quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:36 schreef Cerubo het volgende:
We hebben dus geen idee wie er doodgestoken is. Eigenlijk had Lieve daar ook moeten rondlopen als giraffe, had ook wel grappig geweest met Charlie.
Nouja, in gevaar was ie al omdat ie het risico liep voor Jack aangezien te worden...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik zeg ook dat het bing is![]()
Anders klopt dat verhaal dat Bing in gevaar is ook niet![]()
ik denk dat ze bij de beelden van het neersteken e.d. misschien wel een 3e persoon in dat pak hebben laten lopen zodat het niet duidelijk bing of jack zou zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:42 schreef JOO het volgende:
Je kon aan ze handen zien dat het bing was en volgens mij was dit voor het eerst dat je een preview zag van volgens seizoen.
nou ja ik denk het gewoon lijkt me zo, maar ik denk niet dat hij dood gaat. Het zal daardoor wel weer goedkomen tussen hem en Sjors. Jack had ook duidelijk nog iets om zijn hoofd zitten onder die helm. En het leek wel donker daar bij zn oren.quote:
idd , dat gebeurde ook al door Charliequote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:46 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Nouja, in gevaar was ie al omdat ie het risico liep voor Jack aangezien te worden...
Als dat zo is, was dit een kutcliff en haak ik af.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:20 schreef DaMart het volgende:
Heb de seizoensfinale half gekeken... maar mijn voorspelling: Bing is neergestoken, raakt even een maandje verlamd. Sjors zit telkens aan zijn ziekbed, hij ziet dat ze van hem houdt, het komt weer goed en spontaan kan hij weer lopen. En dan blijkt ze zwanger te zijn van Milan.
Zoveel niet. Florien die er nu uitgaat had in het begin Kim potentie maar er is nooit wat boeiens mee gedaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:53 schreef alors het volgende:
Bing moet gewoon blijvenalleen ze moeten hem wel weer normaal laten doen, want wat hij de laaste weken deed, was gewoon sneu. En dan moet ie ook een leuke/interessante/spannende lijn krijgen. Die arme jongen heeft nog nooit een toffe lijn gehad, niet eerlijk
![]()
Welke schreeuwende vent in godsnaam.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:51 schreef Canisfire het volgende:
Maar het zou wel tof zijn als het echt die schreeuwende vent is . Gewoon een gozer die er niets mee te maken hadZe moeten trouwens Daan Schuurmans uit de kast trekken en er in schrijven als Anton Noordemeer
![]()
Nee Anton Noordemeerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:15 schreef Otmed het volgende:
Oh. Je bedoelt die man die voor het feest was ingehuurd om rond te schreeuwen met die kudde achter zich aan?
Waarom zou Jack daar in zijn uppie rondlopen op dat plein? Bing eerder, omdat Sjors hem hard afwees... (eindelijk)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:42 schreef JOO het volgende:
Je kon aan ze handen zien dat het bing was en volgens mij was dit voor het eerst dat je een preview zag van volgens seizoen.
Genoeg als je weet waar je moet steken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:22 schreef Isiolo het volgende:
klein mesje trouwens
Dat Rober out is dat is mentaal, Hij denkt dat hij dood gaat omdat er alcohol inzit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:21 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Waarom zou Jack daar in zijn uppie rondlopen op dat plein? Bing eerder, omdat Sjors hem hard afwees... (eindelijk)
Dus Bing![]()
![]()
![]()
En Robert kreeg een zoutoplossing i.p.v. alcohol. Maar hoezo verloor hij in de laatste scene zijn krachten?
Als het alcohol was zou hij toch na 2 minuten dood zijn? Maar met een zoutoplossing toch niet?
Wel leukd at ze het vooruitblik toonden na GTST over wat er na de vakantie gaat gebeuren. Vadim en Charlie ontmoeten elkaar...
Politie die door de poort komt...![]()
Bitchfight tussen Janine en Barbara...![]()
Alleen van Florien. Goed dat ze het nu weer spannend houden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Is er trouwens bekend wie er uit gaan?
Wel vaag dat hij vorige week vrijdag vroeg aan zijn hulpje wat dodelijk zou zijn voor een levercirrose patient, en nu gewoon een zoutoplossing geeft die niet dodelijk is?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat Rober out is dat is mentaal, Hij denkt dat hij dood gaat omdat er alcohol inzit.
in japan werden soms zo mensen vermoord. door mentale spanning.
Ludo is geen moordenaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:33 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Wel vaag dat hij vorige week vrijdag vroeg aan zijn hulpje wat dodelijk zou zijn voor een levercirrose patient, en nu gewoon een zoutoplossing geeft die niet dodelijk is?
Hij heeft zich toch bedacht dat Robert niet echt dood hoeft?
Speciaal gewacht met een nieuwe maken tot de laatste afleveringquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:28 schreef GSMboy het volgende:
@ Frey. Je Usericon met Ludo, net gemaakt zeker?
Wil hem graag terugzien, in detail :p. Ik wil even goed zoeken of er veel verschillen tussen Bing en Jack zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Speciaal gewacht met een nieuwe maken tot de laatste aflevering![]()
Maar Robert moet dat denken, en dan moet Ludo niet met gelul aankomen. Toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:33 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Wel vaag dat hij vorige week vrijdag vroeg aan zijn hulpje wat dodelijk zou zijn voor een levercirrose patient, en nu gewoon een zoutoplossing geeft die niet dodelijk is?
Hij heeft zich toch bedacht dat Robert niet echt dood hoeft?
Ik doe niet de hele aflevering, wat momenten eruit. Vooral Ludoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:38 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Wil hem graag terugzien, in detail :p. Ik wil even goed zoeken of er veel verschillen tussen Bing en Jack zijn
Gelijk kijken naar die cast foto shoot. als Bing er niet bij is weet je genoeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:41 schreef Otmed het volgende:
http://www.gtstvip.nl/GTSTvipVIDEO.php
Gratis filmpjes op gtst.nl.
Je zult niet veel zienquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Gelijk kijken naar die cast foto shoot. als Bing er niet bij is weet je genoeg.
Ik zweerde in het begin dat ze daar rondliep, ik dacht dat Nick van haar schrokquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:36 schreef Cerubo het volgende:
We hebben dus geen idee wie er doodgestoken is. Eigenlijk had Lieve daar ook moeten rondlopen als giraffe, had ook wel grappig geweest met Charlie.
Maar waarom heeft Ludo het in het telefoongesprek vorige week, het dan over dodelijk + levercirrose?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:38 schreef Otmed het volgende:
[..]
Maar Robert moet dat denken, en dan moet Ludo niet met gelul aankomen. Toch?
Misschien omdat hij niet Robert per ongeluk écht wil vermoordenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:51 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Maar waarom heeft Ludo het in het telefoongesprek vorige week, het dan over dolijk + levercirrose?
Het is echt niet duidelijk of het Jack of Bing is hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:47 schreef Canisfire het volgende:
Het is trouwens bing. Bij dat filmpje achter de schermen bij de cliff zie je Vladim het slachtoffer omdraaien . Is gewoon heel duidelijk te zien![]()
Je ziet veel bruin, log lichaam...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is echt niet duidelijk of het Jack of Bing is hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |