abonnement Unibet Coolblue
pi_39161147

En dan hier de dader


Huib van Groeningen!.
Toen hij hoorde dat Dian trouwde met een ouwe zak werd hij gek.
Natuurlijk houdt hij Ludo verandwoordelijk omdat hij moest vluchten door hem.
Maar nu keert hij terug om het hart van Dian op te eisen.


Tot zover mijn speculatie nu terug naar het eggie


Bijna heel televisieland is op zomervakantie, maar GTST gaat vooralsnog stug door. Toch is het einde van dit 16de seizoen in zicht. En het belooft een heel spannende laatste aflevering te worden. Zoals altijd is er een aantal verhaallijnen dat een climax bereikt. Vorig jaar moesten we ons de hele zomer afvragen of Nick Sanders en Yasmin het auto-ongeluk zouden overleven. Als de voortekenen niet bedriegen, moet dit jaar Ludo Sanders er aan geloven.

Want in een dronken bui beraadt een aantal jonge inwoners van Meerdijk zich over een samenzweringsplan om Ludo uit de weg te ruimen, zo valt te lezen in de tv-gids van volgende week. In nuchtere toestand lijken sommigen van hen het plan te willen doorzetten.

Verder loopt het spaak tussen Dorothea en Jef, en zit Dian min of meer vast aan de ouwe Donald. Daarnaast is er nog de uit de hand lopende dronkenschap van Dennis.

De laatste aflevering van GTST van dit seizoen is op vrijdag 23 juni. Op maandag 28 augustus keren de inwoners van Meerdijk dan weer bij ons terug. Zal Ludo er dan nog bij zitten?



Dader: lijstje
Studt
Nick Sanders
Nina Sanders
Vito
Dennis Tuinman : Ligt in Coma
Morris Fischer
Sjors Langeveld
Bing Maurisius
Robert Alberts
Laura Selmhorst
Dian Alberts
Charlie Sanders
Donald Dood
Patrica neger achternaam
Anita dendemonde
Florien ( op vakantie)
Fos (op vakantie) ---- Op vakantie
Jack Van Houten
Jeff Alberts
Dorothea Grantsaan
Barbara - Liep net weg
Janine Elschot
[s]Rosa (op vakantie)


http://www.tvgame.nl/moordspel/play.php
Dat moord spel
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  vrijdag 23 juni 2006 @ 21:26:20 #2
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_39161190


[ Bericht 100% gewijzigd door digispeed op 23-06-2006 21:37:12 ]
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 21:27:04 #3
42184 crew  DaMart
pi_39161200
Huib hadden we nog niet gehad inderdaad!
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_39161226
Ik vond de cliff erg ongeloofwaardig. Alsof je op een personeelsfeest een spel gaat spelen met een echt wapen dat geladen kan worden met echte kogels. Daar neem je toch een speelgoedpistool voor?! En dan wordt er ook nog eens geschoten terwijl die 2 alleen zijn waar niemand het kan zien. Wat is het nut van echt schieten dan nog? Wat schietgeluiden met een klappertjespistool maken was voldoende geweest voor hetzelfde effect. En waarom moest het verwisselen van de kogels van te voren in beeld komen? Een te makkelijke weg om bij het slot te komen.

Ook de scene van de dag ervoor waarin ze 3 mogelijke daders laten zien die met hun laptop op het internet naar serienummers gaan zoeken was nogal amateuristisch gedaan. Alleen Robert kon het nummer van het pistool aflezen omdat dat ding daar lag.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_39161724
Ik vond het wel geloofwaardig.
tvp!
pi_39161860
Ik ben het met Neuralnet eens! Denk trouwens niet dat laura het heeft gedaan, het AD had de 5 verdachten al gepublicieerd
  vrijdag 23 juni 2006 @ 21:50:25 #7
117662 Slappe_hap
Slappe, geen vloeibare!
pi_39162004
Sowieso nogal dom dat ze die kogels met gebruik van hun persoonlijke pc gaan opzoeken. Dat kan toch nagetrokken worden
pi_39162049
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 21:24 schreef Canisfire het volgende:


Vorig jaar moesten we ons de hele zomer afvragen of Nick Sanders en Yasmin het auto-ongeluk zouden overleven.
Ik vroeg me af of dat Stefano en Yasmin het hadden overleefd... Nick daar was ik wel van overtuigd
pi_39162276
Bing heeft denk ik die kogels erin gedaan...
En wat leuk bedacht zeg dat einde
pi_39162578
Volgend seizoen ben ik er ook bij, zeker om te kijken hoe het met Ludo afloopt
pi_39162680
Het zal Arnie wel zijn..
hi
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:19:59 #12
32015 suus21
Andre rocks!
pi_39163077
Wie is Huib alweer?
fijn!
pi_39163168
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 21:51 schreef Neetje1981 het volgende:

[..]

Ik vroeg me af of dat Stefano en Yasmin het hadden overleefd... Nick daar was ik wel van overtuigd
Nick lag anders wel voor pampers op de stoep.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_39163206
quote:
Ik vond het wel geloofwaardig.
Ja, want bij jou op het werk spelen ze tijdens feestjes spellen met attributen die dodelijk kunnen zijn.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:41:17 #15
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_39163926
Dat worden 2 verschrikkelijke maanden
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_39164041
anita heeft het gedaan
want die verdwijnt volgend seizoen weer uit gtst
komt in de gevangenis en zien we de eerste paar jaar niet meer terug
pi_39164209
Ik wil de aflevering weer eens terug zien.
tvp!
pi_39164365
Janine tegen Ludo: 'Hoe wil je vermoord worden'

Ludo antwoord: 'Dwars door me hart'
pi_39165295
Studt (met of zonder T) heeft de kogels verwisseld (ja, ik weet dat het een hond is, maar ook honden kunnen doorslaan als ze slecht behandeld worden )
What we've got here, is a failure to communicate. Some men, you just can't reach. So you get what we've had here last week. Which is the way he wants't, Well: He gets it! (Guns N' Fuckin' Roses - Civil War Intro)
pi_39165928


pi_39166359
Maar die Ludo is nu uit de serie of is dat nou juist de Cliffhanger

Zou nog wat zijn als hij er uit gaat !
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
  zaterdag 24 juni 2006 @ 00:10:57 #23
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_39167304
Volgens mij heeft nog niemand aan deze verklaring gedacht. Ludo heeft zelf de kogels verwisseld omdat hij bang was dat het echten zouden zijn.
No escape from reality
pi_39167552
Ik had op meer hectiek en actie gehoopt in een volle zaal vol mensen.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_39167874
Gaat Erik de Vogel trouwens serieus de serie uit? Want daar heb ik niks over gehoord van te voren, terwijl ik toch wel 's interviews enzo met die twee heb gezien. Is dat bekend?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')