abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65274441
Next..

Vervolg van gtst #250

[ Bericht 62% gewijzigd door JufMariska op 21-01-2009 11:18:40 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_65274462
oh zo kan het ook idd
pi_65275400
tvp
pi_65276036
Ik ben benieuwd hoe spectaculair de veegweek zal worden...
know'm sayin?
word? word.
pi_65276253
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:31 schreef Misan het volgende:
oh zo kan het ook idd
Zo beter? Het was voor het eerst dat ik een topic opende, had er niet helemaal aan gedacht dat het er dan ook een beetje fancy uit moet zien
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2009 @ 11:21:07 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65276273
wie gaan er mee met de bezemwagen?

anita, dat is wel zeker.
ik gok op rené
en ik hoop op lorena en bing
en als we dan toch aan het vegen zijn kunnen charlie, barbera en floris ook wel mee
pi_65276510
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:20 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Zo beter? Het was voor het eerst dat ik een topic opende, had er niet helemaal aan gedacht dat het er dan ook een beetje fancy uit moet zien
bedoelde meer dat ik 'm zo ook had kunnen openen idd hoeft voor mij niet zo fancy te zijn hoor

En? Hoe voelt dat nu om een eerste topic geopend te hebben?
pi_65276726
Quite nice actually :-)
pi_65277761
Ja een tvp!
pi_65278275
Ik ook een tvp!
pi_65279536
Gister Rene en Nina! zag er echt goor uit! (TVP )
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:50:59 #12
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_65279653
Die Rene is echt freaky!!! Dat Anita trouwens maar snel weggeveegt mag worden!

En over Barbara.. ik vindt haar persoonlijk (ook) niet zo vreselijk maar ik irriteer me aan die vieze tanden van haar.... wat wittere tanden zouden haar een stuk leuker maken en om het af te maken wat hippere kleding...
pi_65279833
ow wat is het SPANNEND stuitttttt woeiiiiii (L) gtst
nah we gaan ut ziehieeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!
pi_65280117
ben erg benieuwd wie er dan nog meer uit gaan behalve anita.
pi_65280288
sjors natuurlijk!!!
die ligt toch al half dood in het ziekenhuis XD
appeltje eitje
pi_65281448
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:50 schreef Starlie het volgende:
maar ik irriteer me aan die vieze tanden van haar.... wat wittere tanden zouden haar een stuk leuker maken
Ik krijg dat gevoel bij Irene, ondanks dat ik haar tanden niet goed zie maar ze heeft iets...onaantrekkelijks daar.
pi_65281525
Wie zegt dat er deze week nog meer mensen vertrekken uit GTST? Dan zou het toch allang uitgelekt zijn? Volgens mij wordt Anita gewoon slachtoffer van Renée.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:42:49 #18
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_65281715
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik krijg dat gevoel bij Irene, ondanks dat ik haar tanden niet goed zie maar ze heeft iets...onaantrekkelijks daar.
Haar gebit staat schots en scheef en dat probeerd ze volgens mij te verbergen...
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:27:58 #19
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_65287831
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:50 schreef Starlie het volgende:

En over Barbara.. ik vindt haar persoonlijk (ook) niet zo vreselijk maar ik irriteer me aan die vieze tanden van haar.... wat wittere tanden zouden haar een stuk leuker maken en om het af te maken wat hippere kleding...
Ja, dat gevoel heb ik ook al langere tijd! Als acteur met al die close ups kan dat echt niet, een grijs gebit, in deze rol.

Ik zag overigens Martijn Huygens in het programma "Het Hof van Joosten" in een reconstructiefilmpje, als iemand die weer es flink tekeer ging in bed en iemand met HIV besmette.

Zijn rol in het verleden als Wout de fysiotherapeut leverde ook al onstuimige seks op met Barrrrr. Zal er dan wel op uitdraaien, dat hij Maxime bespringt? Hij is nu al helemaal weg van haar.

Ik irriteer me in die ruzies trouwens het meeste aan Irene. Zij heeft al weken niets gezegd, waar haar man iets mee kan -- ook al gedraagt hij zich als een kwetsbaar kind.
pi_65288593
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:27 schreef Perico het volgende:

[..]
Zijn rol in het verleden als Wout de fysiotherapeut leverde ook al onstuimige seks op met Barrrrr. Zal er dan wel op uitdraaien, dat hij Maxime bespringt? Hij is nu al helemaal weg van haar.
Verrek das waar ook!!!
En ik zat al te denken............waar ken ik die kerel van?!
hahahaha

Hmm maar wat mij voornamelijk tegen staat wat betreft het uiterlijk en etc.............Dorethea moest er uit vanwege leeftijd......terwijl zij toch een aangename vrouw was om naar te kijken.
En dan heb je dat ouwe lijk van een Laura die dan fijn in de serie mag blijven, omdat zij vanaf het 'begin' af aan al mee doet?!
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:58:32 #21
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_65288779
Jammer dat er vanavond weer van die flutlijntjes door de spannende stukken heen zitten.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_65290145
tvp
  woensdag 21 januari 2009 @ 18:11:38 #23
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_65290853
De huilbuien van Ronja zijn nu vervangen door de bange "rabbit in the headlights" blikken van Nina.

Gemiddeld 3 keer per aflevering pakt ze iemand beet, legt haar hoofd op een schouder, en zijn we er getuige van

(als het al niet direct tegen René is).
pi_65290944
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:27 schreef Perico het volgende:

Ik irriteer me in die ruzies trouwens het meeste aan Irene. Zij heeft al weken niets gezegd, waar haar man iets mee kan -- ook al gedraagt hij zich als een kwetsbaar kind.
Maxime en Martijn zal me niets verbazen, al lijkt het me een beetje te makkelijk. Zou wel mooi zijn als Maxime overduidelijk Martijn in bed wilt krijgen, maar dat Martijn het goedmaakt met Irene en hij Irene finaal afwijst.
Dan ben je pas een vent!

En trouwens, het stereotype beeld van een man zet Martijn dus niet neer. Iemand die zegt dat er niets is, terwijl er wel wat is en niet over zijn gevoelens kan praten.
Ben blij dat Martijn tenminste wat anders doet.

* vencodark is voor een geëmancipeerde man, inclusief kwetsbaarheid.
  woensdag 21 januari 2009 @ 18:44:54 #25
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_65291707
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 18:16 schreef vencodark het volgende:

En trouwens, het stereotype beeld van een man zet Martijn dus niet neer. Iemand die zegt dat er niets is, terwijl er wel wat is en niet over zijn gevoelens kan praten.
Ben blij dat Martijn tenminste wat anders doet.

* vencodark is voor een geëmancipeerde man, inclusief kwetsbaarheid.
Jaaa, zo steek ik zelf ook wel in mekaar, duidelijk communiceren wat er is, niets opkroppen. Dus wat dat betreft kan ik me wel met Martijn vereenzelvigen. Maar hij doet het wel op een heftige manier, het zit duidelijk diep.

Ik denk dat hij zo dramt omdat Irene nooit ergens echt over wilt praten en de deur nog meer op slot doet als hij wat emotioneel uit de hoek komt. Hij is ten einde raad.

Nu zullen Dex en Ronja wel boos worden, omdat ze vinden dat alles bij het oude moet blijven, en ouders normaal moeten doen. En verder geen gezeur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')