DWDD is een optie?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:57 schreef apenkutkop het volgende:
vreselijk die noud. komt net terug en begint alweer meteen te kankeren
danny en z'n boeken interesseren me ook echt geen hol
en dat gedoe tussen dex en lucas is ook weer zeer voorspelbaar
wrm ik kijk? ik heb geen leven tussen 20:00 en 20:30
Weer zo iemand die net komt kijken en denkt dat ie alles weetquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:44 schreef Zipportal het volgende:
-Jef had het over een werkkamer. Jef heeft altijd in de Koning gewoond, of bijna altijd dan. Werkkamer.
Misschien had ik wat duidelijker moeten zijn, of jij had de aflevering van vandaag moeten zien.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Weer zo iemand die net komt kijken en denkt dat ie alles weet![]()
1e Huis in een andere stad, samen met Karin Alberts, John en Dian (seizoen 1)
2e huis was het huis van Robert en Laura, hij woonde hier van seizoen 1 t/m seizoen 5
3e huis was van hèm en Silvia, dit werd later helaas Barbara's huis, hij woonde hier van seizoen 5 t/m 14
4e huis was weer bij Laura thuis, hij woonde hier van seizoen 14 t/m seizoen 17
5e huis was bij Dian, hij woonde hier vanaf seizoen 17 t/m 18
Sindsdien in de Koning,
waar die volgens jou 'altijd, of bijna altijd' gewoond heeft
Dat heb ik, maar vanaf zijn tweede verblijf in Laura's huis woonde hij er met Dorotea, net zoals bij Dian, daar had hij dus zeker wel een werkkamer kunnen hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien had ik wat duidelijker moeten zijn, of jij had de aflevering van vandaag moeten zien.
Gelukkig maarquote:Jef had het over Dorathea:
http://www.rtl.nl/components/soaps/gtst/index_video.xml (13 minuut en 35 seconden)
En ik kom zeker niet kijken, want ik volg GTST al van af het begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |