haha geen fan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:16 schreef Malebolgia het volgende:
Het mooie vind ik altijd aan GTST (en ook ONM trouwens): Als je een keer per jaar de cliffhanger voor de zomer kijkt, kun je zo terug redeneren wat er de rest van het jaar gebeurd is. Scheelt weer een hoop afleveringen vol slecht acteerwerk kijken.
zit kleine kans in dat hij altijd (persé) mee moet kijken met zijn vriendin , als hij die heeft...quote:
*meldt ook weer present vanaf 27 augustusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:02 schreef Veletta het volgende:
Ik lees ook weer mee!
dan zeg ik mooi en tvpquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef GSMboy het volgende:
Zomerstop bijna voorbij!
foto??? ben wel nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:43 schreef Canisfire het volgende:
Jammer dat Rik niet op de cast foto staat net als Rosa trouwens.
iiiieeee ik kan nou al niet meer slapen!!quote:
quote:GTST-acteur Joris Putman gaat presenteren
Uitgegeven: 22 augustus 2007 16:06
HILVERSUM - Joris Putman, bekend van de soap Goede Tijden Slechte Tijden, gaat presenteren. De acteur staat komend seizoen Esther Duller bij in het tv-programma Van Kavel Tot Kasteel, aldus RTL4 woensdag.
Putman speelt de rol van Morris Fischer in GTST. Daarnaast won hij Dancing On Ice 2007.
In het programma volgen Putman en Duller, die al aan het programma was verbonden als presentatrice, families op weg naar het huis van hun dromen.
Kikkerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:37 schreef alors het volgende:
[..]
http://img441.imageshack.(...)edetijdenst08qx6.jpg
hmm ff kopieren en plakken in je adresbalk dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |