Yep... dat is het inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2006 21:59 schreef digispeed het volgende:
ach ja... GTST is momenteel gewoon een beetje K*T
zover ik heb gekeken vorige week heeft ze haar beschuldiging ingetrokken en is ze vertrokken naar Brazilie. Heel matig en raar einde.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yep... dat is het inderdaadMaar ik heb vorige week de hele week niet gekeken zowat.. Hoe is Linda nou eruit gegaan?
Toen ik klein was keek mijn moeder naar Dynasty. Dat was de hit van de jaren 80quote:
met de liftquote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
Hoe is Linda nou eruit gegaan?
Zie mijn sigquote:Op maandag 16 januari 2006 22:08 schreef digispeed het volgende:
Diz, waarom ben je eigenlijk op zwart momenteel.
die laatste e moet er sowieso af...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:08 schreef Dizer het volgende:
Ja? Is toch hetzelfde als een manke been?
Roep ik al jaren....quote:Op maandag 16 januari 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
die laatste e moet er sowieso af...
en een lomp been bestaat uberhaupt niet
Ja dat was totaal niet boeiend. En "Frits" Is totaal niet boeiend.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
met de lift
waardeloze TT trouwens, en taaltechnisch gezien zou ik Bupa maar uit de buurt houden
Sven.. wil jij het even aanpassen... lompe = manke en knieën = kniën...quote:
Nee heb ik ff geen zin in, lees het nog wel. OK nog heeft iemand nogquote:
mankquote:Op maandag 16 januari 2006 22:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sven.. wil jij het even aanpassen... lompe = manke
quote:en knieën = kniën...
knieën was juist goed zoquote:Op maandag 16 januari 2006 22:10 schreef Dizer het volgende:
Sven.. wil jij het even aanpassen... lompe = manke en knieën = kniën...
Hans eruitquote:Op maandag 16 januari 2006 22:12 schreef digispeed het volgende:
[..]
Nee heb ik ff geen zin in, lees het nog wel. OK nog heeft iemand nog
een idee voor de tekstschrijvers van GTST.
en dat is dan nog zacht uitgedrukt.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
knieën was juist goed zo
"kut met peren" lijkt me overigens een betere titel, gezien de huidige situatie
Ik dacht dat je het over knieën hadquote:Op maandag 16 januari 2006 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
knieën was juist goed zo
"kut met peren" lijkt me overigens een betere titel, gezien de huidige situatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |