild voert.
ja oke, maar ik ben wel benieuwd wat ze nou echt van plan is..
pi_42863227
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
God wat heb ik een hekel aan Charlie.
Eindelijk iemand die het ziet
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:28 schreef Frey het volgende:
Ik heb er geen probleem mee dat ze de Nick verdenkers buiten smijt, maar nu draait ze toch echt door. Maar dat komt natuurlijk allemaal door Stoute.
Een heer met stijl
pi_42863435
En ik vond Charlie juist oke hoe ze die mensen die Nick verdenken er uit schoppen.
Het is toch zijn huis ? en zijn kind ? En dan gaan mensen die hem verdenken van moord in zijn huis boven zijn kind zeker beschuit zitten wreeten ?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:20:58 #15
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_42863483
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:34 schreef babette21 het volgende:
Take That... die cd moet ik nog ergens hebben liggen

beroerde aflevering gisteren, maar de details zijn me gelukkig ontschoten tijdens het wachten op een nieuw topic. Staat me alleen nog bij dat Sjors er zo sletterig bij loopt, het wordt tijd dat ze achter de tralies belandt* want ik ben haar goed zat...

* onschuldig natuurlijk, want Isabella heeft 't gedaan
ze is anders een van de beter actrices van het jonge grut.
zie liever noud, nina, fos en florien vertrekken
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_42863603
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:19 schreef Canisfire het volgende:
En ik vond Charlie juist oke hoe ze die mensen die Nick verdenken er uit schoppen.
Het is toch zijn huis ? en zijn kind ? En dan gaan mensen die hem verdenken van moord in zijn huis boven zijn kind zeker beschuit zitten wreeten ?
Voor mij is en blijft het altijd Ludo's huis, daarna inderdaad Nicks huis, daarna het huis van Baby Sanders en dan pas Charlies huis.
En de Charlie kan echt totaal niet vanuit een ander denken zeg, als zij een van hen was geweest had ze precies zo gedacht, zullen de hormonen wel zijn
Maar dat is niet eens het ergste, zoals ze met dat kind omgaat dat is echt volkomen debiel, uit onderzoek blijkt dat wanneer er geen goede moeder-kind binding plaatvindt (ondere andere door borstvoeding), dit gevolgen kan hebben voor later, dus we hebben nu al een probleemjongere in potentie
Een heer met stijl
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:34:39 #17
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42863727
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:20 schreef digispeed het volgende:
ze is anders een van de beter actrices van het jonge grut.
zie liever noud, nina, fos en florien vertrekken
ja die zie ik óók graag vertrekken [op Nina na da dan]
maar aan Sjors erger ik me al een jaar of twee, dus die staat bovenaan 't lijstje....

lompe rol
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:39:05 #18
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42863814
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maar dat is niet eens het ergste, zoals ze met dat kind omgaat dat is echt volkomen debiel, uit onderzoek blijkt dat wanneer er geen goede moeder-kind binding plaatvindt (ondere andere door borstvoeding), dit gevolgen kan hebben voor later, dus we hebben nu al een probleemjongere in potentie
oh flashback naar gisteren hoe Charlie idd totaal debiel naar dat kind ging schreeuwen
dat moeders na de bevalling weinig tot niks moeten hebben van hun kind (met mogelijke hechtingsstoornig tot gevolg) uit zich doorgaans niet zó dramatisch... maar goed, het is én gtst én Charlie, dus aan over-the-top valt niet te ontkomen.

(dat borstvoedingsverhaal is trouwens niet waar)
pi_42864196
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:39 schreef babette21 het volgende:

[..]

oh flashback naar gisteren hoe Charlie idd totaal debiel naar dat kind ging schreeuwen
dat moeders na de bevalling weinig tot niks moeten hebben van hun kind (met mogelijke hechtingsstoornig tot gevolg) uit zich doorgaans niet zó dramatisch... maar goed, het is én gtst én Charlie, dus aan over-the-top valt niet te ontkomen.
Mee eens, maar het kan toch dat ik dat niet leuk vind
quote:
(dat borstvoedingsverhaal is trouwens niet waar)
Als ik zoiets beweer is het nooit uit de lucht gegrepen, ik heb het uit een geneeskundeboek en ook op wikpedia staat er iets over.
Maar behalve dat, als je goed nadenkt is het ook logisch, babies moeten het doen met zintuigen als tast, gehoor en reuk en zo heb je zeer intensief contact met je verzorger, zo leer je je moeder herkennen.

(Dat kinderen die het niet hebben gekregen ontsporen is natuurlijk wel mijn verzinsel )
Een heer met stijl
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:00:42 #20
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42864259
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mee eens, maar het kan toch dat ik dat niet leuk vind
't is waanzinnig leuk, ik lach me rot
quote:
Als ik zoiets beweer is het nooit uit de lucht gegrepen, ik heb het uit een geneeskundeboek en ook op wikpedia staat er iets over.
same here, zonder wikipedia: het is m'n vak!
(je hebt deels wel gelijk hoor, alleen het borstvoedingsverhaal klopte niet)
pi_42864531
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:20 schreef digispeed het volgende:

[..]

ze is anders een van de beter actrices van het jonge grut.
zie liever noud, nina, fos en florien vertrekken
Noud ja De rest niet Fos is cool en Florien is hot en Nina ja die is Nina
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_42865838
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:00 schreef babette21 het volgende:

same here, zonder wikipedia: het is m'n vak!
(je hebt deels wel gelijk hoor, alleen het borstvoedingsverhaal klopte niet)
Oh wat ben je dan, als ik zou vrij mag zijn?
Welk deel klopt er dan niet?
Een heer met stijl
pi_42865888
teeveepee
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:48:35 #24
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42866798
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Oh wat ben je dan, als ik zou vrij mag zijn?
Welk deel klopt er dan niet?
activeer je PM even, anders wordt 't veel te off-topic hier
  † In Memoriam † zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:26:49 #25
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42867720
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Voor mij is en blijft het altijd Ludo's huis, daarna inderdaad Nicks huis, daarna het huis van Baby Sanders en dan pas Charlies huis.
En de Charlie kan echt totaal niet vanuit een ander denken zeg, als zij een van hen was geweest had ze precies zo gedacht, zullen de hormonen wel zijn
Maar dat is niet eens het ergste, zoals ze met dat kind omgaat dat is echt volkomen debiel, uit onderzoek blijkt dat wanneer er geen goede moeder-kind binding plaatvindt (ondere andere door borstvoeding), dit gevolgen kan hebben voor later, dus we hebben nu al een probleemjongere in potentie
t is maar goed dat je dat hier plaatst en niet in [OUD]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')