Omdat het zo werkt in de zakenwereldquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:28 schreef James1988 het volgende:
Hoeveel contactpersonen heeft Jack wel niet? En waarom heeft hij alleen maar voornamen staan, hartstikke onhandig lijkt me dat...
Ik heb ook alleen maar Voornamen in mijn mobiel staan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:28 schreef James1988 het volgende:
Hoeveel contactpersonen heeft Jack wel niet? En waarom heeft hij alleen maar voornamen staan, hartstikke onhandig lijkt me dat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een kutspoilers zeg.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:00 schreef James1988 het volgende:
Mijn reacties:Jouw reactie!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest erom lachen!
Zou geen slecht idee zijn... ik vindt haar de laatste tijd behoorlijk irritant... o nee.. wacht.. dat was ze altijd al!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:27 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jouw reactie!!!!Ik moest erom lachen!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:08 schreef MikeTuinstra het volgende:
Ik zou me maar niet al teveel op de topic titel vastpinnen. Voordat we weten wat Maxime haar daadwerkelijke doel omvat en wie of wat ze uberhaupt is zitten we in volgend seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, bij voorkeur een atelier in New York, of nog beter, als zij nou eens even de baan van Stefano overneemt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:13 schreef alors het volgende:
Ik dacht trouwens dat Maxime een mislukte kunstenares was, merk je ook niks van. Ze is alleen maar mensen uit elkaar aan het drijven. Zouden ze haar niet eens in een grimmig atelier neerzetten waar ze haar plannetjes verder uitwerkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |