quote:
Nee.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:53 schreef bloodymary het volgende:
Ik zou willen dat Sjors een miskraam kreeg, ben dat babygedoe al zo beu.
Dat gaat ze ook, weddenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:53 schreef bloodymary het volgende:
Ik zou willen dat Sjors een miskraam kreeg, ben dat babygedoe al zo beu.
Janine dan, die houdt nog steeds van Ludo. Ik vind dat wel iets erger.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:49 schreef Apotheose het volgende:
TVPJack en Janine gaat ook niet echt lekker. gatver, zou echt nerveus worden van zo'n doodsaaie kerel in huis
ja ok maar jack kan ook wel wat meer vertellen over zn werk. Heeft Janine ook wel weer gelijk in.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Janine dan, die houdt nog steeds van Ludo. Ik vind dat wel iets erger.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:24 schreef Miam het volgende:
Jack was voor dat hij met Janine ging veel spannender.
hehequote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:34 schreef Pugg het volgende:
[..]
Jjack lijkt me spannend zonder Janine![]()
(maar dan voor eigen gebruik)
Hij moet gewoon een enorme bad guy worden...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:34 schreef Pugg het volgende:
[..]
Jjack lijkt me spannend zonder Janine![]()
(maar dan voor eigen gebruik)
Hebben baby's al schaamhaar dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:15 schreef James1988 het volgende:
Jack was tof. Vooral met Augusta, de amulet en het nazigeld waar zijn zaak mee was gebouwd. Nu is het een sulletje. Zou me niet verbazen als er een mini-Jack of mini-Janine komt
Bing is zielig... Sjors moet gewoon eens een vaderschapstest laten doen. Bij die echo verwachtte ik eigenlijk kroeshaar te zien
Baby's van een paar maand hebben nog geen haar, en baby's worden ook niet geboren met kroeshaar, dat komt pas laterquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:38 schreef James1988 het volgende:
Schaamhaar niet. Maar er worden wel baby's geboren met hoofdhaar
Hoe het zit met kroeshaar weet ik niet, maar er worden zeker wel baby's geboren met haar op hun hoofd.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Baby's van een paar maand hebben nog geen haar, en baby's worden ook niet geboren met kroeshaar, dat komt pas later
Ik bedoel als ze een paar maand zijn zoals die van Sjors en in de buik van de moeder zitten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe het zit met kroeshaar weet ik niet, maar er worden zeker wel baby's geboren met haar op hun hoofd.
Ohquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ik bedoel als ze een paar maand zijn zoals die van Sjors en in de buik van de moeder zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |