abonnement Unibet Coolblue
pi_47486997


Rosa is verbijsterd als haar dochter Lorena Gonsalez plotseling op de stoep staat. Deze sexy fotografe heeft jarenlang op een privé-school in Zuid-Afrika gezeten en keert na jaren weer terug naar haar de plek waar haar roots liggen; Meerdijk. Rosa vindt het in eerste instantie heerlijk om weer volop tijd met haar dochter door te brengen, totdat Lorena stapelverliefd wordt op een Meerdijkse jongeman.. maar op wie? Dat zie je vanaf 7 april iedere werkdag op RTL4. De rol van Lorena wordt overigens gespeeld door Gigi Ravelli, die vooral bekend is van de belspelletjes van NET 5.



* Diverse bronnen weten te melden dat Elly de Graaf een vaste rol heeft weten te bemachtigen. De actrice, die al jaren de rol van huishoudster Rosa Gonsalez speelt, wilt hier nog niets over kwijt. 'Ik kan alleen maar zeggen dat de rol van Rosa een stuk groter zal worden en dat de familie Gonsalez zal worden uitgebreid door de komst van Lorena..






Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_47487029
Uit zo'n lelijk mormel zo'n lekkere dochter
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_47487078
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:54 schreef Beach het volgende:
Uit zo'n lelijk mormel zo'n lekkere dochter
ga u mond spoelen.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_47487183


Dat gezeik over Rosa blijft aanhouden Geef dat mokkel een verhaallijn waarbij ze zeker 5 minuten van de uitzending vult en je gaat haar haten Net zoals alle andere personages
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:57:22 #5
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_47487184
Rosa
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 21:00:11 #6
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_47487325
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:54 schreef Beach het volgende:
Uit zo'n lelijk mormel zo'n lekkere dochter
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_47487436
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:46 schreef Canisfire het volgende:
Ik schrok toen ik het voor het eerst zag
Wat laat je je weer lekker kennen kerel
Ga nou eens inhoudelijk tegen me in als je daar behoefte aan hebt, ipv opmerkingen van andere users te gebruiken als aanleiding voor een slechte one-liner

Hoe dan ook, het kan zijn dat hij het deze keer niet flauw bedoelt (de wonderen zijn de wereld immers nog niet uit) en daarom zal ik hem het voordeel van de twijfel gunnen.
Ik zie er inderdaad niet uit zoals je zo verwachten, ik ben namelijk donker (niet negroïde, maar kaukasisch, denk maar aan een Bollywood acteur) en ten tweede vaak gekleed in een pak
Een heer met stijl
pi_47487470
Er doen opmerkelijke geruchten de ronde over actrice Charlotte Besijn. Door komst van nieuwe karakters als Mohammed Aydin, Milan Verhagen en Lorena Gonsalez zou het personage Barbara Fischer na acht jaar pas op de plaats moeten maken. Haar laatste verhaallijn zou met borstkanker te maken hebben. Volgens de geruchten zal Barbara zeer binnenkort een knobbeltje in haar borst ontdekken, die later ook kwaadaardig blijkt te zijn. Ai, niet zo best dus..
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_47487523
Wel tof even een opsomming.

Ik wou dat Aydin een vaste rol kreeg.
Heb hier diverse malen gepost en kijk..

Ik wou Morris en Barbara er uit en woilia..

Ik roep al jaren dat rosa een vaste rol moet krijgen en zie hier !!
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_47487531
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:54 schreef Beach het volgende:
Uit zo'n lelijk mormel zo'n lekkere dochter
Zo zie je maar je oordeel over iemand mede bepaald wordt door iemands innerlijk, als Rosa het karakter van Nina zou hebben gehad, waren de opmerkingen over haar uiterlijk waarschijnlijk niet meer te overzien.
Een heer met stijl
  dinsdag 20 maart 2007 @ 21:05:23 #11
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_47487549
tvp
pi_47487555
Zou Gigi op Nick vallen?
pi_47487559
Klik!
Zo'n homo is die Fos niet. Eerst Nina en dan Skylar
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_47487591
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:04 schreef Canisfire het volgende:
Wel tof even een opsomming.

Ik wou dat Aydin een vaste rol kreeg.
Heb hier diverse malen gepost en kijk..

Ik wou Morris en Barbara er uit en woilia..

Ik roep al jaren dat rosa een vaste rol moet krijgen en zie hier !!
Zeg ook even dat Skylar moet blijven
pi_47487661
Nina heeft ook wel een geil lichaam hoe jammer van die kop.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_47487681
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:03 schreef Canisfire het volgende:
Er doen opmerkelijke geruchten de ronde over actrice Charlotte Besijn. Door komst van nieuwe karakters als Mohammed Aydin, Milan Verhagen en Lorena Gonsalez zou het personage Barbara Fischer na acht jaar pas op de plaats moeten maken. Haar laatste verhaallijn zou met borstkanker te maken hebben. Volgens de geruchten zal Barbara zeer binnenkort een knobbeltje in haar borst ontdekken, die later ook kwaadaardig blijkt te zijn. Ai, niet zo best dus..
Fantastisch nieuws als het waar is
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:04 schreef Canisfire het volgende:
Wel tof even een opsomming.

Ik wou dat Aydin een vaste rol kreeg.
Heb hier diverse malen gepost en kijk..
Waar
quote:
Ik en nog zo een 10-tal andere users wilden Morris en Barbara er uit en woilia..
quote:
Ik en nog zo een 10-tal andere users roepen al jaren dat rosa een vaste rol moet krijgen en zie hier !!
Een heer met stijl
pi_47487739
Echt wel, maar volgens mij is dat make-up. Als je foto's van die meid los zit zit je te klappertanden
Death solves all problems: no man, no problem.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 21:15:43 #18
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_47487980
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:03 schreef Canisfire het volgende:
Er doen opmerkelijke geruchten de ronde over actrice Charlotte Besijn. Door komst van nieuwe karakters als Mohammed Aydin, Milan Verhagen en Lorena Gonsalez zou het personage Barbara Fischer na acht jaar pas op de plaats moeten maken. Haar laatste verhaallijn zou met borstkanker te maken hebben. Volgens de geruchten zal Barbara zeer binnenkort een knobbeltje in haar borst ontdekken, die later ook kwaadaardig blijkt te zijn. Ai, niet zo best dus..
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_47488185
Rosa kijkt altijd alsof ze elk moment in elkaar gemept gaat worden...
Maar verder is ze wel dope natuurlijk
pi_47488290
Ik ga maar weer wat roepen :

Ik wil Noud Dennis en Dorothea uit gtst!
Ik wil dat Nick weer eens wat wint.
Ik wil Ludo uit gtst of hij moet me weer gaan boeien.
Ik wil dat de Barbara krijgt kanker verhaalijn snel afgelopen is en voor de kijkers goed afloopt (exit barbara)
Ik wil dat Rick terug komt en zijn vrouw opeist.
Ik wil Nicolette van Dam in gtst.
Ik wil Rutger Hauer in gtst
Ik wil Frank Lammers in gtst
Ik wil Paul van Gorcum en Hidde Maas in gtst.
Ik wil Nina Skylar en Florien een trio zien hebben en ik wil het ook echt zien dus geen gezoen en de volgende scene ochtend.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_47488488
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:21 schreef Canisfire het volgende:
Ik ga maar weer wat roepen :

Ik wil Noud Dennis en Dorothea uit gtst!
Ik wil dat Nick weer eens wat wint.
Ik wil Ludo uit gtst of hij moet me weer gaan boeien.
Ik wil dat de Barbara krijgt kanker verhaalijn snel afgelopen is en voor de kijkers goed afloopt (exit barbara)
Ik wil dat Rick terug komt en zijn vrouw opeist.
Ik wil Nicolette van Dam in gtst.
Ik wil Rutger Hauer in gtst
Ik wil Frank Lammers in gtst
Ik wil Paul van Gorcum en Hidde Maas in gtst.
Ik wil Nina Skylar en Florien een trio zien hebben en ik wil het ook echt zien dus geen gezoen en de volgende scene ochtend.
Met alle respect, en heus ik gun je alle eer om de held te worden, ik denk zeker dat de makers weleens meelezen, maar het lijkt me sterk dat ze slechts naar een enkel persoon luisteren! Zelfs al is het nog zo een geweldig persoon als jij!
Een heer met stijl
pi_47488519
Rick terug! Ja
Verder moet Ricky er uit en mag Valentijn als ie groot is absoluut geen rol gaan spelen. Ik haat kinderen en zeker als ze acteren
pi_47488688
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Wat laat je je weer lekker kennen kerel
Ga nou eens inhoudelijk tegen me in als je daar behoefte aan hebt, ipv opmerkingen van andere users te gebruiken als aanleiding voor een slechte one-liner

Hoe dan ook, het kan zijn dat hij het deze keer niet flauw bedoelt (de wonderen zijn de wereld immers nog niet uit) en daarom zal ik hem het voordeel van de twijfel gunnen.
Ik zie er inderdaad niet uit zoals je zo verwachten, ik ben namelijk donker (niet negroïde, maar kaukasisch, denk maar aan een Bollywood acteur) en ten tweede vaak gekleed in een pak
Aaah show me
pi_47489080
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:30 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Aaah show me
Het is wel een hele oude foto van een tijdje geleden:KLIK

Trouwens, na een goed gesprek kunnen dhr Canisfire en ik weer door één deur

[ Bericht 4% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 21-03-2007 19:51:56 ]
Een heer met stijl
pi_47489184
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Met alle respect, en heus ik gun je alle eer om de held te worden, ik denk zeker dat de makers weleens meelezen, maar het lijkt me sterk dat ze slechts naar een enkel persoon luisteren! Zelfs al is het nog zo een geweldig persoon als jij!
Beken maar, jij schrijft die pauper-scriptjes
Death solves all problems: no man, no problem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')