Zo beter? Het was voor het eerst dat ik een topic opende, had er niet helemaal aan gedacht dat het er dan ook een beetje fancy uit moet zienquote:
bedoelde meer dat ik 'm zo ook had kunnen openen iddquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:20 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Zo beter? Het was voor het eerst dat ik een topic opende, had er niet helemaal aan gedacht dat het er dan ook een beetje fancy uit moet zien
Ik krijg dat gevoel bij Irene, ondanks dat ik haar tanden niet goed zie maar ze heeft iets...onaantrekkelijks daar.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:50 schreef Starlie het volgende:
maar ik irriteer me aan die vieze tanden van haar.... wat wittere tanden zouden haar een stuk leuker maken
Haar gebit staat schots en scheef en dat probeerd ze volgens mij te verbergen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik krijg dat gevoel bij Irene, ondanks dat ik haar tanden niet goed zie maar ze heeft iets...onaantrekkelijks daar.
Ja, dat gevoel heb ik ook al langere tijd! Als acteur met al die close ups kan dat echt niet, een grijs gebit, in deze rol.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:50 schreef Starlie het volgende:
En over Barbara.. ik vindt haar persoonlijk (ook) niet zo vreselijk maar ik irriteer me aan die vieze tanden van haar.... wat wittere tanden zouden haar een stuk leuker maken en om het af te maken wat hippere kleding...
Verrek das waar ook!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:27 schreef Perico het volgende:
[..]
Zijn rol in het verleden als Wout de fysiotherapeut leverde ook al onstuimige seks op met Barrrrr. Zal er dan wel op uitdraaien, dat hij Maxime bespringt? Hij is nu al helemaal weg van haar.
Maxime en Martijn zal me niets verbazen, al lijkt het me een beetje te makkelijk. Zou wel mooi zijn als Maxime overduidelijk Martijn in bed wilt krijgen, maar dat Martijn het goedmaakt met Irene en hij Irene finaal afwijst.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:27 schreef Perico het volgende:
Zijn rol in het verleden als Wout de fysiotherapeut leverde ook al onstuimige seks op met Barrrrr. Zal er dan wel op uitdraaien, dat hij Maxime bespringt? Hij is nu al helemaal weg van haar.
Ik irriteer me in die ruzies trouwens het meeste aan Irene. Zij heeft al weken niets gezegd, waar haar man iets mee kan -- ook al gedraagt hij zich als een kwetsbaar kind.
Jaaa, zo steek ik zelf ook wel in mekaar, duidelijk communiceren wat er is, niets opkroppen. Dus wat dat betreft kan ik me wel met Martijn vereenzelvigen. Maar hij doet het wel op een heftige manier, het zit duidelijk diep.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:16 schreef vencodark het volgende:
En trouwens, het stereotype beeld van een man zet Martijn dus niet neer. Iemand die zegt dat er niets is, terwijl er wel wat is en niet over zijn gevoelens kan praten.![]()
Ben blij dat Martijn tenminste wat anders doet.![]()
* vencodark is voor een geëmancipeerde man, inclusief kwetsbaarheid.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |