Ach, ze wilde ook al dat Sjors abortus moest ondergaan.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:06 schreef Roberto258 het volgende:
Gaat wel heel ver wat Lorena doet. Je zou toch denken dat ze geen dingen meer zou doen waarmee ze Bing kwijt zou kunnen raken?
Die verleert haar streken nooit. En ze zal wel denken dat Bing er nooit achter zal komen.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:06 schreef Roberto258 het volgende:
Gaat wel heel ver wat Lorena doet. Je zou toch denken dat ze geen dingen meer zou doen waarmee ze Bing kwijt zou kunnen raken?
quote:Op zondag 14 februari 2010 03:15 schreef Franneh het volgende:
Oja zal de theorie van de paraplu verwisseling van Paul en Noud dan echt waar zijn? Aangezien Noud zijn pluutje zocht.. hoop eigenlijk dat retarthur het niet heeft gedaan.. dan rot die wannabe vriend van Lucas tenminste een x op. Wat irriteer ik me aan die eendenbek. Misschien ook de zoon van Maria?
quote:Op zondag 14 februari 2010 02:12 schreef verleiding het volgende:
[..]
Die verleert haar streken nooit. En ze zal wel denken dat Bing er nooit achter zal komen.
Dan is er niks aanquote:Op zondag 14 februari 2010 07:46 schreef Pugg het volgende:
[..]
Soap beste mensen, verlies je er niet teveel in
Ze vindt haar nu weer geweldigquote:Op zondag 14 februari 2010 13:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat Maria nog iets flikt met de baby en niet Lorena .
ik heb gtst al een tijdje niet gezien hoe staat die Maria nu tegenover Sjors ?
Hij is zwart. Hij moet altijd zijn slijm wegslikken voordat hij geluid uit kan brengen. Hij is een beetje dikker geworden de laatste tijd. En hij luistert niet zo goed meer sinds hij zijn vertier bij een ander heeft gezocht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |