En dat zijn in het echt meestal de aardigste mensenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:27 schreef mirelia het volgende:
dan is hij dus goed......hij moet een eng mannetje zijn
Klaarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:40 schreef GSMboy het volgende:
Hoe staat 't met 't uploaden Freyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja hij speelt echt heel goed!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:34 schreef alors het volgende:
Die kerel die Vadim speelt doet het echt goed vind ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hij mag nog wel ff blijvenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Arme Robert:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Klaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/Ludocliff17.PNG]afbeelding][/url]
Groot plaatje, issie niet te missenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij zat er inderdaad geen alcohol in en is Robert puur uit paniek buiten westen geraaktquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:21 schreef GSMboy het volgende:
En Robert kreeg een zoutoplossing i.p.v. alcoholom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Maar hoezo verloor hij in de laatste scene zijn krachten?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Als het alcohol was zou hij toch na 2 minuten dood zijn? Maar met een zoutoplossing toch niet?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In het filmpje over achter de schermen bij de cliff welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:22 schreef GSMboy het volgende:
Geweldig accent heeft ie, heeft hij die in het echt ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Klaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/Ludocliff17.PNG]afbeelding][/url]
Groot plaatje, issie niet te missenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop