Ja het hoort er nou eenmaal bij op dit moment, als iemand hem kan verkleinen dan houd ik me aanbevolenquote:
Hoort er idd bij, maar dode mensen freaken me outquote:Op donderdag 25 november 2010 12:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja het hoort er nou eenmaal bij op dit moment, als iemand hem kan verkleinen dan houd ik me aanbevolen
Zouden ze slechte rechercheurs zijn daar.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:41 schreef delano.888 het volgende:
Rosa heeft t gedaan. Dat zou wel echt tof zijn inderdaad.
Toch doen Lucas & Noud TE raar. Verdacht.
Steen die Laura in haar hand had, lag later binnen, raam is kapot, maar geen 2e steen nog gevonden? Steen is dus ook niet naar buiten gegooid.
Nee man, daar scoor je vrouwen mee in de clubquote:
Nohh ik geloof het gewoon nietquote:Op donderdag 25 november 2010 20:38 schreef MissJ het volgende:
Hmmm... zouden Noud, Lucas en Sjoerd degenen zijn die samen Rutger vermoord hebben?
Ik weet het niet meerquote:Op donderdag 25 november 2010 20:38 schreef MissJ het volgende:
Hmmm... zouden Noud, Lucas en Sjoerd degenen zijn die samen Rutger vermoord hebben?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:25 schreef -moppie- het volgende:
Wat kan Nina toch een enorme kutkop trekken als het even niet gaat zoals ze wil, bijvoorbeeld toen ze gisteren dat sms-je las. Ik zou haar dan echt willen slaan!
Ja beetje over the topquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef LetsGame het volgende:
Trouwens heeft iemand hier de leader van seizoen 5? ): Ik zoek deze echt mega lang.. hij ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Bedankt, dit komt ook uit seizoen 5, maar ik zoek dan toch wel de 2e versie ):quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:03 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik ga toch voor Sil. Wordt nu nog niet verdacht gemaakt, en heeft geen vaste rol, en is niet super voor de hand liggend.
Woah toch is Ludo niet het type die zoiets met moord op zou lossen, althans de oude Ludo niet, die probeert het via chantage. Tegenwoordig kan ie ook schieten in een moment van verstandsverbijstering, maar ik kan me niet voorstellen dat Rutger hem zover kan drijven tijdens een confrontatie, dat hele Eepasa gebeuren laat Ludo redelijk koud.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:10 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Ludo natuurlijk. Die is nog niet aangehouden als verdachte. Rutger had Janine neergeslagen, dat is de reden waarom Ludo het zou kunnen doen.
Ludo heeft ook niets met dat hele Eepasa gebeuren te maken. Maar aangezien het slecht ging met Janine zou hij Rutger ook hebben vermoord. Iedereen heeft een andere kant. Ook Ludo. Aldus zou het wel kunnen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Woah toch is Ludo niet het type die zoiets met moord op zou lossen, althans de oude Ludo niet, die probeert het via chantage. Tegenwoordig kan ie ook schieten in een moment van verstandsverbijstering, maar ik kan me niet voorstellen dat Rutger hem zover kan drijven tijdens een confrontatie, dat hele Eepasa gebeuren laat Ludo redelijk koud.
Super en superboring. Hoop dat ze er gauw een eind aan breien. Alhoewel.. Bing komt binnenkort langs (zegt ie....), dus dat eind is nog niet in zicht, ben ik bang.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens, zijn er mensen die die verhaallijn Maxime-Danny-Lana-Sjors-Bing leuk vinden eigenlijk? Ik vind het oer en oersaai
Theoretisch gezien zou het kunnen ja, theoretisch zou koningin Beatrix het ook gedaan kunnen hebben, maar hoe een personage is door de jaren heen en hoe de schrijvers dingen aan pakken door de jaren heen spreekt boekdelen en geeft mij in ieder geval veel weg van de plot en daardoor beredeneer ik dat Ludo het waarschijnlijk niet gedaan heeft.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:27 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Ludo heeft ook niets met dat hele Eepasa gebeuren te maken. Maar aangezien het slecht ging met Janine zou hij Rutger ook hebben vermoord. Iedereen heeft een andere kant. Ook Ludo. Aldus zou het wel kunnen.
Ik hoop dat wel, maar ik denk het helaas niet, meestal als dat gebeurd is het al weken bekend in de media.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:21 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat er iemand van vroeger weer terug in de serie komt
Laurens heeft wel het grootste motief, dan heeftie alles voor zichzelfquote:Op zondag 28 november 2010 09:16 schreef MJ44ever het volgende:
Het was natuurlijk gewoon die Laurens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Is het 100% (quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:56 schreef Enid.Coleslaw het volgende:
[..]
Super en superboring. Hoop dat ze er gauw een eind aan breien. Alhoewel.. Bing komt binnenkort langs (zegt ie....), dus dat eind is nog niet in zicht, ben ik bang.
Welke DVD?quote:Op zondag 28 november 2010 12:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb gisteren de DVD gekeken, echt leuk.
Ja, er is een vaderschapstest gedaan waaruit bleek dat Danny de vader is.quote:Op zondag 28 november 2010 12:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is het 100% () zeker dat Danny de vader is? Is er nog een DNA test gedaan?
Niets is zeker in Meerdijk!quote:Op zondag 28 november 2010 14:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, er is een vaderschapstest gedaan waaruit bleek dat Danny de vader is.
Of Bing moet om een of andere reden de DNA-samples hebben verwisseld waardoor het eigenlijk toch zijn kind is
Dat hoop ik toch wel, anders blijf je altijd die band metquote:Op zondag 28 november 2010 14:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, er is een vaderschapstest gedaan waaruit bleek dat Danny de vader is.
Of Bing moet om een of andere reden de DNA-samples hebben verwisseld waardoor het eigenlijk toch zijn kind is
Jan Kooimans ? Jan Kooimans ? Wie ? heeft die ooit verdedigende middenvelder gespeeld ? Wie heeft er ooit moeten lachen om Jan Kooimans ?quote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch wel, anders blijf je altijd die band metDanny
houden in de serie. Maarja het zal wel niet, Jan Kooimans in het troetelkind van de schrijvers
![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 16:46 schreef Jig_Saw het volgende:
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:tRwrTzvmTDHohM:http://img450.imageshack.us/img450/8710/jef2dz.png&t=1]afbeelding[/url] ][ afbeelding ]
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:tRwrTzvmTDHohM:http://img450.imageshack.us/img450/8710/jef2dz.png&t=1]afbeelding[/url] ][ afbeelding ]
Ik gooi 't maar even op dat ze zich zo betrapt en in het nauw gedreven voelt dat ze probeert de rollen om te draaien door Jack zich schuldig te laten voelen.. da's de enige verklaring voor haar belachelijke gedrag..quote:Op maandag 29 november 2010 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Lorena steeds met je 'ik en je vriendin', alsof dat een garantie is dat je nooit de fout ingaat
Ze heeft zichzelf ook gekroond tot vriendin. Plaatsvervangende schaamte...quote:Op maandag 29 november 2010 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Lorena steeds met je 'ik ben je vriendin', alsof dat een garantie is dat je nooit de fout ingaat
Jan Kooijman/Danny i likequote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef alors het volgende:
[..]
houden in de serie. Maarja het zal wel niet, Jan Kooimans in het troetelkind van de schrijvers
![]()
Dat is irritant ja.quote:Op maandag 29 november 2010 20:31 schreef amaranta het volgende:
Jack heeft moeite om prive en werk gescheiden te houden!
Ik weet het!quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:42 schreef -moppie- het volgende:
welk stuk gereedschap zou Noud toch kwijt zijn?!
Wallie?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat gereedschap waar hij Nina ook zo bij mee maakt.
Heeft die trouwens al een nickname ? Na Moppie en Krullie moet hij die traditie natuurlijk wel voorzetten.
Waarom toch? Ik snap niet wat er zo boeiend is aan die kleurloze saaie ventquote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vinden vrouwen die plukken haar in het gezicht zo als bij Noud trouwens aantrekkelijk ?
Nee.. zoals al eerder gezegd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vinden vrouwen die plukken haar in het gezicht zo als bij Noud trouwens aantrekkelijk ?
Neinquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat wij dan een andere defintie hebben van playmobielkapsel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee.. zoals al eerder gezegd.
Playmobil kapsel a la Danny.![]()
Bij Noud is het net een pruik.
Ow jawel hoor. Op deze foto valt het wel een beetje mee, maar ik moet ook altijd aan een playmobil-mannetje denken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dan een andere defintie hebben van playmobielkapsel.
Die link had ik dus echt noooooit gelegd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow jawel hoor. Op deze foto valt het wel een beetje mee, maar ik moet ook altijd aan een playmobil-mannetje denken.
Ghehe, maar als je man je zo noemt is het toch liefkozend? Dan is het toch juist liefelijk?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die link had ik dus echt noooooit gelegd.
Mijn man noemt mij altijd commander keen kapsel. Dat had ik als kind. Dus ik heb een beetje een trauma voor dat soort kapsels. En ja, commander keen droeg ene helm.
Een beetje? Met een beetje fantasie kunnen het zo tweelingbroers zijn!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:14 schreef amaranta het volgende:
Ik heb wel een theorie over waarom Noud de moordenaar zou kunnen zijn.
In desperate housewifes zit een jongen, die heet Eddie (eddie - noud, de d zit in allebei de namen).
Eddie is de vrouwenwurger uit de serie.
Noud lijkt wel een beetje op hem. Dus Noud is de moordenaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is nog maar de vraag hoe liefkozend het isquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ghehe, maar als je man je zo noemt is het toch liefkozend? Dan is het toch juist liefelijk?
Dus Noud is ontsnapt uit Amerika en is eigenlijk Eddie, the Wisteria Lane strangler.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een beetje? Met een beetje fantasie kunnen het zo tweelingbroers zijn!
quote:
Nog niet alle verdachten zijn belicht he...quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Om maar weer even ontopic te komen, ik geloof nu echt niet dat Ludo het was, anders zou hij nooit zo openlijk toegeven dat ie van plan was Rutger te bezoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Allemachtig wat is Charlie een dom varken
Heel wat langer dan jij gok ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat wist ik ook welquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heel wat langer dan jij gok ik![]()
quote:Trouwens je hebt personages die evolueren in hun domheid, net als users overigens
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat wist ik ook wel(al kijk ik op een paar breaks na ook al sinds het begin)
[..]
Die 2, las ik las ik laatst ergens.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik denk dat het of Syl, of Jef was..
Gaat er niemand uit de serie trouwens?
Oh, ik dacht altijd Syl.. Mja, could be mequote:Op dinsdag 30 november 2010 20:51 schreef amaranta het volgende:
Sinds wanneer heet Sil eigenlijk Syl? Het was toch Sil?
Laatst stond hier ook Charly.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:51 schreef amaranta het volgende:
Sinds wanneer heet Sil eigenlijk Syl? Het was toch Sil?
Mja volgens mij zag ik het zelfs in een aflevering voorbij komen, dus zo gek is dat niet gedacht hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd Syl.. Mja, could be me
Leuk tochquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:51 schreef SacreCoeur het volgende:
Nina kan ook een enkeltje achter de tralies krijgen.
Zag je wat ze aan had
Ja ik ook. Bingquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:21 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat er iemand van vroeger weer terug in de serie komt
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nog niet alle verdachten zijn belicht he...
En Lorena... is nog noooit in het huis geweest, maar...Ik snap niet waarom ze aan 1 stuk door blijft liegen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen gedraagt zich opgefokt trouwens..Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Ik ook niet. En dan die gespeelde verontwaarding er ook nog bij.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:17 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze aan 1 stuk door blijft liegen..
Iedereen gedraagt zich opgefokt trouwens..
Ja en dan ga je ook echt de andere oorbel in een putje gooien.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dan die gespeelde verontwaarding er ook nog bij.
Maar goed, ze is dus weldegelijk in het huis geweest.... of.... iemand heeft haar oorbel daar neer gelegd.
die borrelt vast in de wc van Jack omhoogquote:Op woensdag 1 december 2010 10:16 schreef amaranta het volgende:
Maaar die andere oorbel moet wel gevonden worden natuurlijk.
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die borrelt vast in de wc van Jack omhoog
ja, tis zo'n toprechercheur! Zo'n twee weken durende opleiding van de LOI was het waardquote:
Zul je net zien ja!!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die badge zat gewoon bij de cornflakes hoor!!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, tis zo'n toprechercheur! Zo'n twee weken durende opleiding van de LOI was het waard
ja echt hoor, zal mij niks verbazen, het is en blijft een soapquote:Op woensdag 1 december 2010 10:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Laatst kwam een agent met overgewicht een briefje afgeven op kantoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:57 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het zo'n idioot gezicht dat die Jack de hele politiemacht van Meerdijk vertegenwoordigt, waarom zetten ze niet wat leuke collega's die de cast kunnen uitbreiden naast hem neer? En wat figuranten of zo.. Dit ziet er niet uit.
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:19 schreef Lauuwtje het volgende:
Gatverdamme, nu gaat Sjors vast terug naar Danny
Danny![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 1 december 2010 21:19 schreef Lauuwtje het volgende:
Danny![]()
Over Maximes lijk jaquote:Op woensdag 1 december 2010 21:19 schreef Lauuwtje het volgende:
Danny![]()
Inderdaad, het lijkt net op Jack de enige leidinggevende is op dat bureau en de rest van de agenten alleen maar hulpjes van hem zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:21 schreef Wittekonijn het volgende:
Het is sowieso raar dat Jack deze zaak heeft. Hij heeft een hele geschiedenis met de verdachten... dat maakt het allemaal niet heel objectief.
Dit opperde ik al eerder, het zou goed kunnen, een moordenaar van buitenaf. Misschien een andere vrouw wie hetzelfde was overkomen als Laura.quote:Verder vind ik het raar dat hij ervan uitgaat dat de dader iemand is die zijn geld is kwijtgeraakt door EEPASA. Alsof Rutger nooit eerder mensen heeft gekent (en opgelicht?) voordat hij naar Meerdijk kwam ofzo...
quote:Wel lullig, ben je al zoveel geld kwijt, wordt je ook nog automatisch verdachte van een moord!
ik zou er niet van staan te kijken als het idd zo gaatquote:Op donderdag 2 december 2010 10:15 schreef Loedertje het volgende:
De zakenpartner van Rutger heeft het gedaan.
Die drie jongens gooiden een steen door de ruit en gingen weg, Laura kwam gezellig praten en nam die bewuste steen ff in d'r hand maar ze ging weer weg, die kapster ging ff kijken en viel stomdronken op een kleedje in slaap. Ondertussen was de zakenpartner van Rutger er ook al en die gaf de doodslag en is er met al het geld vandoor máár de slimme rechercheur lost het natuurlijk vanzelf een keertje op zodat iedereen zijn geld terug krijgt.
Ik denk dat Charlie binnenkwam toen Rutger al vermoord was. Ze kwam stomdronken binnen, zag hem dood op de vloer liggen, ging zelf verward op de vloer zitten en viel zodoende in slaap..quote:Op donderdag 2 december 2010 10:15 schreef Loedertje het volgende:
Die drie jongens gooiden een steen door de ruit en gingen weg, Laura kwam gezellig praten en nam die bewuste steen ff in d'r hand maar ze ging weer weg, die kapster ging ff kijken en viel stomdronken op een kleedje in slaap. Ondertussen was de zakenpartner van Rutger er ook al en die gaf de doodslag en is er met al het geld vandoor máár de slimme rechercheur lost het natuurlijk vanzelf een keertje op zodat iedereen zijn geld terug krijgt.
dat zou heel goed kunnenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:15 schreef Loedertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ssssjt!quote:
Oh wacht, zou Victor Reinier binnenkort in de serie komen, en is het bekend dat hij Laurens speelt? Want dan is het niet onwaarschijnlijk, die vent heeft anders nog weinig in de serie te zoeken..quote:Op donderdag 2 december 2010 10:09 schreef bv76 het volgende:
Ik denk dat Vledder(Laurens) het heeft gedaan.
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:02 schreef DjinN het volgende:
Ik verdenk Lana! Ze heeft haar fopspeen laten slingeren. Toen is Rutger gestruikeld en bovenop de fopspeen gevallen, heeft hem van schrik ingeslikt wat geresulteerd heeft in verstikking!
dat zou nog eens een comeback zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 18:28 schreef roos85 het volgende:
Ik denk trouwens dat Robin (broertje van Benjamin) het heeft gedaan
Francine de Waal kan natuurlijk ook. Dat zij (net als Laura) is belazerd door Rutger, en dus na 20 jaar opnieuw iemand vermoord.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:28 schreef roos85 het volgende:
Ik denk trouwens dat Robin (broertje van Benjamin) het heeft gedaan
hoezo?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind die Lucas nog steeds een knurft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.youtube.com/watch?v=RQpSGa8Z-VQ
http://www.youtube.com/watch?v=yJ2UROhv-PI
MPS, iedere dag van de week een ander profiel,
http://www.youtube.com/watch?v=AiJft-VnxEg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vervelende en saaie verhaallijnen in mijn optiek:
-Danny-krijgt-Sjors-uiteindelijk-wel-terug-maar-Maxime-gaat-nog-even-kloten![]()
-Wie-o-wie heeft Rutger toch vermoord?
-Edwin is de stagiar van Bilridder Lucas
Een heer met stijl
Ik denk wel haast zeker te weten dat het Sil blijkt te zijn geweest. Ik had ook begrepen dat die er over een poosje uitgeschreven wordt, dus dat zou goed kunnen.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar het was een outsider, niet iemand in Meerdijk.
En ik denk dat Lorena iets gezien heeft, maar niets wil zeggen.
Toppunt van foute homoquote:Op donderdag 2 december 2010 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind die Lucas nog steeds een knurft.
Ik had ook begrepen dat Robbert terug zou komen, ik geloof er niets vanquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:25 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ik denk wel haast zeker te weten dat het Sil blijkt te zijn geweest. Ik had ook begrepen dat die er over een poosje uitgeschreven wordt, dus dat zou goed kunnen.
Dan wil ik een ander verschil illustreren waardoor het niveau van de serie namelijk drastisch lager ligt dan in het begin van de serie: de verhaallijnen, die waren toen goed doordacht, zaten goed in elkaar en waren ijzersterk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:24 schreef Zehra het volgende:
Ik verbaas me de laatste tijd over de kwaliteit van het acteren in GTST. Wat een verschil met het begin van de serie. De scene tussen Sjors en Bing was ook weer grote klasse. Inge deed die scene fantastisch.
Zeg ik dan dat ik niet wist over wie je het had?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:16 schreef sherezade het volgende:
zou kunnen geen idee, je kunt het op verschillende manieren schrijven... maar volgens mij heb je gelijk...
Maar je wist toch wie ik bedoelde of niet dan
Ja, ik maak een statement, omdat ik vermoedde dat ik een spelfout zag.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:26 schreef sherezade het volgende:
nee maar je wou er duidelijk een statement van maken door het hier neer te zetten![]()
Ik ging on topic. Ik had het over Robert. Robbert bestaat echter niet, dus ga jij even on topic.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:32 schreef sherezade het volgende:
Dan heb je hier heel wat te doen op het forum hezullen we nu weer on-topic gaan??
Ben je nou echt zo dom? Als ik een naam telkens verkeerd gespeld zie worden in een topic, ga ik idd de goede naam posten. Als men niet kan spellen dat ze de d-tjes en de t-jes niet weten, dan zeg ik daar niets over.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:39 schreef sherezade het volgende:
![]()
![]()
![]()
goed jij je zin, het corrigeren van spelfouten is dus gelinkt aan dit topic
annyway, zou er een comeback voor hem inzitten??/
Sicher.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:43 schreef PeterKelder het volgende:
Djiezus, wat een gezeur over een verkeerd gespelde naam!
Ik ben niet altijd zo verstandig helaas.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:47 schreef Sk00p het volgende:
Vanaf post #200 had je al moeten stoppen Jojoortje.. kinderachtig gedoe..
ik vond eerder dat ze zich een MJ style wil aannemen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:00 schreef sherezade het volgende:
ja die vreselijke hoed, alsof ze concour moet gaan rijden
cheap ass bord sowieso....quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:09 schreef MissJ het volgende:
dat bord van Jack met die foto's van de verdachten![]()
ja echt he, dat alles bij elkaar is echt heel ergquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
cheap ass bord sowieso....
maar heel dat kantoor...
die compositiefotos....
Op het naakstrand.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:26 schreef Maartel het volgende:
Waar heeft Bing al die tijd zonder ondergoed gezeten?
Maar wel Sinterklaasstickers op 't raamquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:30 schreef amaranta het volgende:
Welk seizoen is het daar?
Sjors loopt half nakend rond. Jack in korte mouwen.
Bij Sjors stonden de tuindeuren wagenwijd open...
die mss nog tot half december blijven hangenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar wel Sinterklaasstickers op 't raam
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:30 schreef Maartel het volgende:
Kunnen ze Jack niet gewoon een collega geven waartegen hij af-en-toe uitspreekt wat ie denkt, ipv dat ie het ons met cirkeltjes duidelijk moet maken?
ja joh, Peter Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr da Vreeze is compleet overbodig geworden nu we Jack hebben met zijn bord met fotootjes waar hij mooie cirkeltjes omheen zetquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:23 schreef amaranta het volgende:
Jack zou de moord op Natalee op hebben gelost met 2 vingers in zn neus.
ja, dat bedoel ik dus... ze willen insinueren dat het nu is.... maar ondertussen klopt er geen (jack van) hout van.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar wel Sinterklaasstickers op 't raam
Dr wordt sowieso wat afgechanteerd in Meerdijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kan die Nina niet een beetje dimmen tegen Jef, op dit soort momenten wens ik weleens dat Jef weer zo zou uitvaren als dat ie weleens tegen Karin deed Frey
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, dat bedoel ik dus... ze willen insinueren dat het nu is.... maar ondertussen klopt er geen (jack van) hout van.
hij staat op uit de dood whahahaquote:Op donderdag 25 november 2010 21:47 schreef Ascendancy het volgende:
Arnie natuurlijk. En dan komt ie weer terug
allemaal prive foto's iddquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:09 schreef MissJ het volgende:
dat bord van Jack met die foto's van de verdachten![]()
teluma is toen afgefikt, waardoor nina tijdelijk verlamd is geweest.. Danny en noud hebben het toen weer opgebouwd, maar je ziet alleen het woongedeelte nog, dat officieel geloof ik nog van Bing is, maar Sjors doet net of het van haar isquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:48 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hey, ik heb twee seizoenen GTST overgeslagen en pik het in dit seizoen weer op. Kan iemand mij uitleggen of dat Scala/Teluma nog bestaat? Ik merk nu pas dat het weg is. Om de een of andere reden heb ik altijd het gevoel dat Sjors op die bovenverdieping woont maar volgens mij klopt dat niet en is het gewoon haar huis.
en daarom gun ik haar Bing.. Kotskoppel eerste klasquote:
Jou uitleg klopt gedeeltelijk:quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
teluma is toen afgefikt, waardoor nina tijdelijk verlamd is geweest.. Danny en noud hebben het toen weer opgebouwd, maar je ziet alleen het woongedeelte nog, dat officieel geloof ik nog van Bing is, maar Sjors doet net of het van haar is
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en daarom gun ik haar Bing.. Kotskoppel eerste klas
Ben het met je eens. Dat geschuif met foto's was niet echt duidelijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:30 schreef Maartel het volgende:
Kunnen ze Jack niet gewoon een collega geven waartegen hij af-en-toe uitspreekt wat ie denkt, ipv dat ie het ons met cirkeltjes duidelijk moet maken?
Ah, thanks. Hoe vaak het daar al niet is afgefikt...quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
teluma is toen afgefikt, waardoor nina tijdelijk verlamd is geweest.. Danny en noud hebben het toen weer opgebouwd, maar je ziet alleen het woongedeelte nog, dat officieel geloof ik nog van Bing is, maar Sjors doet net of het van haar is
Sjors heeft gewoon een betere rol nodig =)! Mooi is ze welquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en daarom gun ik haar Bing.. Kotskoppel eerste klas
Ze heeft het vak wel geleerd door de jaren heen, vind haar 't beste acteren van de hele GTST cast.quote:Op zondag 5 december 2010 18:46 schreef Isamaru het volgende:
[..]
Sjors heeft gewoon een betere rol nodig =)! Mooi is ze wel
heb je wel eens naar Erik de Vogel gekeken?quote:Op zondag 5 december 2010 19:05 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ze heeft het vak wel geleerd door de jaren heen, vind haar 't beste acteren van de hele GTST cast.
En mooi is ze zeker.
quote:Op zondag 5 december 2010 19:05 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ze heeft het vak wel geleerd door de jaren heen, vind haar 't beste acteren van de hele GTST cast.
En mooi is ze zeker.
quote:Op zondag 5 december 2010 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Uiteraard mensen die vinden dat Sjors het beste acteert zijn natuurlijk niet goed bij het hoofd en niet serieus te nemen.
Die heb ik nog nooit zo'n emotionele scene zien spelen. En die scenes zijn het moeilijksts.quote:Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb je wel eens naar Erik de Vogel gekeken?
Jezelf laten gaan, beetje janken is niet zo moeilijk. Ze deed het beter dan anders, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het gaat er meer om dat je de rol die je speelt geloofwaardig neerzet.quote:Op zondag 5 december 2010 21:54 schreef Zehra het volgende:
[..]De arrogantie.
Maar bekijk dan de scene afgelopen week nog maar eens toen Bing net terug was. Grote klasse! Erg goed gespeeld door Inge.
[..]
Die heb ik nog nooit zo'n emotionele scene zien spelen. En die scenes zijn het moeilijksts.
quote:Op zondag 5 december 2010 21:54 schreef Zehra het volgende:
[..]De arrogantie.
Maar bekijk dan de scene afgelopen week nog maar eens toen Bing net terug was. Grote klasse! Erg goed gespeeld door Inge.
[..]
Die heb ik nog nooit zo'n emotionele scene zien spelen. En die scenes zijn het moeilijksts.
Wauwquote:Op maandag 6 december 2010 08:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Zo, dan heb je dat nu wel gezien.
Dan kijk je zeker nog niet zo langquote:Op zondag 5 december 2010 21:54 schreef Zehra het volgende:
[..]
Wtf is dat voor een scene? Zag ik nu Nina in een doodskist? (Heb even geen geluid hier)quote:Op maandag 6 december 2010 08:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Zo, dan heb je dat nu wel gezien.
Een beeld in de toekomst..... als Ludo zo doorgaat.quote:Op maandag 6 december 2010 13:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wtf is dat voor een scene? Zag ik nu Nina in een doodskist? (Heb even geen geluid hier)
Een scene van een paar jaar terug dus? Wat doet Amy daar dan? Of is dat Amy niet?quote:Op maandag 6 december 2010 13:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een beeld in de toekomst..... als Ludo zo doorgaat.
Dat was geloof ik een complete aflevering... Amy speelde het "geweten" van Ludo.quote:Op maandag 6 december 2010 13:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een scene van een paar jaar terug dus? Wat doet Amy daar dan? Of is dat Amy niet?
quote:Op maandag 6 december 2010 15:02 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat er vanavond gaat gebeuren.
Ik wil Lucas echt nooit als mijn stagebegeleider
Niet lezen als je het niet wilt wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja dat was Amyquote:Op maandag 6 december 2010 13:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een scene van een paar jaar terug dus? Wat doet Amy daar dan? Of is dat Amy niet?
Was het maar waarquote:Op maandag 6 december 2010 15:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja dat was Amy
hier de andere filmpjes, dan wordt er wat meer duidelijk over "dode" Nina:
Oh mijn god doooooom XDquote:Op maandag 6 december 2010 17:54 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/achterdeschermen/vragen/meerdijk.xml
En weer zo'n leuke vraag!
Die meerdijk is een dijk/rivier/weg weet ik het, maar geen stad :pquote:Op maandag 6 december 2010 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)um=1&ved=0CBcQ8gEwAA
Nog erger, aangezien Meerdijk wél 'bestaat'.
Maar ze vroeg alleen: 'waar ligt Meerdijk'. Als ik zo'n redactielid was geweest...quote:Op maandag 6 december 2010 17:59 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Die meerdijk is een dijk/rivier/weg weet ik het, maar geen stad :p
Whaha je hebt alweer gelijkquote:Op maandag 6 december 2010 18:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar ze vroeg alleen: 'waar ligt Meerdijk'. Als ik zo'n redactielid was geweest...
:-oquote:Op maandag 6 december 2010 18:06 schreef PeterKelder het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)uurt_07_Meerdijk.svg
Het is zelfs een hele wijk!
quote:Op maandag 6 december 2010 18:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En hun maar beweren dat het fictief is. Ze hadden beter Middendam kunnen aanhouden als naam.
Was ook zo bij Goudkust. Oké, het heet dan wel net iets anders (zee- en Duinwijk), maar dan nog beweren dat het fictief is.quote:
Ik wist dat jij die ging posten.quote:Op maandag 6 december 2010 17:54 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/achterdeschermen/vragen/meerdijk.xml
En weer zo'n leuke vraag!
Ik keek zo op de homepage, zag dat er weer een nieuwe was en dacht: als-ie leuk is, link ik em naar het topic op Fok!. Zo geschiedde.quote:
Ja het is zelfs de 'villawijk' van Waalwijk inclusief de Meerdijkschool! Had eigenlijk wel verwacht dat er meer wijken zo zouden hetenquote:Op maandag 6 december 2010 18:06 schreef PeterKelder het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)uurt_07_Meerdijk.svg
Het is zelfs een hele wijk!
Volgens mij heb ik dit helemaal gemist. Geen idee wanneer dit uitgezonden is. Maar misschien moet ik die tweede ook bekijken.quote:Op maandag 6 december 2010 15:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja dat was Amy
hier de andere filmpjes, dan wordt er wat meer duidelijk over "dode" Nina:
Hebben ze dan ook het "Lorentzcollege"quote:Op maandag 6 december 2010 19:22 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ja het is zelfs de 'villawijk' van Waalwijk inclusief de Meerdijkschool! Had eigenlijk wel verwacht dat er meer wijken zo zouden heten
Net als PeterKelder foto's maken okee?quote:Op maandag 6 december 2010 19:25 schreef Lucas15 het volgende:
Morgen Seizoen 3(Hopelijk komt ie morgen, anders woensdag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |