Lorena moet optyfenquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:32 schreef heaven7 het volgende:
Lorena heeft echt GEEN gezichtsuitdrukking heWat moest ze nou spelen? Blij? Verdrietig of wanhopig? Het ziet er allemaal hetzelfde uit.
Ik ken de tune nu wel en ik vind hem prachtig.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:37 schreef alors het volgende:
Mensen die Ludo zn tune niet kennenJullie moeten je diep schamen!
Deze keer begon de aflevering zelfs meteen met de Ludo tunequote:Op vrijdag 16 november 2007 20:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ken de tune nu wel en ik vind hem prachtig.![]()
Lekker wijf om de kijkcijfers op te krikken?quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:32 schreef heaven7 het volgende:
Lorena heeft echt GEEN gezichtsuitdrukking heWat moest ze nou spelen? Blij? Verdrietig of wanhopig? Het ziet er allemaal hetzelfde uit.
De muziek heb ik altijd een groot pluspunt gevonden. Vooral bij de zomercliffs maken ze altijd erg goede keuzes. En de terugkerende tunes zorgen altijd weer voor een lekkere vertrouwde sfeer.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:52 schreef Otmed het volgende:
De muziek in GTST is ook echt altijd geweldig he. Ik sta altijd weer versteld.
Ze kijkt altijd zo als ze een emotie uitbeeldt (welke weten we dus niet ,want het is net als bij bing allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 16 november 2007 20:32 schreef heaven7 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |