Hier klaagde ze ook alquote:Op woensdag 12 september 2007 20:12 schreef GSMboy het volgende:
En we gaan verder na:
GTST #229: Eind zomerstop nadert...
Het begin 3 minuten te vroeg ?!!?!?!?!
viel me ook al op, maar ach ik denk dat ze in no time weer op 5 over 8 zitten.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:12 schreef GSMboy het volgende:
En we gaan verder na:
Trouwens, staat de klok bij RTL 4 verkeerd ofzo? Het begin 3 minuten te vroeg ?!!?!?!?!
Vond ik ook.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat zat nick zijn haar trouwens leuk
Dat wist ik ook niet, maar ik heb 'm tussen half 8 en 8 op 4 op de achtergrond en ik zette toevallig op het juiste moment mijn muziek af.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:59 schreef Mss het volgende:
Godver, ik wist niet dat het zo vroeg begon![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
stond ook in de gids... ivm voetbal...quote:Op woensdag 12 september 2007 20:12 schreef GSMboy het volgende:
En we gaan verder na:
Trouwens, staat de klok bij RTL 4 verkeerd ofzo? Het begin 3 minuten te vroeg ?!!?!?!?!
viel mij ook op!!quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:10 schreef bobjuh het volgende:
Foss gebruikte als postcode 1270 HS.
Das Huizen als ik het goed heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |