Ik ga nu niet roepen dat ik nooit meer zal kijken en nooit meer zal posten, die dingen kun je toch nooit weten en nu al 100% hard maken, vooral dat laatste zal ik nog wel af en toe blijven doen, dus jullie zijn nog niet van me afquote:-zo goed al eerst wordt het in mijn ogen nooit meer (seizoen 1-9; vooral 4;5;6;7 vond ik heel sterk)
-er zitten debiele personages in die maar niet op willen rotten (Barbara-Charlie, Dennis en Desi)
-goede personages hebben zoveel meegemaakt dat ze alleen maar 'suporting characters zijn' of weg moeten (Robert, Laura, eerder Harmsen)
-Ludo is in mijn ogen belangrijk deel van zijn identiteit kwijtgeraakt na zijn faillisement met Martine (van afzijdige slechterik tot meest gehate man van Meerdijk voor dingen die die nauwelijks heeft gedaan)
- de kleinschaligheid, in eerdere seizoenen was het een stad, nu lijkt het een dorp met 1 hoofdstraat
-de makers besteden al hun aandacht aan de kostumering, cosmetica, merkproducten, haardracht, enz in plaats van de inhoudelijke verhaallijnen, vooral in de eerste seizoen was echt niet iedereen superhip of knap (ook niet voor die tijd).
-In het begin waren de dialogen wellicht zwak, maar nu zijn sommige gesprekjes en opmerkingen zo gruwelijk standaard 'gevat' dat het niet reëel meer is, zelf niet voor een soap.
-En tot slot, een soap hoeft natuurlijk niet echt te zijn, maar de lijnen in de beginjaren leken in mijn ogen gewoon echt te kunnen, nu lijkt het net of ze er achter de schermen maar een grote inside-humor achtige grap van maken![]()
Dat maakte het nog hilarischer.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:19 schreef Frey het volgende:
Het enige goeie aan die cliffhanger was dat muziekje. Jammer dat ze het bij zo'n suf stuk gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Vast de moeder van de vader van Vicky... oftewel de bitch die de moeder van Vicky iedere maand geld op de rekening stort om de baby een geheim te houden!!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:59 schreef eefj het volgende:
Willeke Alberti verzekerd van rol in GTST
Willeke Alberti gaat een rol spelen in Goede Tijden Slechte Tijden. Dat meldt haar manager Willem Adriaanse tegenover Novum Nieuws. "Het is geen publiciteitsstunt, ze zal zeker langer dan een maand te zien zijn", stelt hij. "Over een maand of twee zal producent Endemol waarschijnlijk meer details bekendmaken."
Welk personage de 63-jarige zangeres speelt, is nog onduidelijk. Ook is onbekend wanneer de opnamen zullen plaatsvinden en wanneer de eerste uitzending te zien zal zijn. "We moeten ook kijken hoe we het kunnen combineren met de andere activiteiten van Willeke", vertelt Adriaanse.
De blonde artieste was eerder te zien in de films 'Rooie Sien' en 'Filmpje' en speelde rollen in de tv-series De Kleine Waarheid en Medisch Centrum West.
Te lezen op RTL boulevard
Ik ben benieuwd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |