En dat zijn in het echt meestal de aardigste mensenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:27 schreef mirelia het volgende:
dan is hij dus goed......hij moet een eng mannetje zijn
ja hij speelt echt heel goed!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:34 schreef alors het volgende:
Die kerel die Vadim speelt doet het echt goed vind ikHij mag nog wel ff blijven
Arme Robert:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Klaar
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/Ludocliff17.PNG]afbeelding][/url]
Groot plaatje, issie niet te missen![]()
Volgens mij zat er inderdaad geen alcohol in en is Robert puur uit paniek buiten westen geraaktquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:21 schreef GSMboy het volgende:
En Robert kreeg een zoutoplossing i.p.v. alcohol. Maar hoezo verloor hij in de laatste scene zijn krachten?
Als het alcohol was zou hij toch na 2 minuten dood zijn? Maar met een zoutoplossing toch niet?
In het filmpje over achter de schermen bij de cliff welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:22 schreef GSMboy het volgende:
Geweldig accent heeft ie, heeft hij die in het echt ook?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Klaar
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/Ludocliff17.PNG]afbeelding][/url]
Groot plaatje, issie niet te missen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pretentieus geneuzel.
Bing werd bleek van de schrik toen hij een mes in zijn rug kreegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:27 schreef waterreus23 het volgende:
Ik blijf erbij dat Jack is neergestoken is:
Waarom:
- Bing had een rondje achter op zijn helm, Jack niet. Degene die neer was gestoken had GEEN rondje achter op zijn helm.
- In het filmpje achter de schermen zie je hoe Vadim het slachtoffer omdraait, en het slachtoffer heeft witte handen, dus dat moet Jack zijn.
er staat een super filmpje op youtube, moet je ff op de foto van ludo in dit topic klikken.quote:
Die kijken alleen naar de EO...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:08 schreef Otmed het volgende:
Ik vraag me trouwens af of de christenen het wel zo leuk vonden dat Robert zo zat te schelden.
Dat zat dus in de vooruitblikquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:38 schreef Heleen17 het volgende:
Volgens mij zat dat er wel in. Want Jack gaf een klap tegen bing aan van mooie outfit en toen zei bing iets over orgineel ofzo. Ja ik weet het beetje vaag, maar ik kan niet letterlijk onthouden.
k ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:14 schreef Heleen17 het volgende:
Weet je dat zeker? Ik heb dat gisteren ook gezien in de aflevering.
wattan?quote:Na het blussen van het voertuig komen ze samen met Nick Sanders (gespeeld door Christophe Haddad) tot een schokkende ontdekking...
Zat dat er in?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:40 schreef Canisfire het volgende:
Robert raakt in coma van een zoutoplossing ?
quote:
WTF, dat allemaal bij elkaar is geeneens een normale vrijdag avond cliff. Heb er veel spannendere cliffs gezien afgelopen seizoenquote:
Wie was er niet dan ?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF, dat allemaal bij elkaar is geeneens een normale vrijdag avond cliff. Heb er veel spannendere cliffs gezien afgelopen seizoen.
En niet iedereen deed er aan mee.
Tjah, de mooiste cliff wordt toch niet overtroffen. Die was natuurlijk met de brand van Scala en de kidnapping van Nina![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |