Ik kan niet wachten tot Martijn aan dat frituurhoofd verteld dat hij toch voor Irene heeft gekozen. Kunnen de schrijvers haar niet bij het cicus laten gaan en haar daar laten optreden als menselijke kanonskogel. Die Barbara word met de dag irritanter. Zegt tegen Martijn dat ze niet wil dat hij de scheidingspapieren om haar tekent. Maar als zijn pen het niet doet, weet ze niet hoe snel ze naar een pen op zoek moet gaan om die zo snel mogelijk in Martijns knuistjes te douwen. Daaaaaaaaaag Barbara geniet nog maar even van het euforische gevoel dat je nu hebt.quote:Op maandag 30 november 2009 20:42 schreef Roberto258 het volgende:
Niemand houdt het uit met Barbara, zelfs Martijn niet
Ik denk 't ook niet.quote:Op maandag 30 november 2009 20:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik zag alleen het einde, maar die Irene zegt er echt niet zomaar 'ja' tegen ben ik bang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
In principe boeit het me geen flikker wat die 2 doen, ik juich het alleen toe omdat het Barbara frustreertquote:Op maandag 30 november 2009 21:13 schreef Apotheose het volgende:
als een iemand als irene hier dat verhaal had gepost had iedereen hier geroepen: 'Nee, niet terugnemen. Je verdient beter blabla' . En nu wil iedereen dat Martijn weer bij Irene terugkomt![]()
Hoe kun je dat nou zeggen ik vind het een harstikke leuk mensquote:
Ik ookquote:Op maandag 30 november 2009 21:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In principe boeit het me geen flikker wat die 2 doen, ik juich het alleen toe omdat het Barbara frustreert
Dat.quote:Op maandag 30 november 2009 21:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In principe boeit het me geen flikker wat die 2 doen, ik juich het alleen toe omdat het Barbara frustreert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
quote:Op maandag 30 november 2009 21:17 schreef Countess het volgende:
haal ik die kliko wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
als Barbara nu ook nog haar hoofd kaal scheert lijkt zij met de wenkbrauwen op martijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |