Ja het hoort er nou eenmaal bij op dit moment, als iemand hem kan verkleinen dan houd ik me aanbevolenquote:
Hoort er idd bij, maar dode mensen freaken me outquote:Op donderdag 25 november 2010 12:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja het hoort er nou eenmaal bij op dit moment, als iemand hem kan verkleinen dan houd ik me aanbevolen
Zouden ze slechte rechercheurs zijn daar.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:41 schreef delano.888 het volgende:
Rosa heeft t gedaan. Dat zou wel echt tof zijn inderdaad.
Toch doen Lucas & Noud TE raar. Verdacht.
Steen die Laura in haar hand had, lag later binnen, raam is kapot, maar geen 2e steen nog gevonden? Steen is dus ook niet naar buiten gegooid.
Nee man, daar scoor je vrouwen mee in de clubquote:
Nohh ik geloof het gewoon nietquote:Op donderdag 25 november 2010 20:38 schreef MissJ het volgende:
Hmmm... zouden Noud, Lucas en Sjoerd degenen zijn die samen Rutger vermoord hebben?
Ik weet het niet meerquote:Op donderdag 25 november 2010 20:38 schreef MissJ het volgende:
Hmmm... zouden Noud, Lucas en Sjoerd degenen zijn die samen Rutger vermoord hebben?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:25 schreef -moppie- het volgende:
Wat kan Nina toch een enorme kutkop trekken als het even niet gaat zoals ze wil, bijvoorbeeld toen ze gisteren dat sms-je las. Ik zou haar dan echt willen slaan!
Ja beetje over the topquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef LetsGame het volgende:
Trouwens heeft iemand hier de leader van seizoen 5? ): Ik zoek deze echt mega lang.. hij ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Bedankt, dit komt ook uit seizoen 5, maar ik zoek dan toch wel de 2e versie ):quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:03 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik ga toch voor Sil. Wordt nu nog niet verdacht gemaakt, en heeft geen vaste rol, en is niet super voor de hand liggend.
Woah toch is Ludo niet het type die zoiets met moord op zou lossen, althans de oude Ludo niet, die probeert het via chantage. Tegenwoordig kan ie ook schieten in een moment van verstandsverbijstering, maar ik kan me niet voorstellen dat Rutger hem zover kan drijven tijdens een confrontatie, dat hele Eepasa gebeuren laat Ludo redelijk koud.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:10 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Ludo natuurlijk. Die is nog niet aangehouden als verdachte. Rutger had Janine neergeslagen, dat is de reden waarom Ludo het zou kunnen doen.
Ludo heeft ook niets met dat hele Eepasa gebeuren te maken. Maar aangezien het slecht ging met Janine zou hij Rutger ook hebben vermoord. Iedereen heeft een andere kant. Ook Ludo. Aldus zou het wel kunnen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Woah toch is Ludo niet het type die zoiets met moord op zou lossen, althans de oude Ludo niet, die probeert het via chantage. Tegenwoordig kan ie ook schieten in een moment van verstandsverbijstering, maar ik kan me niet voorstellen dat Rutger hem zover kan drijven tijdens een confrontatie, dat hele Eepasa gebeuren laat Ludo redelijk koud.
Super en superboring. Hoop dat ze er gauw een eind aan breien. Alhoewel.. Bing komt binnenkort langs (zegt ie....), dus dat eind is nog niet in zicht, ben ik bang.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens, zijn er mensen die die verhaallijn Maxime-Danny-Lana-Sjors-Bing leuk vinden eigenlijk? Ik vind het oer en oersaai
Theoretisch gezien zou het kunnen ja, theoretisch zou koningin Beatrix het ook gedaan kunnen hebben, maar hoe een personage is door de jaren heen en hoe de schrijvers dingen aan pakken door de jaren heen spreekt boekdelen en geeft mij in ieder geval veel weg van de plot en daardoor beredeneer ik dat Ludo het waarschijnlijk niet gedaan heeft.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:27 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Ludo heeft ook niets met dat hele Eepasa gebeuren te maken. Maar aangezien het slecht ging met Janine zou hij Rutger ook hebben vermoord. Iedereen heeft een andere kant. Ook Ludo. Aldus zou het wel kunnen.
Ik hoop dat wel, maar ik denk het helaas niet, meestal als dat gebeurd is het al weken bekend in de media.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:21 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat er iemand van vroeger weer terug in de serie komt
Laurens heeft wel het grootste motief, dan heeftie alles voor zichzelfquote:Op zondag 28 november 2010 09:16 schreef MJ44ever het volgende:
Het was natuurlijk gewoon die Laurens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Is het 100% (quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:56 schreef Enid.Coleslaw het volgende:
[..]
Super en superboring. Hoop dat ze er gauw een eind aan breien. Alhoewel.. Bing komt binnenkort langs (zegt ie....), dus dat eind is nog niet in zicht, ben ik bang.
Welke DVD?quote:Op zondag 28 november 2010 12:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb gisteren de DVD gekeken, echt leuk.
Ja, er is een vaderschapstest gedaan waaruit bleek dat Danny de vader is.quote:Op zondag 28 november 2010 12:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is het 100% () zeker dat Danny de vader is? Is er nog een DNA test gedaan?
Niets is zeker in Meerdijk!quote:Op zondag 28 november 2010 14:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, er is een vaderschapstest gedaan waaruit bleek dat Danny de vader is.
Of Bing moet om een of andere reden de DNA-samples hebben verwisseld waardoor het eigenlijk toch zijn kind is
Dat hoop ik toch wel, anders blijf je altijd die band metquote:Op zondag 28 november 2010 14:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, er is een vaderschapstest gedaan waaruit bleek dat Danny de vader is.
Of Bing moet om een of andere reden de DNA-samples hebben verwisseld waardoor het eigenlijk toch zijn kind is
Jan Kooimans ? Jan Kooimans ? Wie ? heeft die ooit verdedigende middenvelder gespeeld ? Wie heeft er ooit moeten lachen om Jan Kooimans ?quote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch wel, anders blijf je altijd die band metDanny
houden in de serie. Maarja het zal wel niet, Jan Kooimans in het troetelkind van de schrijvers
![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 16:46 schreef Jig_Saw het volgende:
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:tRwrTzvmTDHohM:http://img450.imageshack.us/img450/8710/jef2dz.png&t=1]afbeelding[/url] ][ afbeelding ]
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:tRwrTzvmTDHohM:http://img450.imageshack.us/img450/8710/jef2dz.png&t=1]afbeelding[/url] ][ afbeelding ]
Ik gooi 't maar even op dat ze zich zo betrapt en in het nauw gedreven voelt dat ze probeert de rollen om te draaien door Jack zich schuldig te laten voelen.. da's de enige verklaring voor haar belachelijke gedrag..quote:Op maandag 29 november 2010 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Lorena steeds met je 'ik en je vriendin', alsof dat een garantie is dat je nooit de fout ingaat
Ze heeft zichzelf ook gekroond tot vriendin. Plaatsvervangende schaamte...quote:Op maandag 29 november 2010 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Lorena steeds met je 'ik ben je vriendin', alsof dat een garantie is dat je nooit de fout ingaat
Jan Kooijman/Danny i likequote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef alors het volgende:
[..]
houden in de serie. Maarja het zal wel niet, Jan Kooimans in het troetelkind van de schrijvers
![]()
Dat is irritant ja.quote:Op maandag 29 november 2010 20:31 schreef amaranta het volgende:
Jack heeft moeite om prive en werk gescheiden te houden!
Ik weet het!quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:42 schreef -moppie- het volgende:
welk stuk gereedschap zou Noud toch kwijt zijn?!
Wallie?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat gereedschap waar hij Nina ook zo bij mee maakt.
Heeft die trouwens al een nickname ? Na Moppie en Krullie moet hij die traditie natuurlijk wel voorzetten.
Waarom toch? Ik snap niet wat er zo boeiend is aan die kleurloze saaie ventquote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |